Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

hoi meiden,

nou yvonne het kan toch bijna niet dat je ongi wordt. het zelfde als mij qua kwaaltjes, maar ja jammer genoeg zegt dat inderdaad niks.

nou ik heb behalve dat ik echt helemaal kapot ben verder eigenlijk geen kwaaltjes.
besef het nog niet helemaal dat ik zwanger ben, ik denk nog steeds als ik naar de wc ga, als ik maar niet toch nog ongi wordt.

ik blijf duimen en lezen en hopelijk goede berichten!!!!!

liefs dimka

Hallo meiden,

Mijn ongi is gekomen hoor vanmiddag. Ik ga weer naar de volgende ronde.

Dimka, ja dat is even balen joh! Inderdaad is het raar van die kwaaltjes. Maar niks aan te doen, het komt vanzelf wel een keer. Moe zijn komt heel vaak voor he? Is even vervelend als je aan het werk bent, vooral s'middags he?

Liefs Yvonne

oooooohhhhh wat jammer Yvonne!!!
Nou ja nix aan te doen, vol goede moed naar de volgende ronde en maar nix meer aantrekken van die rare dingen die je lichaam je vertellen!

Grrr Iris

Hey al weer zo'n megagrote! Dank je Iris en inderdaad mijn lichaam houd me flink voor de gek! Oke en op naar de 11e ronde maar!

Liefs Yvonne

Hoi Meiden

Yvonne balen meid dat je ongi toch heeft doorgezet, maar je had het eigenlijk al verwacht. Maar goed wil niet zeggen dat je nu  bent. Ik hoop echt dat nu de volgende ronde je meer succes geeft. Je hebt wel in de gaten dat je niks meer van die kwalen af kunt gaan.

Liefs Sharine

Hoi Iris

Hoe krijg je dat voor elkaar he dat grote afbeelding vind het wel geinig moet ik zeggen.

Hallo Sharine, ja inderdaad is het even vervelend, maar ook omdat het zo heftig is. En nee ik ga ook echt niet meer op kwaaltjes af, alleen zal ik ze nog wel beschrijven hier, maar ik zal nooit meer ervan uitgaan dat het raak is of zo.

Ja leuk he van die grote afbeelding, eens proberen hoor:

Die is voor alle meiden hier omdat jullie zo met mij meegeleeft hebben!!!

Haha leuk zeg gewoon de afbeelding aanklikken en dan de blokje slepen opzij en naar onderen of gewoon schuin.

Liefs Yvonne

Gewoon een smiley doen, en dan rechtsklik en dan kan je het formaat aanpassen probeer maar eens

Terug
Bovenaan