Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Sara, ja dat is dan toch zeer onwaarschijnlijk je ongi geweest he? Het had alleen wel gepast in je cyclus. Nou moet je nog een week wachten tot je NOD toch? Hoop dat het dan iets duidelijker word.

Suus, ja dat is erg van je oma. Als ze het zelf maar niet door heeft, want dan is het nog erger. Voor je opa is het zo ook al erg genoeg om haar te zien achter uitgaan en voor jullie allemaal ook hoor.

Liefs Yvonne

Hahaha is goed ik zal hem er neer leggen al vast en niet vergeten hoor. Ik ga nog even weg met Ray rijden in auto, dus tot later of tot morgen. Suus ik sms hoor!

Liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 20:53:51'));

Hahaha is goed ik zal hem er neer leggen al vast en niet vergeten hoor. Ik ga nog even weg met Ray rijden in auto, dus tot later of tot morgen. Suus ik sms hoor!

Liefs Yvonne

ja wel smsen he!! ik word ook helemaal gek van nieuwsgierigheid!!!
fijne avond nog! en ik hoop dat je wel een beetje kan slapen vanacht!!
doeidoei!

ik heb trouwens ergens volgend weekend mijn ei alweer!!

ik ga er ook zo vandoor, nog even bij marco zitten en weer lekker vroeg naar bed, morgen weer om half 6 eruit!
nog 4 dagen en dan vakantie!!!

hoihoi,

suus ik denk inderdaad dat ik zwnager ben, ik had 2 streepjes, maar morgen nog een keer extra testen of dindag, dan ben ik gerust denk ik. zit steeds te kijken of ik echt niet ongi ben! wat ben ik toch een vreemd mens eigenlijk

sara, met mijn vorige zwangerschap had ik ook de maand voordat ik zwanger was zo'n vreemde ongi, laten nagevraat aan verloskundige, maar wordt gerekend als ongi, hoe kort het ook is, daarna was ik wel zwanger ,hoop dat het voor jou ook zo is

yvonne, ja ik moet grillen met die zelfde buurvrouw en gezin, maar die smoes van medicijnen is wel een goede, moet ik onthouden!!!!!
succes morgen, ik ga vandaf 6 uur 's morgens voor je duimen, dan ben ik er weer uit!!!

ik ben verder alleen wel moeier, maar volgens mij was ik dat afgelopen week ook, mmar mezelf geen tijd gegund daarvoor, komt nu wel even goed door!

liefs dimka

Hoi Dimka,

bedoel je dat je gewoon erg weinig vloeing had tijdens je ongi? Ik had namelijk alleen 1 keer  tijdens het afvegen en licht bruin streepje. en dan de eerste keer op zaterdag en 1 keer op maandag.
ik heb in ronde 3 en 4 wel ongi's gehad die voornamelijk uit 2 dagen oud bloed bestonden met daanra  1 dag rood, maar daar leek dit helemaal niet op. dit was echt maar 1 druppel, zou je kunnen zeggen.

Liefs,

Sara

Hallo meiden, hier even een laatste berichtje. Nog niks te bekennen gelukkig.

Dimka, haha ja dat is een goeie he? Nou maar hopen dat ze erin trapt! Zo vroeg ben ik niet hoor s'morgens. Wordt wel iets later voor mij 8 uur ongeveer ben ik er uit.

Sara nou we hopen dat het bij jou net zo gaat als bij Dimka toen hoor !

Liefs Yvonne

hoi yvonne,

en en en en en??????????????????????? ik kom om half 5 als ik terug ben meteen hier weer kijken hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi sara
ik had inderdaad met afvegen alleen iets, ik heb toen een vervroegde echo gehad, was met 10 weken. maar toen zagen ze dat het maar 6 weken was. dus werden die vegen als ongi gerekenend en niet als innesteling.

liefs dimka

Hallo meiden, ik weet eigenlijk nog niets meer. De Rd zijn er in ieder geval nog niet.
De test wel gedaan, maar ik moest zo weinig plassen. De ene voorgedrukte witte streep had ietsiepietsie blauwe randje en als ik hem in het licht hield zag ik amper wat, maar toen ik hem omdraaide wel een heeeeeeleeee lichte blauwe 2e streep. Ik weet dat streep = streep, maar zelf weet ik het nog niet hoor. Ik moet vandaag maar even een nieuwe kopen en nog even afwachten of mijn ongi vandaag nog komt.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan