Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hoi meiden

Het word hier echt knap rustig he. Maar goed ik zit nu op dag 24 van mijn cyclus en temp was vanmorgen nog lager 36,3 maar goed vanmorgen had ik iets eiwitachtige slijm (eenmalig) met afvegen. Dus vanavond nog maar 1 keer voor het ei aan de klus. En anders denk ik niet meer dat ei nog komt deze maand.

Suusle hoe zit het met jou ei.

Dimka was dus zwaar de reis naar nederland. Moet nu dus helemaal bijkomen. Meid doe kalm aan he.

En hoe staat het bij de rest.

Liefs en dikke kus
Sharine

ps mijn laptoppie is stuk weet niet wat er  mis is en ik mis  mijn emoticons haha. Maar goed hij word weer teruggestuurd naar fabriek. Waarschijnlijk harde schijf kapot of een virus.

Nou meiden, ik snap er helemaal niets meer van hoor!
Zit vandaag op dag 28 (en normaal cylcus van rond de 36 dagen) en heb op dag 25 en 26 een hogere temperatuur gehad en vanaf gister weer gewoon laag en heb heel erge ongi krampen en ook al 2x heeeeeeeel lichtroze bloed met afvegen zeg maar.... geloof dat ik ongesteld word?? maar heb ik dan wel of niet mn ei gehad, want dan zou ik m 2 dagen voor mn ongi gehad hebben? snap er echt niets meer van hoor!

Sharine, hoe is t bij jou, jij je ei wel gehad nu??

Hoi Suusle

Nee meid heb ook nog geen ei gehad tenminste als je mijn temp moet geloven haha. Gisteren ging hij stijgen van 36,3 naar 36,6 en vanmorgen was hij weer lager 36,5. Nou snap jij het haha. Maar goed vanmorgen weer heel veel doorzichtig slijm (voel me ook nat sorry voor de taal). Maar ja ik blijf maar rustig doorklussen tot mijn ongi.
Ik sprak Dimka vanmorgen nog via msn en die zij wie weet houd je lichaam je wel voor de gek met die temp en ben je straks toch nog zwanger. Ik zei laten we dat  hopen ja dat mijn lichaam me nu ook weer voor de gek houd.

Jeetje ja dan vraag je je idd af of je dan wel een ei hebt gehad kan me haast niet voorstellen dat je paar dagen na je ei al ongi kunt worden. Maar ja alles schijnt mogelijk te kunnen zijn. Shit meid dat is echt balen  van mij.

Liefs Sharine

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-11-2007 14:30:01'));

Hoi Suusle

Nee meid heb ook nog geen ei gehad tenminste als je mijn temp moet geloven haha. Gisteren ging hij stijgen van 36,3 naar 36,6 en vanmorgen was hij weer lager 36,5. Nou snap jij het haha. Maar goed vanmorgen weer heel veel doorzichtig slijm (voel me ook nat sorry voor de taal). Maar ja ik blijf maar rustig doorklussen tot mijn ongi.
Ik sprak Dimka vanmorgen nog via msn en die zij wie weet houd je lichaam je wel voor de gek met die temp en ben je straks toch nog zwanger. Ik zei laten we dat  hopen ja dat mijn lichaam me nu ook weer voor de gek houd.

Jeetje ja dan vraag je je idd af of je dan wel een ei hebt gehad kan me haast niet voorstellen dat je paar dagen na je ei al ongi kunt worden. Maar ja alles schijnt mogelijk te kunnen zijn. Shit meid dat is echt balen  van mij.

Liefs Sharine

Dank je wel.... baal er ook flink van hoor, eerst dacht ik misschien is het wel een innestelling omdat ik heel klein beetje bloed verloor, maar nu daalt mijn temperatuur steeds verder? Had vandaag 36,0 heel laag dus.... dan ben ik dus ook niet zwanger en zal het dus toch wel mn ongi zijn die er aan komt, nou laat het dan ook maar gelijk doorzetten want dan heb ik nu weer een keer een normale cyclus.... en dan kunnen we des te eerder weer klussen he/!

Wel raar hoor dat wij nu allebei zo'n rare ronde hebben!

Hoi Suusle

Jeetje dan is die van jou idd flink gezakt vanmorgen. Wel balen hoor voor je meid het moet met jou nu ook wel langzamerhand een keertje gaan lukken.
Hier heb ik nog heel veel vruchtbaar slijm dus word er nog wel geklust. Maar goed ben er ook wel een beetje bang voor dat het deze maand wel niet gaat lukken.

Liefs Sharine

Hallo meiden,

Sharine wat balen is dat zo'n cyclus waarvan je niet wanneer je ei is! Hopelijk is ie er nu dan eindelijk?

Van suus weet ik dat haar ongi vandaag is doorgezet en van haar ei snap ik helemaal niks? Ineens ook een korte cyclus? Nou meid hopelijk word dit nu je ronde hoor!

Nou meiden, ik was dinsdag jarig en de visite ging s'nachts om 13.00 uur naar huis en toen was ik s'morgens zo moe dat ik lekker uitgeslapen heb.....en donderdag...en vandaag ook. Heb de hele week uitgeslapen en dat was erg lekker! Ben flink uitgerust nu en kan er weer even tegen!  De misselijkheid blijft doorgaan, maar het hoort er allemaal bij! Kan me nu nog wel eens afvragen of ik echt zwanger ben? Maar mijn mannetje weet het wel zeker haha heb s'morgens een humeur! Haha ja daarom zegt ie s'morgens ook blijf jij maar liggen ik haal je later wel op hoor!!   Heb ook een lcd-tv op de slaapkamer gekregen van hem. Echt super! En op mijn verjaardag een nieuw dekbed en kussens van mijn ouders. Dus met andere woorden, ik vermaak me best hoor!

Hoe gaat het met de rest van jullie nu?

Liefs Yvonne

Jee!!!!! wat heeft het forum kuren zeg gelukkig had ik mijn bericht hierboven met contr-c opgeslagen!

Hallo meiden!

Is er hier al een week niemand meer geweest? Forum doet raar zeg!

Hoe gaat het met jullie allemaal? Of zitten jullie nu allemaal op de MSN?

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan