Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hai meiden,

Ik had net een heel bericht getypt, maar helaas lukte het niet met plaatsen, het forum doet een beetje raar vanavond!!!

Sorry, lang niet gereageerd, maar ben heel erg druk, nu net weer eindelijk ff thuis, maar mijn mannetje helaas niet die komt morgen pas weer...

Sharine, dank je wel...... Helemaal super!!!! December 2007 zou toch helemaal fantastisch zijn??!!!

Ik zit nu op het wachtbankje, heb dinsdag NOD (uitgegaan van 35 dagen) maar ik verlies goster en vandaag een beetje heel lichtbruinige afscheiding.. iemand enig idee wat dit kan zijn?? Kan dit met een innesteling te maken hebben??
Ik dacht eerst aan het begin van de week dat ik weer een schimmelinfectie zou hebben, want ik had hele dikke witte afscheiding, ik had het recept al opgehaald bijde HA, maar nu is dat dus weg en is er lichtbruin voor in de plaats gekomen, hahhaa

Iemand enig idee?? Ik heb ook lichte krampjes inmijn onderbuik, maar dait kan allemaal net zo goed mijn naderende ongi zijn...

Hoe is het met jullie allemaal??
Met de zwangeren allemaal lekker? Niet meer misselijk??

En Yvonne, hoe gaat het met jullie huis??

Suusle, spannend he, voor jou ook de pendel??

Nou, meissies, tot snel, hopenlijk wordt dit berictje wel geplaatst...

xxxxxxxxxxxxxxx Es

Hoi meiden

Ja de forum doet idd erg raar ik kan de hele tijd niet op onze topic komen en als ik wil reageren komt die weer in beginpagina. Maar eindelijk lukt het.

Esther ik hoop het ook voor je meid. Dat is idd al snel. Maar liever toch eerder haha.

Suusle ik heb voor jou gependeld Januari 2008 zwanger van een jongen. Weet niet of dit snel genoeg is voor je haha maar goed we gaan duimen voor eerder.

Hoe staat het met de andere meiden.

Hier is weer volop geklust gisteravond.

Liefs en      Sharine

Hallo meiden, hier gaat het goed behalve de vermoeidheid. Heel raar ik groei flink nu, bij Ray zijn tweelingen in de familie ook nog. Ik grap steeds dat we een tweeling krijgen. Mijn moeder zegt dat we een jongen krijgen omdat ik direct al een buikje had. En Ray grapt steeds over het feit dat normaal iedereen die een kindje verwachten een babykamer moeten maken, maar wij nog een hele woning. Haha, het is de planning dat de woning af is tegen die tijd dat de baby er is. De kelder hoeft van binnen niet klaar te zijn en de bovenverdieping ook niet. Alleen de middelste verdieping. De keuken, badkamer, woonkamer, slaapkamer en babykamer. We hebben van de werkkamer een babykamer gemaakt. Omdat wij ook op de middenverdieping een slaapkamer hebben. We voelen er weinig voor om de baby alleen boven te laten slapen. Jeetje zeg het forum doet echt wel raar. Heb gisteren ook geprobeerd, maar lukte niet!

........en mijn zus is ook zwanger van haar 2e!!!!!!! Uitgeteld op 29 juni en ik op 20 juni! Leuk he? Hoorde het van de week!

Sharine goed zeg kunnen jullie er weer voor gaan! Toppie! Wanneer is je volgende NOD en je eisprong? Hopelijk komt je pendel uit en ben je weer fijn zwanger. En goed om te horen dat de kans echt klein is dat het weer kan gebeuren. Dat is in eider geval een zorg minder.

Esther spannend hoor! Zit je nu op het wachtbankje eigenlijk! Ja ik had ook ongikrampen, die verdwenen steeds weer. Heb geen bruinverlies gehad, maar wel heel veel witte afscheiding, dus erg spannend hoor!

Suus, ik duim flink voor je en als Sharine's pendel uitkomt ben je in januari dus zwanger van een jongen! Ik hoop ook eerder voor je, maar als je dan zeker weet dat je dan zwanger bent dan doe je het ervoor he?

Dimka, leuk zeg legoland! Wat een slim ventje hoor! Haha moest er erg om lachen! Had ie goed in de gaten! Ja vermoeidheid heb ik ook flink last van hoor! Goed uitrusten maar!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Mijn volgende NOD is zo rond 23 november en ik verwacht zo ongeveer 3 a 4 november mijn ei dus dat valt precies in het weekend. Ben benieuwd of mijn pendel uitkomt voor deze maand. Ik hoop het natuurlijk wel. Dus je begint al mooi te groeien ik groeide bij de eerst ook snel kon mijn broeken al niet meer echt dichtkrijgen met 7 weken. En ik droeg al positiebroeken met 3 maanden.

Esther ik heb altijd bruinverlies voor mijn NOD maar toen ik zwanger bleek te zijn had ik het ook maar ik had ook veel last van witverlies maar dan ook echt witverlies en niet beige. Ik hoop het voor je meid want mijn duimen draaien overuren.

Liefs en      Sharine

hoi meiden,

ik word gek, word steeds terug gegooid naar alle onderwerpen, kom niet verder echt op het forum.
dit is de tweede keer dat ik probeer te typen, dus maar een kort bericht
op behoorlijk moe te zijn gaat alles goed! dus weekend rustig aan, maandag ga ik halve dag proberen te werken!

liefs dimka

Hallo meiden,

Het forum doet de laatste dagen echt raar!!

Yvonne wat leuk voor jullie zeg dat jullie samen zwanger zijn! Fantastisch!!

Esther ik heb het gevoel dat jij de volgende zwangere bent! We duimen met zijn allen voor je.

Dimka gaat het al beter met je misselijkheid??

Suus ook voor jou veel duimendraaien dat je gauw zwanger mag zijn.

Sharine voor jou is je ei alweer gauw!!

Iris hoe is het met jou veel vreetkicken of valt dat alweer mee?

Sara ook nog steeds zo misselijk?
Volgens mij heb ik iedereen gehad!

Bij mij zakt de moeheid eindelijk. (ben bijna 19 weken nu) En voelde nu pas hoe moe ik de hele tijd geweest ben. Ik zei tegen mijn vriend dan moeten we nu maar met de babykamer aan de slag! Vanavond aan het shoppen geweest en zo'n 1000 euro uitgegeven aan allerlei spulletjes. Babykamer en kinderwagen hadden we al.
We hebben vele babykamers bekeken en het was erg moeilijk om te kiezen. We wilden alle accesoires in dezelfde stijl. We hebben gekozen voor tijgertje. En tijgertje is oranje. Dus de babykamer wordt oranje met bruinige vloerbedekking. Past mooi bij de kamer van mijn dochter die heb ik namelijk rose met oranje geschildert. Voel me nu ook echt zwanger en krijg er steeds meer zin in. Oranje is een neutrale kleur dus niemand kan raden wat wij krijgen als we weten wat het is. In principe hoef ik het niet zo nodig te weten maar ben wel heeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig.

Liefs,
Tamara

Hay lieve allemaal,

pfffffffff, echt rottig dat de site het niet goed doet..... elke keer vlieg ik eruit!!!

Nou, ff een korte update:
Nog steeds krampen en heel lichtbruinige afscheiding (erg veel) ik heb dit nog niet eerder gehad voor mijn ongi, dus...... Daarvoor en tussendoor heb ik sowieso

Hay lieve allemaal,

pfffffffff, echt rottig dat de site het niet goed doet..... elke keer vlieg ik eruit!!!

Nou, ff een korte update:
Nog steeds krampen en heel lichtbruinige afscheiding (erg veel) ik heb dit nog niet eerder gehad voor mijn ongi, dus...... Daarvoor en tussendoor heb ik sowieso

Terug
Bovenaan