Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hoi Meiden

Yvonne ik was erg benieuwd naar je uitslag maar zo te lezen heb je een beetje onduidelijke uitslag gehad. Als ik het goed begrijp was de controle streep onduidelijk en de uitslag streep ook. Ja ik weet het eigenlijk niet ik lees er wel eens vaker over en dan is de test niet goed uitgevoerd. Toch maar vandaag een nieuwe test doen toch. Maar als je normaal gesproken netjes op tijd ongi bent kan het voor jou wel positief uitvallen. Nou meid doe vandaag snel nog een nieuwe test en laat het ons ook zo snel mogelijk weten. Mijn duimen draaien nog flink voor je. Maar het is wel balen he dan ben je al zo zenuwachtig voor de uitslag en dan weet je nog niet erg veel.
Succes Succes Succes.

Dimka Je hebt je er goed onderruit kunnen praten om geen alcohol te hoeven drinken petje af hoor de meeste hebben het vaak al snel door. Maar ondanks geen alcohol toch nog een gezellige avond gehad. Kun je het al goed beseffen dat je zwanger bent. Lekker aan het genieten.

Meiden hier is het nog steeds erg rustig. Ben wel vreselijk maar dan ook erg vreselijk sjaggie kan om de haverklap uit mijn vel schieten. Het ergste is dat ik het zelf heel goed in de gaten heb maar er weinig tegen kan doen. Maar dat zou de hormonen wel zijn.

Liefs Sharine

Hai meiden,

Ik was ook heel benieuwd, maar aaaah balen test niet helemaal goed uitgevoerd!!! Nou, hoop dat je alweer een nieuwe in huis hebt en ons zodirect met een positieve uitslag kan verrassen!!!

Hier gaat alles zijn gangetje na mijn bruinverleis geen klachtenmeer gehad, gister wel ontzettende krampen gehad, maar ook die zijn verdwenen. De rode duivels zijn er in ieder geval nog niet en dat is een positief teken toch?? Ik zit nu op dag 29 van mijn cyclus.. Gister was ik op een verjaardag en er waren 5 baby's, ong. allemaal eve oud, echt zooooo lief, dan wil ik ook het liefste zo snel mogelijk!! Maarja, nog ff afwachten en is het deze maand niet dan een van de  volgende maanden vast wel....
Het gaat in ieder geval de goed kant op met ons forum, eerst Tammie, Dimka en nu misschien ook al Yvonne....!!

Nou Suus, Iris, Sara, Sharine en ik nog en het feest is compleet.... haha

Hebben jullie allemaal een leuk weekend gehad?? Ik wel hoor, alleen de hond wa weer ziek, ik weet het niet hoor: Heb vrijdag nacht weer kots en diarree op moeten ruimen, maar nu gaat het wel weer, nou als hij het binnenkort weer heeft dan ga ik wel ff naar de dierenarts....

Nou meiden, werkse of geniet van jullie vrije dag!! Ik moet vanmiddag nog werken, ge om 11.00 uur van huis weg.... Ik hoop dat ik voor die tijd ng kan lezen hoe de test van Yvonne is gegaan...

Kus, Es

Goeiemorgen meiden!

Jullie hebb weer flink gekletst hiero!

Yvonne, dat is balen dat de test niet goed gelukt is. Helemaal spannend en zenuwslopend en dan lukt het niet goed. Ga je vandaag nog een keer testen of probeer je het morgenvroeg nog een keer? Wel genoeg drinken dan he.

Suus ben je er ook weer! Ik miste je al. Hoeveel dagen werk je eigenlijk? Ik weet niet of je al helemaal bijgelezen bent maar ik ga solliciteren...eerst bij de Albert Heijn!
Wat vervelend voor je oma zeg, hoe oud is ze?

Sharine, niet al te sjaggie worden hoor  anders zet je een muziekie op wat je erg leuk vind en dan heeeeel hard, dat helpt bij mij soms wel  om een beetje op te vrolijken.

Esther, kan het niet zo zijn dat je gewoon zwanger bent? Wat zielig van je hond, wat voor een hond hebben jullie? Wij hebben een Bull-Terrier erg grappig beestje, echt een clown maar ook om gek van te worden soms.

Sara, nee ik temp niet ik zit nu in de 3e ronde en vind het nog niet echt nodig. Maar ik was benieuwd of je er al een beetje een lijn in  ziet.

Dimka, ik zit ook al voor je mee te denken voor wat voor een smoes je nu weer kunt bedenken. Maar het meest  logische is idd dat je medicijnen slikt voor 1 of andere ontsteking ofzo en dat daar  geen drank bij kan. Wanneer gaan jullie  het vertellen dat je zwanger bent? Heb je ook klachten of voel je er weinig van.

Grrr Iris  

quote: ir77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-08-2007 10:25:56'));

Esther, kan het niet zo zijn dat je gewoon zwanger bent? Wat zielig van je hond, wat voor een hond hebben jullie? Wij hebben een Bull-Terrier erg grappig beestje, echt een clown maar ook om gek van te worden soms.

Hey Iris,

Dat denk ik niet, of nou ja, misschien wel, maar ik ga nog niet testen hoor!!! Ik wacht eerst aankomend weekend maar even af.... Ik heb namelijk helemaal nergens last van , dus ik kan me niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn... haha

Hoe ist met jou dan , gesolliciteerd bij de AH lees ik, goed joh, moet je ook zeker doen!! Het werk is niet het belangrijkste in je leven hoor, je moet doen waar je je lekker bij voelt....

xxxxxxxxxxxx Es

quote: xxesther reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-08-2007 10:31:28'));

quote: ir77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-08-2007 10:25:56'));

Oh, wij hebben trouwens een labrador, maar zijn maag gaat echt verschrikkelijk tekeer zeg!!!! Hij ligt aan de andere kant van de kamer maar ik kan hem hier nog horen, wacht ff ik bel de dierenarts eens ff..........................
Ze zegt: Geen brokken meer en de komende dgn goedgekookte rijst met evt een beetje kip erdoor en dan overgaan op licht verteerbaar voedsel.. Als het dan niet overgaat, ontlasting opsturen om te checken op bacterien..
Nou dan proberen we dat wel....

xxxxxx Es

Hoi Esther,

Heb je dan volgende week je NOD? sorry ik ben het een beetje kwijt.

Oooh echt zielig voor je hond. Ja dat rijst met kip...of alleen rijst doe ik ook altijd als Bella niet lekker is en dat helpt altijd wel goed. en dan steeds kleine beetjes.

Ja ik heb t echt helemaal gehad op mijn werk, ik ben gewoon een beetje misselijk als ik weer aan het werk moet nou dan is het toch wel erg dacht ik zo. Je hebt gelijk werk is niet het belangrijkste maar je bent er toch 4 dagen per week dus moet het wel een beetje leuk zijn. Vanmiddag ga ik een brief schrijven...zo moeilijk altijd om er wat leuks van te maken, maar ja het zal me deze keer ook wel weer lukken.

Dag meiden

Esther wat vervelend weer dat je hond weer ziek is, waarschijnlijk een bacterie of een virus nou ik hoop dat je hond zich snel weer beter mag voelen.

Ir77 ja je moet je wel lekker in je vel bij je werk voelen hoor want het kan anders erg op je humeur vallen. Veel succes met het schrijven van je brief.

Yvonne nou meid ga je vandaag nog testen of doe je het morgenvroeg weer. He je moet niet te veel gaan drinken vlak voor een test hoor want anders valt hij zeker negatief uit. Gewoon wachten todat je vanzelf naar de wc moet. Succes meid.

Liefs Sharine

haha als ik het zo terug lees maak ik een paar 'foutjes' . Of eigenlijk vergeet ik gewoon woorden. Ik bedoel dus eigenlijk dat ik 4 dagen per week werk.

En over dat genoeg drinken bedoel ik dat in het algemeen, niet een uur voordat je gaat testen want dan komt t ook weer niet goed.

Nou ja jullie zullen het wel snappen maar ik wou het toch nog even zeggen.

Grrr Iris

Terug
Bovenaan