Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

hai allemaal,

Sharine, je kan in principe rustig een wijntje drinken, maar ik he het nog expres niet gedaan deze maand, ik wete het niet hoor, voel me toch anders als anders. hahaha
Al je maar niet teveel drinkt, dan maakt het niets uit!

Iris, Ik kan het me voorstellen hoor!! We wachten rustig af en dan zie je volgende week wel......

Dimka, ik ga morgenochtend testen, wil niet langer meer wachten, als het negatief is kan het het tenminste loslaten en verdergaan (dan komt de ongi vanzelf, haha)

Hier nog een RD, morgenochtend testen, spannend!!! Moet wel werken helaas... Maarja, we zien wel!

Liefs Esther

Hoi meiden,

Tamara: fijn dat je je zo super voelt. Spannend woensdag eindelijk je echo! Lekker dat net voor het verhuizen je vermoeidheid af aan het nemen is. In die tijd kan je vast extra energie gebruiken.

Yvonne: ik weet het niet meer uit mijn hoofd. Deze ronde duurt al zo lang. Ik ben wel al een week of 4 een soort van dagboek aan het bijhouden. Wie weet staat het daar in. Jij hebt ook een rare ronde. Je kan inderdaad voor de zekerheid een test doen. . . . Ik ga weer flink voor je duimen.

Esther: Al dag 33! Dat gaat ook snel zeg! Morgen testen! Spannend!! Succes morgen!!

Sharine: spannend hoor. Heb je normaal ook afscheiding voor je ongi wordt of is dit nieuw? Zo ja, misschien wel een goed teken? Irritant dat je nogsteeds het gevoel hebt dat je ongi gaat worden. En gezellig op pad geweest? Hier was het erg mooi weer.

Iris: wel fijn dat je zulke korte cyclussen hebt. Als je je er beter bij voelt kan je ook die korte tijd wachten voor het versturen van je brief. Het is zo weinig, die paar dagen zullen vast niet veel uitmaken.

Dimka: fijn dat het beter gaat met je zoontje. Vervelend dat je je zo ziek voelt, dan komt zo’n dvd goed van pas. Hoeveel kost zo’n dvd van McLeod’s Daughters? Klinkt goed, wonen op een boerderij. . . .

Hier is het vandaag erg rustig. Naast het branderige gevoel af en toe niks aan de hand. Vanmorgen mijn moeder op gaan halen op Schiphol, stond ik in een file. Heb er ruim 1,5 uur over gedaan in plaats van 25 min. Maar goed ze is goed aangekomen en dat is natuurlijk het belangrijkste.
Ze heeft al mijn babyboeken meegenomen. 5 boeken met foto’s en verhaaltjes over mijn eerste 2,5 jaar. Er zaten ook foto’s tussen van mezelf in de couveuse. Best een raar idee dat ik bij de geboorte 4 dagen op het randje heb gezeten en bijna was overleden. Ik moest 3 maanden in het ziekenhuis blijven.

Liefs,

Sara

Goeiemorgen meiden!

Esther en Yvonne ik duim heeeeeeel hard voor jullie dat de test positief is!!!!

Grrr Iris                                                                  

Vergeet de helft!

Werkze voor wie moet werken en de anderen geniet van je vrije dag!

Tot vanavond!

Grrr Iris

Hai meiden,

Ik heb getest en....................... weer negatief!!!
Maar ook nog steeds niet ongi!!!
Ik wacht wel weer een paar dgn af en dan test ik wel weer als ondertussen mijn ongi niet komt...
vandaag dag 34, ik baal ervan, ik heb al eerder een cyclus van 34 dgn gehad, ik heb veel liever een korte cyclus....

Nou, ik ga werken, check vanavond nog wel ff....

xxx Es

Hey Esther, balen voor je zeg! Bah dat is niet leuk he? Bij mij was ie ook negatief, maar was meer om de twijfel weg te nemen.

Ik moet werken dus doei doei

Liefs Yvonne

Hallo Esther, ja kan ik me voorstellen dat je liever een kortere cyclus hebt. Anders als je ongi nog steeds wegblijft doe je over 3 dagen nog een test? Ik blijf in ieder geval voor je duimen!

Sara ook nog steeds niks te bekennen? Nog steeds spannend dus!

Ik weet niet meer wat iedereen hier geschreven heeft! sorry!

Liefs Yvonne

Goedemorgen meiden

Esther en Yvonne balen van die negatieve test. Yvonne nu heb je het voor je gevoel kunnen afsluiten. Esther balen he van zo'n lange cyclus dat vond ik ook de afgelopen keer je word er een beetje onzeker van. Ben benieuwd hoelang die van mij nu dit keer is.

Sara hoe is het bij jou nu

Hier is het nog steeds rustig dus ik wacht maar rustig af. Gisteravond was het gezellig alleen weinig nachtrust gehad en vanavond gaan we weer.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan