Hey Meiden,
@Yvonne, snik snik, echt balen voor je, ik had zoooo gehoopt dat je zwanger zou zijn!!!! Ik kan nu wel zeggen: Kop op, naar de volegnde ronde, maar je voelt je waarschijnlijk gewoon KUT....... Ik hoop echt voor je dat het de volgende ronde wel raak is!!!!
@Dimka, goed idee, dat Norit, als het niet overgaat kan ik dat ook weleens proberen... Onze hond wilde eerst geen rijst vanavond, maar nadat ik er een paar brokjes doorheen had gemengd at ie het wel lekker op... Jammer dat je zo moe bent, maar ls dat het enige is..... haha heerlijk hoor, lekker zwanger! Kan me voorstellen dat het nog erg onwerkelijk is zeker omdat je nog niets kan vertellen....
@Sharine, hoe is ie??? Al zwangeschapskwaaltjes??? Ik hoop het voor je.. haha Welke dag houd je nu aan als NOD? Ook de 18e, spannend...
@Sara, nog 10 daagjes wachten, kan me voorstellen dat jet nu ook wel een keertje mag komen (of zwanger of ongi) dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Heb je er een goed gevoel over of niet??
@Iris, En al wat gehoord op je sollicitatie? Of heb je vandaag een brief op de post gedaan?? Ik wist het ff niet meer sorry... Echt erg als je al missleijk naar je werk gaat, da's echt niet goed hoor!! Je oet daar zo snel mogelijk weg wezen... haha
Nou hier gaat alles zijn gangetje. Geen bruin verlies meer gehad en ik voel me goed! Ook nog geen RD in zicht al zit ik wel op dag 29 vandaag.... Ze zouden dus wel elk moment kunnen komen, maar vorige maadn was dat pas na 33 dgn, dus ik ga zeker nog niet testen nu..... Ik heb niet het gevoel meer dat her raak is, al begin ik wel zere tepels te krijgen en heb ik nog steeds eenonbestemd gevoel in mijn onderbuik..... Ik durf het eigenlijk gewoon niet te hopen, want als het dan niet zo is dan is het zo'n teleurstelling!! En nu weet ik zeker dat kwaaltjes niet meer alles zeggen!!!!
xxxxxx Esther