Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hoi Meiden

Sara vervelend is dat he dat je niet weet waar je aan toe bent, misschien een innestelingsbloeding ik hoop het voor je meid. Als je temp hoog is is het een goed teken toch. Ik ga nog flink voor je duimen meid.

Tammie leuk he inkopen doen voor je kleine. Ik kocht bij de allereerste ook een kinderwagen toen ik zwanger was. Eenmaal de verslaving er aan dan komt er snel meer bij hahahahaha.

Hier nog steeds geen ongi, wel vanmorgen bij het afvegen doorzichtig slijm wat dat nu weer is ik weet het niet.

Liefs Sharine

hoi meiden,

nou verjaardsdagkado ging mooi niet door, kreeg zomaar nog een toetje toe van ongi zijn. gewoon nog meer. volgens mij is mijn lichaam even goed van de rel, weet niet waarom, maar moet nu maar afwachten hoe deze cyclus voor mij gaat lopen.

liefs dimka

@sharine, en nog steeds niks. ik hoop het heel erg voor je
@sara, hoop dat het raak is, we kunnen nog wel wat glitters gebruiken

hoi meiden,
ik zit weer  te balen. ben er net achter gekomen dat een vriendin van me zwanger is en dat terwijl ze nog maar 3 of 4 maanden bezig zijn. haar vriend kwam langs om ons uit te nodigen voor haar 25te verjaardag morgen...... pfff, en nu krijg ik zo meteen ook al een andere vriendin te eten met vriend en kindje van 5 weken.... en ik kan al aan bijna niks anders denken dan of ik al zwanger en of niet.... maar ja, ze zijn er allebei erg blij mee en ik gun het ze natuurlijk wel. maar ben wel stikjaloers.
soms vraag ik me wel af of we het niet te lang uitgesteld hebben. (5 jaar)

ik ga maar eens kijken of ik nog iets moet doen ik de keuken.

Liefs,
Sara

Hoi Meiden

Dimka erg he als je soms zo flink ongi kunt worden en vooral leuk op je verjaardag . Nog van harte proficiat meid met je verjaardag jammer he anders was het je mooiste verjaardagskado geweest.

Sara Ik kan je gevoel heel goed begrijpen het is nooit leuk om te zien of te horen als een ander zwanger raakt en jij niet. Het leven is niet altijd leuk als je het idee hebt van ons niet en hun wel. Kinderen krijgen plan je niet je krijgt het of niet. Wij als vrouwen zitten nu eenmaal zo  in elkaar van als we iets willen dan willen we het gelijk en dan wel NU. Maar goed zo werkt het niet helaas. Maar meid jou tijd komt echt wel.

Hier nog steeds geen ongi, was vanmiddag van plan om een test te halen maar toen ging ik naar de wc en zag bij het afvegen iets rozig afscheiding dacht he daar komt mijn ongi maar later was er weer helemaal niks. Word je daar niet depri van. Als ik dan toch niet zwanger ben word ik maar liever gelijk ongi.

Meiden een prettige weekend gewenst .

Liefs Sharine

Hey meiden,

Al nieuws?
Hier niets bijzonders.... dat komt natuurlijk omdat ik nog lekker in mij rustweek zit, hahahahahaha
@Sara weet jij al meer? Heb je al getest? Lijkht me inderdaad frustrerend wanneer je vrienden zwanger zijn of net een kindje hebben gekregen en jij nog zo in onzekerheid zit!
Hoezo 5 jaar uitgesteld? ben je een tussentijds weer begonnen met de pil?
@Sharine, weet jij al meer? Was die rozige afscheiding het begin van je ongi of nog steeds niets? Hoeveelste dag van je cyclus zit jij eigenlijk nu al....?
@Dimka: Wanneer is je volgende NOD? Ben benieuwd... De mijne is tussen 12 en 18 augustus.....
Ga zo lekker naar Deventer (naar mijn broertje) Die kon vandaag een hond van het vliegveld halen. Komt uit de dodencel uit Spanje, dus nu krijgt ie hier een nieuw thuis, zal mij benieuwen hoe dat gaat!

Meiden , geniet nog van jullie weekend en tot snel!

xx Es

hoi meiden,

@esther, mijn NOD is tussen 10 en 14 augustus op zijn laatst, maar ik weet nu niet zeker meer, omdat mijn ongi ook zolang door gaat, hoop dus dat ik mijn ei voel als die komt. en verder wachten we en oefenen we weer!!!!!

prettige zondag allemaal

liefs dimka

Hoi Meiden

Hier nog steeds geen ongi en ik zit nu op dag 34, heb wel af en toe het gevoel alsof ik ongi word maar bij elk toilet bezoek niks te bekennen. Ja alleen soms wat lichtbruin afscheiding maar geen echt oud bloed ofzo. Morgen of overmorgen toch nog maar even testen, ga ervan uit niet zwanger te zijn maar om het even af te sluiten voor het geval.

Meiden nog een prettige dag

Liefs Sharine

Hallo meiden!

Ben ik even weer! Wat moest ik veel bijlezen! Jullie zijn een stel kletskousen hoor! Haha!
Ik ben aan het verhuizen geweest met mijn kantoor, dus vandaar dat ik donderdag en vrijdag er niet geweest ben. Mijn ongi is ook weer  over, dus kan er weer geklust worden.

Hey Sharine, wat vervelend zeg! heb je al getest of zal dit je ngi zijn vor deze maand omdat je temp. gedaald is? Ik wil je vragen of je misschien nog een keer voor mij kunt pendelen? Ik weet dat je het druk hebt, maar vind het wel leuk en ben erg nieuwsgierig?

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan