Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hai, hai,

Ben ik weer ff, nog steeds niet helemaal lekker te pas, waar dat nou mee te maken heeft??? Heb net maar een doos frambozen gekocht en die ben ik nu aan het oppeuzelen (heb gehoord dat dat de gezondste vruchtjes zijn die je maar kan bedenken)

@Sharine: Ik he echt geen idee, gaat een eisprong dan ook gepaard met rozige afscheiding? Is je eisprong al wel nu dan? Ik dacht pas ergens deze week gelijk met mij donderdag ofzo....

@Dimka: Kan best van na je eisprong zijn of je eitje is misschien wel bevrucht, oh, ik zou willen dat ik alle antwoorden wist, maar ik weet het ook niet, ik hoop natuurlijk positief!

@Yvonne: Hoe ist? Nog nieuws?? Ik heb ook nog ff geklust hoor vanmorgen.. Ik durf nu niet elke dag te doen, want dat zou toch ook slecht zijn voor de zaadkwaliteit? Ik weet het allemaal niet hoor, probeer het netjes om de dag te doen....

Ik zou wel willen weten wanneer mijn eisprong is, misschien wel nu of pas later in de week, balen zo'n onregelmatige cyclus.....

Kus, Es

Hoi Meiden

Esther ja dat weet ik eigenlijk ook niet maar goed heb wel eens gehoord dat als je een eisprong krijgt kan er een klein adertje knappen waardoor je licht bloedverlies kan krijgen ja ik weet het ook niet heb het nog niet eerder gehad. Maar ja als ik van mijn afscheiding moet gaan is het nog niet zover, maar ik had gisteren en vandaag iets last van mijn buik en rug. Maar goed we zijn al begonnen met klussen.
Maar hoe is het met je hond is hij/zij al weer wat beter.

Yvonne soms is het moeilijk he om te weten of je nu een eisprong hebt gehad of niet anders temp je  toch even daaraan kun je het wel zien.

Ja ik wil dolgraag een laptop/notebook veel gemakkelijker dan een vaste pc

Liefs Sharine

hoi meiden,

ik zit achter mijn vastecomputer, maar mijn huiskamer is groot genoeg om hem in de woonkamer te hebben, dus evengoed gezellig!!!!

ik hoop dat al onze eitjes zijn of worden bevrucht!!!!

ik ga snel met mijn gasten de nieuwste harry potter op dvd kijken!!!!

liefs dimka

Hallo meiden,

Esther, volgens de gyn. van mijn zus maakt het niet uit hoe vaak je klust? De een zegt van wel den ander weer van niet. In ieder geval zegt zij dat de goeie zaadjes van elke dag achterblijven net zoveel kunnen zijn als dat je om de dag doet, maar bij elke dag komt het in twee keer. Dus in verhouding dan even veel? Ja weet ook zelf niet wat nou beter is hoor

Sharine, ja vervelend is het dan toch wel weer als je niet tempt. We logeren tijdelijk in het huis van mijn zwager en schoonzus, dus heb geen temperatuurmeter bij de hand hier. Dus dat wordt het niet jammer genoeg.

Dimka ik hoop ook dat die ons allemaal bevrucht zijn, dat zou super zijn he? Ja, dan maakt het ook niet uit of je een notebook hebt of vaste computer hoor! En geniet ze van het filmpje kijken he?

Liefs Yvonne

Hello,

@Sharine: Met mijn hond gaat het weer een stuk beter, dank je!!
Ik denk dat je bloeding misschien nog wel een nawee is van je ongi, je eitje moet vast nog komen.. Maar ik zou inderdaad al wel vast veel klussen, dat doe ik ook!!!
Ik heb mijn laptop echt niet duur gekocht bij BCC, een compaq voor 699,- incl. tas en muis enzo... Ja, ik weet 700 euro is ook veel geld, maar ik heb het gekocht van mijn verkochte vakantiedagen...

@Yvonne: Nou, dan kunnen we dus gewoon lekker klussen wanneer we zin hebben en niet op letten dat er een dag tussen moet zitten... Ik neem het er gewoon nog ff van......

Grtz, Es

quote: dimka reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 20:18:47'));

hoi meiden,

ik zit achter mijn vastecomputer, maar mijn huiskamer is groot genoeg om hem in de woonkamer te hebben, dus evengoed gezellig!!!!

ik hoop dat al onze eitjes zijn of worden bevrucht!!!!

ik ga snel met mijn gasten de nieuwste harry potter op dvd kijken!!!!

liefs dimka

Hey Dimka,
En, leuke film??
Ik hoop ook dat onze eitjes deze maand bevrucht worden, vind het al wel weer spannend worden terwijl ik nog niet eens het idee heb dat mijn ei geweest is...
Tot snel...
Grtz, Es

Hallo Esther,

Ja dat doe ik ook hoor, het moet niet verplicht worden vind ik. Gewoon als we zin hebben en ja dat is nu dus elke dag nog steeds! Haha!

Ik zie dat MissDRAAK niet weer terug komt! Nou maar goed ook dan he?

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan