Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hey Suus,

Daar ben je weer eens! Ik kan me voorstellen dat je moe bent 's avonds. Geeft toch niet dat je niet altijd schrijft. Als je ons maar wel een beetje op de hoogte houdt van je 'ontwikkelingen' .
Ik ga solliciteren bij de Albert Heijn! Ik ga vanavond aan de brief beginnen...
Nee dat zeg ik verkeerd...ik ga nu aan de brief beginnen.

Grrr Iris

Hallo meiden!

Suus!!! Ben je morgen vrij? Lekker joh op vakantie maandag! Super en flink klussen dit weekend he? Als je er weer bent dan is je NOD toch op 2 september?

Sara, ja die kleine dingetjes maakt niet zoveel uit, dat komt wel! Leuk joh hebben jullie straks een mooi net huisje! Haha! Oh zo reken je het vandaar die 9 dagen op de helft! Ja je kunt altijd nog even testen voor de zekerheid he? Knaop dat je nu al 2 weken niet heb getest hoor!

Iris ik weet het niet meer.........? Haha dat is ook stom van mij!

Liefs Yvonne

...Ja heb hem weer hoor Iris! Goed van je om  bij AH  te solliciteren! Als je je niet op je plek voelt waar je nu werkt heb je er ook geen plezier in en dat is niks. Ben benieuwd! Gewoon doen!

Liefs Yvonne

hai meiden,

Heb stiekem wel ff getest vanmorgen, maar was natuurlijk hartstikke negatief!!!
Maar........... is eigenlijk niet zo erg als het deze maand niet raak is, want we gaan over 2 weken nog ff met vrienden naar Italie (hebben we net besloten) dus dan kan ik lekker rosétjes drinken... hahahaha
Maar............nog geen Rd's te bekennen, zul je zien net nu het van mij deze maand nog wel ff door mag zetten ben ik misschien toch wel zwanger!!!
Het maakt me gelukkig ff niet zoveel uit, dus we zien het wel aankomend weekend.... Als ik zondag nog niet ongi ben dan test ik wel weer...

Sharine, jij had voor mij ook augustus gependeld dus als je gelijk hebt dan is het raak!! Spannend, ook voor jou....

Iris, heb je de brief af?? Ik hoop het...

xxxxx Es

Nou de brief is nog niet af hoor... iedereen begon tegen me te kletsen op msn!!!
Morgen volgende ronde...qua brief schrijven bedoel ik dan he

Welterusten allemaal

Goedeavond meiden

Kom heel even spieken ga zo lekker slapen.

Esther toch is en blijft het balen dat je negatief hebt getest het is misschien nog wel een beetje te vroeg nog. Ja het heeft ze voor en ze nadelen dat je niet zwanger bent, maar goed stiekem hoop je dat je zwanger bent toch. Ga duimen dat bij jou de duivels uitblijven.

Sara fijn dat je slaapkamer af is kun je hem weer gezelllig gaan inrichten. Bij jou is het ook spannend al een tijdje een hoge temp nou meid ga voor jou ook flink duimen

Iris nou heb je je solicitatiebrief nou vanavond afgekregen succes meid.

Suusle nou klus ze meid van de weekend en natuurlijk ook een hele fijne vakantie toegewenst wij gaan ook volgende week op vakantie.

Liefs Sharine

Sharine, voel je niet wat bovennatuurlijks als je mijn berichtjes leest?? hahaha, nee hoor, ik maak een grapje.... Maar aan de ene kant hoop ik dat jou pendeluitslag klopt, maar ik weet niet meer of je hhad gependeld voor een jongen of meisje.. Wilde je niet nog een keertje pendelen voor  mij??

xxxx

Terug
Bovenaan