Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

En ja Dimka had het goed he, vind het fijn om te horen. Bij de andere pendelforum heb ik er ook al 4 goed gependeld voor de maand augustus. Ben inderdaad benieuwd of het een meisje word. Maar dat horen we wel over 8 maandjes.

Liefs Sharine

Hallo meiden!

Voel me weer beter hoor! Gisterenmiddag op bed gelegen en gisteravond om 9.30 al gaan slapen, vanmorgen nog flinke pijn gehad, maar na twee pijnstillers is het nu veel beter. We gaan nu vrolijk weer verder en hopen dat we nu meer geluk hebben.
En Sharine ik hoop dat mijn peddel voor november ook uitkomt en misschien had je deze ronde ook gelijk, maar dat het is misgegaan. Met die rare test? Ik weet het niet, maar wel behoorlijke pijn gehad deze keer en echt heftige bloeding. Vannacht ook een paar keer eruit geweest om te wisselen. Ging gewoon door vannacht terwijl normaal 's nachts omdat je ligt er niet veel is.

Esther spannend zeg! Ik zou nog even wachten als het lukt met testen tot dag 33. Ja maar als je wilt moet je het gewoon doen hoor!

Sara, ook spannend! Je weet niet goed wat je verwachten moet he? Temp. nog hoog?

Ik weet niet goed meer wat er is geschreven allemaal? Haha sorry hoor?

Ik duim voor jullie allemaal hoor!!!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

O had ik voor je gependeld in November zwanger jeetje dat duurt dan nog even, maar goed heb het niet altijd goed. Ik hoop voor jou toch wel eerder hoor. Toen ik nog niet aan de pil was was ik ook altijd zo vreselijk ongesteld moest toen ook altijd s'nachts uit om me te verschonen en ik had ook altijd zo'n vreselijke ongipijn. Ben blij voor je dat het wat beter met je gaat.

Liefs Sharine

Hallo Sharine, ja dat had ik toen ik nog niet aan de pil was ook zo erg heftig. Gaat nu nog steeds wel weer gelukkig. Je had de eerste keer  Juli voor me gependeld en later november en allebei voor een jongentje. Het zou me niet uitmaken als ik zeker zou weten dat het in november raak zou zijn dat ik dan nog een poosje moest wachten. Haha, zou het er graag voor over hebben,  maar we hopen natuurlijk eerder, maar het kan natuurlijk ook langer duren?

Liefs Yvonne

Hoi meiden,

Esther en Sharine, bij jullie ook nog steeds geen kwaaltjes of ongi tekens?
Yvonne: fijn dat je je vandaag al weer iets beter voelt....

Hier gaat het rustig. Nou ja, met mijn buik dan. Verder ben ik wel trots op mezelf. Ik ben vandaag druk aan het verven geweest. De kozijnen in badkamer en onze slaapkamer zitten nu in de grondverf en kunnen morgen met kleur gedaan worden. Ik ga zo meteen ook verder met de gordijnen zodat als de verf droog is, mijn vriend ze op kan hangen. Kunnen we na 5,5 maanden weer terug naar onze eerdere slaapkamer.

Mijn temp was vanmorgen weer 36,5 dus . Ik zit nu op 9 dagen hoge temp!!! Ben al op de helft!

Nou, ik ga even op de bank liggen, ben draaierig van het verven.

Liefs,

Sara

Hallo Sara, fijn zeg dat jullie nu bijna terug kunnen naar jullie "oude" nieuwe slaapkamer!
En ook  dat het einde in zicht is, geeft een voldaan gevoel he? Als je morgen de kleur erop hebt zijn jullie dan klaar?

Wat goed zeg nu al de 9e dag met hogere temp. en volgens mij ben je dan al wel over de helft toch? Duim voor je hoor!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,

ja, wat de badkamer en onze slaapkamer betreft zijn we dan voor 95% klaar. Misschien nog wat extra dingetjes (foto's ofzo) aan de muren, maar dat zijn de minder storende details. die kunnen altijd nog gedaan worden. inderdaad een erg fijn gevoel. mijn vriend ging ook meteen het gras maaien.... we hebben gister een maaimachine gekcht... als we niet uitkijken zal ons huisje er nog goed uit komen te zien....

Wat betreft die 9 dagen de helft..... Ik ga er van uit dat ik een LP heb van 18 dagen, net zoals je vorige keer dat ik een ei had. zo niet, dan is dat altijd meegenomen. maar ik denk wel dat ik dit weekend al ga testen hahaha. dan zit ik op 60 dagen en heb ik bijna 2 weken niet getest....

Liefs,

Sara

Hey meiden!

Ik kan jullie tempo niet bijhouden hoor, ben hier niet zo vaak meer als eerst.... sinds ik weer aan het werk ben ben ik savonds moeier en wil ik niet de hele avond achter de pc zitten.... moet ook aandacht besteden aan mn mannetje he!
Dus vandaar....

Moet donderdag en vrijdag nog werken en dan heb ik vakantie! Maandag vertrekken we eindelijk naar Zuid-Frankrijk! Kan niet wachten tot het zover is, heb er nu wel heeeeeel veel zin in hoor!
Heb ook nog mn ei ergens rond zaterdag, dus flink klussen dit weekend!

Hoe gaat het hier met iedereen? NOg iemand bijna NOD???

Liefs Suus

Terug
Bovenaan