Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hallo meiden, nou ik heb geen test gehaald, ik denk niet dat het nodig is. Heb nu hele erge ongi-krampen, doet echt pijn. Ben ook niet aan het werk gegaan   vanmiddag, weet zeker dat mijn ongi er nu binnen een paar uur er is. Het doet echt zeer joh, heb het nog niet zo heftig gehad de laatste rondes. Baal nu best wel en vraag me ook af of het niet misschien fout gegaan is. Ik ben best wel!! Nog even afwachten meiden, maar reken er maar niet op dat het goed gaat, want ik weet zeker dat mijn ongi komt. Of wat dan ook.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,

He wat vervelend dat je je zo voelt. Ik hoop toch voor je dat het niet doorzet.
Nog even afwachten meid. Het zou anders wel een dikke vette tegenvaller zijn voor je omdat je echt van die kwaaltjes had.

Succes de komende uurtjes.

Grrr Iris

Dank je Iris! Ja daarom ook, had echt veel kwaaltjes. Nou ja jullie horen nog!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Vind het echt sneu voor je meid als toch je ongi zou gaan doorzetten. Vooral omdat je echt heel stiekem het gevoel had toch zwanger te zijn. Ik hoop echt dat de rode duivels uitblijven en dat je toch positief test.

Nou begint bij mij de rug en de buik iets op te spelen dus voor mij is het deze maand ook vast niet raak.

Liefs Sharine

Dank je Sharine, ja dit is heel vervelend. Had later het gevoel dat ik niet meer ongi werd eigenlijk. Gisteravond had ik dat gevoel helemaal. Toch raar dit is toch wel de 1e keer dat ik zo'n sterk gevoel had aan het einde. Even slikken nog, maar toch ga ik wel vol goede moed verder hoor als de RD toch uitbreken. Het zal toch vanzelf wel een keer raak zijn.

Liefs Yvonne

Sharine, ik ga wel door duimen voor je. Hoop toch dat het dan voor jullie wel raak mag zijn. En voor de andere meiden hier ook.

Ik zal zelf toch een beetje minder moeten afgaan op mijn lichaam want die zend blijkbaar van alles door, terwijl er niks is. Dat is wel erg vervelend dat ik zo gevoelig overal voor ben. Een goeie leer voor de volgende ronde!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Weet je iedere maand voel je je wel anders en daardoor krijg je ieder maand weer hoop dat je zwanger bent. Ik herken het heel goed. Vorige maand had ik vanaf eisprong tot ongi buikpijn en was ook zeker (bijna zeker) dat het raak zou zijn omdat ik normaal  altijd weinig kwaaltjes had. Maar  ook toen was ik niet zwanger. Nu heb ik weer weinig last van kwaaltjes. Ga ik bijna nu weer denken dat het mayby raak is.  Ik vind het vreselijk dat je lichaam je heel erg goed voor de gek kan houden maar het komt denk ik ook wel een beetje dat we er toch iets teveel mee bezig zijn. Ook al willen we dat niet maar ja we zitten ook dagelijks hier achter onze pc onze kwaaltjes te bespreken. Maar ach het is ook zo gezellig hier toch.
Inderdaad meid je word vast wel snel een keer zwanger we moeten de moed niet laten zakken.

Liefs Sharine

Dames,

Ik heb even een vraagje aan jullie.
Wat voor dingen voelen jullie rond je eisprong?
Ik heb namelijk steeds steekjes onder in mijn buik aan de linkerkant waar de eierstokken ongeveer zitten. En ik heb ook rond die tijd last van een beetje gezwollen schaamlippen . Herkent iemand dit of ben ik de enigste en moet ik gewoon niet zo heftig gepassioneerd sexen hahahaha

Sorry dames...

Grrr Iris

Terug
Bovenaan