Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hey meiden!

Allereerst SHARINE!!! GEFELICITEERD MEID, ECHT SUPER VOOR JULLIE!!!!

Wij zijn onverwachts gister thuis gekomen in plaats van woensdag want mn schoonmoeder heeft zaterdagochtend een beroerte gehad en is opgenomen in het ziekenhuis! Wij hebben toen we het savonds hoorden gelijk ingepakt en zijn naar huis gereden.....
Gelukkig gaat het nu weer goed en zien alle onderzoeken er goed uit, morgen krijgt ze de laatste uitslag en als die ook goed is dan mag ze morgen al weer naar huis!
We hebben wel een supervakantie gehad, heerlijk weer en leuke dingen gedaan!
Zijn oa in Monaco geweest, wat een stad! Wat een weelde en een luxe zeg, heeeeeeeel mooi om te zien!
Ik heb ook nog geparasailt en ik ben normaal nogal een bangerik dus was heel wat dat ik dat heb gedaan, maar ben blij dat ik het gedaan heb, was echt mooi joh!

Nou deze week nog lekker vrij en dan moeten we maandag al weer aan het werk joh!

Had vandaag mn NOD, maar nog geen RD, wel nu een beetje gerommel in mn maag, dus het zal morgen wel komen denk ikhelaas.....
Hoe is het hier allemaal? Zag dat jullie superveel geschreven hebben, gaat me niet lukken hoor om alles te lezen en overal op te reageren.....

Liefs Suus

Hoi Sharine,
Nogmaals van harte gefeliciteerd!!! Echt super nieuws! Ook een verrassing aangezien je gewoon ongi bent geweest! Wanneer denk je dat je nu uitgerekend bent? Heb je last van nog meer kwaaltjes?

Hoi Dimka, fijn dat je je zo goed gevoeld hebt dit weekend. Wel jammer dat je daarna weer zo ziek werd.

Hoi Iris, iedereen al 100% bijgekomen van de toestanden van vorige week?

Hier nog niet echt veel te melden. Ik heb wel een beetje afscheiding vandaag dus ik hoop snel een positieve ovu-test te hebben. Ik heb deze week de rest van de wek vrij genomen om weer eens volledig aan de slag te gaan in mijn huisje. mijn vriend kreeg jammergenoeg geen vrij dus ik hoo zo veel mogelijk zelf te kunnen doen zodat we toch donderdag het tapijt kunnen leggen en de beneden verdieping af te ronden.

Liefs,
Sara

Hoi Suus,
Balen dat je schoonmoeder in het ziekenhuis ligt. Gelukkig gaat het weer redelijk goed.

Ik ben zelf ook in Monaco geweest... Mooie stad hè! Stoer dat je het aan hebt gedurfd om te parasailen.

Jammer dat je denkt dat  morgen toch de rd's komen. Ik welke ronde zit je dan?

Liefs,
Sara

quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 23:27:36'));

Hoi Suus,
Balen dat je schoonmoeder in het ziekenhuis ligt. Gelukkig gaat het weer redelijk goed.

Ik ben zelf ook in Monaco geweest... Mooie stad hè! Stoer dat je het aan hebt gedurfd om te parasailen.

Jammer dat je denkt dat  morgen toch de rd's komen. Ik welke ronde zit je dan?

Liefs,
Sara

Ja dat was wel even schrikken hoor! Maar komt waarschijnlijk allemaal weer goed!

Ja parasailen was echt gaaf joh! Ook behoorlijk hoog nog wel boven de zee!

Dit is voor ons ronde 4 en gaan dus waarschijnlijk naar ronde 5 toe!

Gaan nu slapen want hebben dus een nacht gemist ivm de terugreis.... moeten nog ff wat inhalen!

Wanneer heb jij NOD?

Goeiemorgen meiden,

Sharine GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEERT ECHT HELEMAAL GEWELDIG!
Echt raar dat je toch nog gewoon ongi was geworden. Geniet er maar van!
Blijf je wel met ons meeschrijven??

Suus wat naar voor je schoonmoeder he! maar gelukkig gaat het beter met haar. Mooie vakantie gehad dus!

Ik moet nu aan het werk ... tot vanavond,

Grrr Iris

Hoi Meiden

Suusle weer terrug van je vakantie, dus een spectaculaire vakantie gehad. Gaaf meid dat je dat gedurfd heb, ik doe het niet ben een echte bangerik. Jammer dat jullie iets eerder weer hebben moeten komen vanwege je schoonmoeder maar gelukkig zo te lezen viel het allemaal nog wel mee (is natuurlijk nooit leuk een beroerte). He gerommel in je buik wil toch nog niet altijd zeggen dat je ongi word he. Zie maar bij mij. Muin duimen draaien nog voor je meid.

Sara balen dat je vriend geen vrij kon krijgen dus nu ben je zelf druk, dus donderdag krijg je de vloerbedekking. Nog steeds geen positieve ovulatietest geeft hij nog steeds een vage streepje aan. (heb er zelf geen ervaring mee). Hij moet volgens mij toch vet positief zijn of niet.

Iris meid tuurlijk blijf ik hier gezellig meekletsen vind het veelste gezellie. Ik blijf hier net zo lang meeschrijven tot iedereen op het zwanger zijn forum zit.

Liefs Sharine

ps bedankt voor jullie felicitaties

Hoi Sharine,
Nee, we hebben de vloerbedekking al sinds eins juni liggen, maar mijn vriend kreeg steeds geen vrij om verder te kunnen met ons huis. Ik ben het gewoon helemaal zat om steeds die grote rollen tapijt te hebben liggen. Het staat ook zo lelijk. Elke keer als we mensen op bezoek krijgen, schaam ik me voor me huis. Na deze week hopelijk niet meer. Ik heb de afgelopen weken tussendoor ook boven kleine stukjes geverfd en hoop deze week dus de beneden verdieping af te kunnen ronden. Wel een boel werk, maar dan kunnen we eindelijk lekker rustig zitten.

Hoe gaat het met jou? Heb je nu ook opeens een boel kwaaltjes of voelt alles nog redelijk normaal?

Liefs,
Sara

Hoi Sara

Heel vreemd maar omdat ik nu weet dat ik zwanger ben voel ik wel wat meer maar het valt wel mee hoor. Heb wel sinds zondag last van bandenpijn (zondag dacht ik dat mijn eisprong er weer aan zat te komen) en dat voel ik zo af en toe. Meer last van hoofdpijn is ook niet over sinds zaterdag (waarschijnlijk ook een verschijnsel van zwanger zijn) heb het nu ook niet heel erg maar ik voel hem. Obstipatie en mijn broeken zitten niet zo lekker maar dat zat het 2 weken geleden ook al niet. Ik dacht toen al van Sharine je word dikker niet teveel eten hahaha. Nu valt al die kleine dingen op zijn plaats die ik vorige week niet echt opviel terwijl het er toen ook wel was. Maar goed ik ben ongi geweest en dan let je er niet zoveel op.

Ja het is wel fijn als alles in huis aan de kant is. Eindelijk kun je er dan normaal in leven.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan