Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hoi meiden,

Dimka: wel raar hoor dat als ik letterlijk 2 keer alleen een heel klein beetje bruine afscheiding (1 streepje) gehad heb, ik dat al als ongi moet rekenen.

Yvonne: Wat gemeen is dat hé!! Jij had ook een hele lijst aan kwaaltjes en toch niet zwanger. Ik weet precies hoe je je voelt. Ik hoop niet dat er iets mis is gegaan. Maar dan zou je technisch gezien wel een positieve test gehad moeten hebben. Echt super balen!!! Daarom heb ik me sindsdien ook voorgenomen niet meer uit te gaan van kwaaltjes.

Esther: Spannend!! Nog steeds geen rd’s!! Wat zielig dat je hond weer ziek is. . . Gekookte kip met rijst kregen onze honden ook altijd als ze ziek waren. Ze vonden het heerlijk.

Iris: Nee, ik heb niet echt een goede lijn gekregen, maar wel een globale. Soms schiet er een aantal dagen een temp wat onder of boven, maar ik ben het gewoon gaan doen uit voorzorg. Toen ik net begon op dit forum waren er een boel dames die met vragen naar de HA gingen en weer naar huis werden gestuurd met de boodschap: “Ga maar 3 maanden tempen en kom dan maar terug”. Ik heb geen zin om zo iets te horen te krijgen als ik ergens een antwoord wil hebben. Ik ga niet snel naar de HA, maar als ik dan ga, wil ik wel resultaat, een antwoord op mijn vragen dus.

Iris: Ik heb ook altijd of links of recht bij mijn heup steken rond mijn eisprong. Ik heb niet altijd gezwollen schaamlippen, soms een beetje maar dat hoort erbij. Dat heb ik al op een aantal sites gelezen.

Hier gaat het verder goed. Ik ben vandaag op werk wel 8 keer naar de wc geweest. Werd er zelf al gek van. Ik heb vandaag ook gevoelige borsten. Pff, nog waarschijnlijk 10 dagen wachten tot mijn nod.

Liefs,

Sara.

PS. Leuk die grote smilyes, ik kan ze jammergenoeg niet altijd plaatsten. Mijn html editor heeft kuren.

hoi meiden,

jeetje balen joh yvonne, zit sip achter de computer nu. ik hoop dat het de volgende keer dan echt raak is voor je!

esther, weet je wat mijn dierenarts vorige keer adviseerde om te geven als mijn hond aan de diaree was, gewoon NORRIT wat je als mens ook kan nemen, werkte perfect!

sara, ja ik vond het ook heel vreemd toen, maar was echt zo. nou afwachten maar

sharine, ook afwachten. je had het trouwens met pendelen goed voor mij, nu maar afwachten of alles goed gaat en of het dan ook een meisje wordt!?!

voor de rest weet ik het niet meer
ik ga lekker slapen even bijtanken

liefs dimka

Hallo Sara, ja het is niet zo  oneerlijk dat je lichaam die signalen afgeeft terwijl er niks is. En ja de test van vanmorgen was een beetje onduidelijk. Zag wel een heeelee vage streep in het licht, maar ja ik weet het niet. Ik heb wel een hele heftige bloeding nu. Echt pijn doet het, mijn hele lichaam trouwens. Ook mijn rug en het straalt naar mijn benen toe. Ben vanmiddag om 3 uur naar huis gegaan. Lig nu steeds op bed, ben heel erg moe. Stom eigenlijk he, wat een verschil met de vorige keer, toen amper last ervan.
Nou ja ik wil het liever ook niet weten als het misschien niet goed is gegaan.

Ja goed van je om een lijst met je temp bij te houden, dan kan de ha je meteen helpen.
Ben benieuwd hoe je ronde verloopt hoor! Was je temp vandaag nog hoog?
Ik duim voor je hoor!

Liefs Yvonne

Hallo Dimka,

Jammer he? Nou ik hoop ook zeker dat de volgende ronde beter afloopt hoor! Ja ga maar lekker vroeg naar bed, want je kan die extra slaap wel gebruiken nu he?
Flink bijslapen!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,

Wat balen dat het deze keer zo erg is. Ik maak dan altijd een warme kruik en leg deze afwisselend op mijn buik en rug. Dan nog een kopje thee erbij en dan lekker voor de tv hangen ofzo. Hopelijk is het morgen weer minder.

Mijn temp was vanmorgen weer 36.5. Nogsteeds goed dus.

Misschien kom ik zo weer ff kijken, zo niet ben ik vandaag lekker vroeg in slaap gevallen. Mijn vriend heeft alweer 2.5 weken ochtenddienst en ik val toch niet elke keer meteen in slaap. Erg vermoeiend als ik dan nog tot 5 uur moet werken.

Liefs,

Sara

Hey Meiden,

@Yvonne, snik snik, echt balen voor je, ik had zoooo gehoopt dat je zwanger zou zijn!!!! Ik kan nu wel zeggen: Kop op, naar de volegnde ronde, maar je voelt je waarschijnlijk gewoon KUT....... Ik hoop echt voor je dat het de volgende ronde wel raak is!!!!

@Dimka, goed idee, dat Norit, als het niet overgaat kan ik dat ook weleens proberen... Onze hond wilde eerst geen rijst vanavond, maar nadat ik er een paar brokjes doorheen had gemengd at ie het wel lekker op... Jammer dat je zo moe bent, maar ls dat het enige is..... haha heerlijk hoor, lekker zwanger! Kan me voorstellen dat het nog erg onwerkelijk is zeker omdat je nog niets kan vertellen....

@Sharine, hoe is ie??? Al zwangeschapskwaaltjes??? Ik hoop het voor je.. haha Welke dag houd je nu aan als NOD? Ook de 18e, spannend...

@Sara, nog 10 daagjes wachten, kan me voorstellen dat jet nu ook wel een keertje mag komen (of zwanger of ongi) dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Heb je er een goed gevoel over of niet??

@Iris, En al wat gehoord op je sollicitatie? Of heb je vandaag een brief op de post gedaan?? Ik wist het ff niet meer sorry... Echt erg als je al missleijk naar je werk gaat, da's echt niet goed hoor!! Je oet daar zo snel mogelijk weg wezen... haha

Nou hier gaat alles zijn gangetje. Geen bruin verlies meer gehad en ik voel me goed! Ook nog geen RD in zicht al zit ik wel op dag 29 vandaag.... Ze zouden dus wel elk moment kunnen komen, maar vorige maadn was dat pas na 33 dgn, dus ik ga zeker nog niet testen nu..... Ik heb niet het gevoel meer dat her raak is, al begin ik wel zere tepels te krijgen en heb ik nog steeds eenonbestemd gevoel in mijn onderbuik..... Ik durf het eigenlijk   gewoon niet te hopen, want als het dan niet zo is dan is het zo'n teleurstelling!! En nu weet ik zeker dat kwaaltjes niet meer alles zeggen!!!!

xxxxxx Esther

Terug
Bovenaan