Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hoi Esther,

Wel spannend hoor. Je hebt toch wel wat kwaaltjes. Ik ben druk aan het duimen!!!

Voor mezelf heb ik er eigenlijk helemaal geen gevoel over. Ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden. Ik heb wel afwisselende kwaaltjes, maar die hebben me al zo vaak in de maling genomen dat ik ze eigenlijk een beetje probeer te negeren. Ik ben op dit moment nergens zeker van en wil niet gaan hopen om niks. Ik heb van het weekend wel gedroomd dat ik zwanger was en vanacht dat ik een dochtertje had dus wie weet. Ik ben wel een stuk rustiger dan vorige week en de weken ervoor. Ik heb ook geen drang om te gaan testen ofzo. Ik voel me gewoon raar.

Succes nog met afwachten!!

Liefs,

Sara

Hoi Sara,

Las even mee met jullie.
Hoe zit het nu met jouw cyclus, je hebt een hele lange cyclus nu zeker dan en heel laat je ei gehad?

Ik hoop dat het raak is meid, ik duim voor je en natuurlijk ook voor de anderen!!

Groetjes,
Angel

Meiden,

Ik heb echt hele zere tepels gekregen vandaag, iehhhhhh!!!
Zou het dan toch een goed teken zijn, vind het zo spannend!! Morgen dag 30 en ik zit er over te denken om morgen toch stiekem een testje te doen, kan niet wachten en heb er toch genoeg!!! Misschien stelt het me wat meer gerust....

xxx Es

Spannend Es!!! Ik ga voor je duimen dat het een positieve test is!!!!

Liefs,

Sara

Thx Sara, ik weet nog niet of ik ga testen hoor... Wat zou jij doen??
xxxxxx Es

Oh ja, je wou nog wachten tot de 18e.... ja, moeilijk. anders toch nog wachten tot donderdag of vrijdag??? als je dat volhoudt tenminste. hihihi

Hoi Esther en de rest natuurlijk ook,

Ik heb nog geen brief geschreven! ik ben er gister niet meer aan toe gekomen. Ik denk dat ik m vanavond ga schrijven.
Ik wil niet erg negatief doen, maar die zere tepels kunnen naturlijk ook je ongi aankondigen. Ik hoop het natuurlijk niet voor je!! maar ik zou nog even een paar dagen wachten met testen. Maar aan de andere kant...als je er toch genoeg hebt liggen........moeilijk moeilijk.
Nou ik ga maar weer naar mijn werk
Fijne dag allemaal!

Grrr Iris

Hoi Meiden

Er is al weer flink geschreven gisteavond.

Iris ik probeer het even met die smiley

Ja het is gelukt.

Esther ja ik heb nog geen kwaaltjes nog nergens last van, ik vind het wel heerlijk hoor. Ik heb al van alles gevoeld de afgelopen maanden en toch was ik ook toen niet zwanger dus vind het wel fijn zo. Ga ervan uit niet zwanger te zijn. Ik test eventueel niet eerder dan 25 augustus dus dat duurt nog even. En heb jij al getest.

Yvonne hoe is het nou met jou word het al iets minder of heb je het nog heftig ik hoop dat de pijn in iedergeval al minder is geworden.

Voor de rest bij ik het weer kwijt.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan