Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hoi Yvonne,

Mijn eisprong was vorige week zondag. Ik zit vandaag dus op dag 7 na mijn ei.  Ik denk dat als ik volgend weekend nog geen rd's heb, ik weer ga testen. Zit dan op dag 60.... Maar zit nog te twijfelen of ik zondag of de donderdag erop weer ga testen. Maar dat is dan alweer zo veel later. hahaha

Liefs,

Sara

Hey Dimka!

Begrijp ik goed dat jij zwanger bent??? Super meid, gefeliciteerd!!
Hoeveelste ronde was dit voor jullie???

Hallo meiden,

Suus, ben je er weer? Hoe was het met je opa en oma?

Sara, misschien was die twee dagen bloed op dag 31 van je cyclus wel jeen soort ongi?
Dat zou wel aardig kloppen met je cyclussen toch? Ik zou dan inderdaad volgende week als NOD nemen en testen hoor! Hoop dat het nu meer duidelijk is!

Liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 20:34:55'));

Hallo meiden,

Suus, ben je er weer? Hoe was het met je opa en oma?

Sara, misschien was die twee dagen bloed op dag 31 van je cyclus wel jeen soort ongi?
Dat zou wel aardig kloppen met je cyclussen toch? Ik zou dan inderdaad volgende week als NOD nemen en testen hoor! Hoop dat het nu meer duidelijk is!

Liefs Yvonne

hey hey,

ja ben er weer!! hebben lekker patatjes gegeten! was leuk hoor met opa en oma, oma word wel steeds vergeetachtiger, ze gaat wel snel achteruit helaas.... maar lichamelijk is ze verder nog hartstikke gezond...

bij jou nog geen ongi he!! oooh wat spannend zeg, kun je het nog uithouden om niet te testen???

Yvonne: Ik denk niet dat het een ongi geweest is, met was zo weinig, en ook maar 1 keer die 2 dagen tijdens het afvegen. verder was er niks. ook  bij het controleren op afscheiding was alles wittig.

Suus: wat vervelend van je oma. ik heb dat ook mee gemaakt met mijn opa en je schrikt wel  hoe snel dat kan gaan. sterkte ermee!!

liefs,

Sara

quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 20:43:53'));

Yvonne: Ik denk niet dat het een ongi geweest is, met was zo weinig, en ook maar 1 keer die 2 dagen tijdens het afvegen. verder was er niks. ook  bij het controleren op afscheiding was alles wittig.

Suus: wat vervelend van je oma. ik heb dat ook mee gemaakt met mijn opa en je schrikt wel  hoe snel dat kan gaan. sterkte ermee!!

liefs,

Sara

Ja is echt niet leuk, ze heeft ook allerlei onderzoeken gehad in het ziekenhuis en ze heeft alzheimer.... gelukkig herkent ze ons allemaal nog wel. ze vraagt alleen heel vaak hoe de vakantie is geweest, terwijl we nog moeten en dan 100 keer waar we naartoe gaan, terwijl we dat al vaak hebben gezegd en of we al klaar zijn met de verbouwing terwijl we er al een jaar wonen.... zijn geen leuke dingen.... lijkt me heel erg als ze niemand meer herkent... ook voor mn opa!

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 20:38:09'));

hey hey,

ja ben er weer!! hebben lekker patatjes gegeten! was leuk hoor met opa en oma, oma word wel steeds vergeetachtiger, ze gaat wel snel achteruit helaas.... maar lichamelijk is ze verder nog hartstikke gezond...

bij jou nog geen ongi he!! oooh wat spannend zeg, kun je het nog uithouden om niet te testen???

Ha lekker patatjes! Wij ook mc donalds gehad! mjammie! Ach raar is dat he van je oma om te zien, maar zo lang het lichamelijk goed gaat en ze het zelf niet in de gaten heeft is het goed toch?

Nee nee nog lekker niks! Ik kan het wel uithouden tot morgenvroeg, maar leg de test wel klaar op de wc, anders vergeet ik het ook nog als ik halfslapend naar de wc moet (met een oog halfopen en de ander nog dicht)Haha, dan baal ik later weer!
Ik hoop trouwens niet dat ik ongi ben geworden morgenvroeg! Dat zou balen zijn!

Liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 20:47:08'));

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 20:38:09'));

Ha lekker patatjes! Wij ook mc donalds gehad! mjammie! Ach raar is dat he van je oma om te zien, maar zo lang het lichamelijk goed gaat en ze het zelf niet in de gaten heeft is het goed toch?

Nee nee nog lekker niks! Ik kan het wel uithouden tot morgenvroeg, maar leg de test wel klaar op de wc, anders vergeet ik het ook nog als ik halfslapend naar de wc moet (met een oog halfopen en de ander nog dicht)Haha, dan baal ik later weer!
Ik hoop trouwens niet dat ik ongi ben geworden morgenvroeg! Dat zou balen zijn!

Liefs Yvonne

jammie! Mcdonalds, vind ik ook errug lekker hoor!
pfff ik zou helemaal gek worden als ik jou was hoor, ben niet zo geduldig aangelegd!
ja inderdaad, leg m maar klaar, want als je t vergeet... dan word ik ook helemaal gek hoor, ben ondertussen net zo nieuwsgierig als jou joh! ik hoop het zo!! klinkt allemaal veelbelovend he, maar snap wel dat je er rekening mee houd dat je ongi word..... anders valt het zo tegen he/! maar ik blijf heel hard duimen, heb al weer blaren ervan!! haha

Terug
Bovenaan