Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hoi meiden,

Tamara: fijn om te horen dat je echo prima is verlopen en dat alles helemaal goed is! Lijkt me erg speciaal om dat met z’n 3en voor de eerste keer te zien en te horen. Ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet om dikker te worden. Ik ook, ik heb al overgewicht. Maar goed, je weet dat het meeste na de bevallig weg is. Ik heb verder van de dietist een boekje gekregen waarin staat wat je allemaal moet eten om alle stoffen binnen te krijgen. (ik heb hem ook digitaal….) En je hoeft niet veel aan te komen van een zwangerschap. 5 kilo zeggen ze. Ik hoop voor je dat het mee valt.

Sharine: hopelijk is het inderdaad met wat extra vitamines of hormonen of zo op te lossen. Ik dacht gister dat mijn ongi klaar was, maar het is vandaag weer terug. Heb ook weer wat krampen. Wel raar, nu is mijn ongi ook langer dan normaal. Inmiddels 6 dagen als je de bruine afscheiding van vorige week zaterdag niet mee telt anders 8 dagen. En het is ook nogsteeds rood, normaal wordt het bij mij wat bruinig aan het eind. Misschien door de langere cyclus. Nu maar hopen dat het snel weg is en we weer aan de klus kunnen. Hoe gaat het eigelijk met jou? Niet veel last van je ongi?

Hoi Iris en Dimka? Hoe gaat het met jullie? Lekker druk vandaag?

Nou ik ga maar fietsen. Vandaag ga ik de route naar werk een keer test-fietsen zodat ik maandag ochtend niet verdwaal. Hahaha.

Liefs,

Sara

Hoi Meiden

Tammie fijn meid dat je echo goed was heerlijk gevoel moet dat zijn geweest. Lekker genieten meid. Ik kan haast niet wachten todat ik zo ver ben.

Sara

Ik ben al bijna van mijn ongi af heerlijk normaal 5 a 6 dagen en nu zit ik op dag 3 en het is al bijna over. He krijg je ander werk ofzo (misschien heb ik wat gemist) omdat je de route met de fiets neemt of ga je vanaf maandag naar je werk op de fiets. Balen dat je ongi nu wat slimmer is vooral omdat je dacht dat het bijna over was, maar goed soms kan je ongi gewoon wat langerder duren. Voordat ik aan de pil was duurde mijn ongi altijd volle 7 dagen en gelukkig niet weer gehad. Vond het altijd vreselijk.

Liefs Sharine

Hoi Sharine,
Ik heb geen nieuw werk, maar omdat mijn moeder er is, moet ik met de fiets naar werk. Best wel een heel eind. Ik had op weg terug een beetje wind tegen.... pff kostte me 50 min om weer thuis te komen. Maar goed ik was bang dat het ruim 5 kwartier zou zijn en dat is het dus niet. dat scheelt al weer.
Fijn dat je ongi alweer bijna voorbij is...
Wanneer is nu je nieuwe nod?

Liefs,

Sara

OOoooohhhh Sara ik dacht al had ik wat gemist ofzo maar nee toch niet. Dus met de fiets viel met de tijd wel mee.
Mijn volgende NOD is 23 september ongeveer maar dan ga ik uit van een cylcus van 31 dagen. Ben benieuwd of ik weer op dat 14 mijn eisprong heb en dat is dan ongeveer 7 september als ik het goed heb. Wanneer was jou volgende NOD ongeveer zou voor jouw wel moeilijk uitterekenen zijn of niet.

Liefs Sharine

Ja, ik weet niet zo goed hoe ik het moet berekenen, maar als ik uit ga van een normale cyclus ligt mijn ongi ergens tussen 20 en 25 sept. ik ga deze ronde ook ovu-testen gebruiken dus dan weet ik in ieder geval zeker wanneer mijn eisprong zal zijn.

Lfs,

Sara

Hoi Meiden

Het is hier rustig merkt echt dat er een aantal op vakantie zijn.

Sara dus dit keer ga je  ovu testen gebruiken, kun je waarschijnlijk beter aan zien wanneer je een eisprong hebt. Dan weet je ook of je hem gehad hebt of niet.

Ik dacht dat gisteren mijn ongi minder werd, dus niet vanmorgen brak het weer los maar goed was ook vrij vroeg maar goed het moet erruit.

Liefs Sharine

hoi meiden,

nou jeetje ik dacht die misselijkheid krijg ik niet. nou mooi wel dus, is het de hele dag, wel met vlagen weg, maar precies als ik trek krijg is het er altijd, en dan is het toch moeilijk om wat naar binnen te krijgen. maar goed alles is nog binnen gebleven, dus dat is beter als bij mijn zoontje!!!
verder heb ik absoluut geen zin en geen fut eigenlijk om morgen weer aan het werk te gaan.

sharine, lekker dat je een leuke vakantie heb gehad! hoop dat deze ronde jouw geluk brengt. zou je voor mij trouwens ook de bevallingdatum en geslacht willen pendelen. je had dit goed, dus ben benieuwd voor de rest ook!!!!

sara, lange ongi, nou je kan in ieder geval straks weg met een nieuwe ronde beginnen

tamara, super zo'n echo,ik moet daar nog 7 weken op wachten!!!! en die onderzoeken waren geen pretje nee, maar goed, is maar 1 keer en ik weet nu zeker dat het past (wist ik al, maar ja)

liefs dimka

Hoi Sharine, je merkt inderdaad dat er een paar op vakantie zijn. Vervelend dat je ongi toch niet weg is gegaan. Maar ja zoals je zegt het moet er toch uit en dan weer aan de klus. :p

Hoi Dimka, wat vervelend dat je je zo misselijk voelt. Gelukkig blijft het wel binnen. Hopelijk trekt het snel weg. . . Of is het sowieso dat het 3 maanden blijft? Kan toch ook korter? Ik kan me voorstellen dat je liever niet naar werk gaat, zeker als je zo misselijk bent. Sterkte ermee!!!

Liefs,
Sara

Terug
Bovenaan