Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

quote: corina0211 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 20:42:53'));

hoi suusle, nee ik doelde niet op jullie,maar op kruimels,want iedereen zat daar ruzie met elkaar te maken en jullie waren het in het begin met mij eens dat hun niet zo rot moesten doen tegen yvon 81 en er mee moesten kappen.
uiteindelijk kwamen JULLIE op het goede idee om vrede te sluiten en ik deed daar ook aan mee.maar dan krijg je zo'n opmerking van kruimels dat ze mij in het midden laat.
en ik begrijp niet waarom hun boos zijn op mij terwijl hun de hele discussie hebben veroorzaakt!
vervolgens laat ik HEEL duidelijk zien dat ik ook vrede wil met iedereen,ze waarderen alleen jullie en dat terwijl jullie het toch ook niet eens waren op wat voor manier hun met die yvon omgingen.
 en als je op hun pagina's leest zie je heel duidelijk dat hun vrede absoluut NIET gemeent is,en op 1 van hun laatste pagina's zeggen ze zelfs;die andere meiden zijn wel OK maar die corina pffff.

nu vragen jullie je af waarom ik dat hier meldt en niet daar?
nou om de simpelste reden dat het toch geen zin heeft.
ik kan wel honderd keer zeggen dat ik vrede wil,maar ze zitten mij alleen maar belachelijk te maken,nou sorry daar bedank ik voor!

Corina, dit is mijn laatste reactie over de hele kwestie, hoop dat we het kunnen laten rusten nu.

Ik vond inderaad dat het aardig ver ging op die andere topic, maar dat vonden ze zelf ook en hebben ze hun excuses voor aangeboden toch!? Wat mij betreft was t toen klaar....
Wat er op hun pagina verder allemaal gezegd word, dat weet ik niet en hoef ik ook niet te weten. We praten nu heel gezellig met elkaar en ik denk dat als jij het nu gewoon zou laten rusten en gezellig zou komen kletsen over andere dingen, dat ze jou ook zullen waarderen hoor! Maar dan moet je het nu wel laten rusten meid......

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-02-2008 13:40:43'));

Hoi Hoi Meiden

Nou nou zeg wat is er toch ineens flink bijgeklest zeg haha. Ik heb niet alles precies terug gelezen want dat was me iets teveel haha.

Maar Corina welkom hier meid. Ik zou me wel even voorstellen ben Sharine 30 jaar getrouwd en heb 2 kids. We zijn sinds vorig jaar maart bezig om zwanger te raken. Was afgelopen september zwanger maar was helaas een bbz en afgelopen december was ik weer zwanger maar is uiteindelijk een miskraam geworden. Maar goed we hebben nu even een rust moment genomen om alles even lichamelijk en geestelijk een plekje te geven. (Dus nee Suus haha we gaan nog niet klussen voor een baby haha)

Petra ik hoop dat je vandaag goed nieuws krijgt te horen. Succes meid.

Suus met jou alles goed haha

Yvonne ja sommige brie mag (zoals die van de Aldi) en sommige idd niet.

Tammie doe kalm aan he meid.

Dimka en hoe is het met jou.

Sorry heb ook niet alles teruggelezen

Nou hier nog niet ongi (ik zit nog op dag 29 dus het kan nog) maar had gister iets last van roze afscheiding. Normaal geen last van maar goed zal 1 deze dagen wel losbreken.

van mij Sharine

Hey Sharine!!

Dus toch nog niet voor het echie na je ongi......
Morgen big day he voor jullie! Jullie nieuwe scheurmonster, leuk hoor! Vind t echt een super auto joh!

Hier is alles goed hoor! Gelukkig vrij weinig last van de medicijnen......
Nou weinig nieuws eigenlijk... komt omdat ik iedereen op msn nog gesproken heb hihi

Yvonne, ik hoop dat je dit leest!!!! M'n msn doet het niet meer.......... kan niet meer tegen je praten, word niet bezorgd, ben al online gegaan maar doet het niet......

quote: Tammie1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-02-2008 09:29:37'));

@Yvonne, het klopt wat Suus vertelde over de brie. In principe kun je die gewoon eten als ze maar niet gemaakt is van rauwe melk. Ik heb geluk want ik ben niet dol op brie:)
Dus jij denkt dat je een zoontje krijgt? Wel grappig want de rest krijgt allemaal een meisje/meisjes. En ik tot nu toe als enige een jongen. Heeft ie ze straks wel voor het uitkiezen:p

Hallo Tammie, ja ik denk dat het een jongetje word, maar je weet het nooit he? Haha maar dan moeten ze de meiden maar delen met zijn tweeen hoor! En anders heeft ie van jou geluk, nog meer meiden! hahaha
Ja ik ben benieuwd hoor wanneer je gaat bevallen. Spannend zeg! Ja stom is dat he dat je dat dan niet meer goed weet hoe een wee voelt. Misschien als het zover is dat je het wel weet hoor. Ben reuze nieuwsgierig wanneer jij bevallen gaat hoor.

Nou  veel liefs Yvonne  

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-02-2008 18:52:38'));

quote: corina0211 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 20:42:53'));

hoi suusle, nee ik doelde niet op jullie,maar op kruimels,want iedereen zat daar ruzie met elkaar te maken en jullie waren het in het begin met mij eens dat hun niet zo rot moesten doen tegen yvon 81 en er mee moesten kappen.
uiteindelijk kwamen JULLIE op het goede idee om vrede te sluiten en ik deed daar ook aan mee.maar dan krijg je zo'n opmerking van kruimels dat ze mij in het midden laat.
en ik begrijp niet waarom hun boos zijn op mij terwijl hun de hele discussie hebben veroorzaakt!
vervolgens laat ik HEEL duidelijk zien dat ik ook vrede wil met iedereen,ze waarderen alleen jullie en dat terwijl jullie het toch ook niet eens waren op wat voor manier hun met die yvon omgingen.
 en als je op hun pagina's leest zie je heel duidelijk dat hun vrede absoluut NIET gemeent is,en op 1 van hun laatste pagina's zeggen ze zelfs;die andere meiden zijn wel OK maar die corina pffff.

nu vragen jullie je af waarom ik dat hier meldt en niet daar?
nou om de simpelste reden dat het toch geen zin heeft.
ik kan wel honderd keer zeggen dat ik vrede wil,maar ze zitten mij alleen maar belachelijk te maken,nou sorry daar bedank ik voor!

Corina, dit is mijn laatste reactie over de hele kwestie, hoop dat we het kunnen laten rusten nu.

Ik vond inderaad dat het aardig ver ging op die andere topic, maar dat vonden ze zelf ook en hebben ze hun excuses voor aangeboden toch!? Wat mij betreft was t toen klaar....
Wat er op hun pagina verder allemaal gezegd word, dat weet ik niet en hoef ik ook niet te weten. We praten nu heel gezellig met elkaar en ik denk dat als jij het nu gewoon zou laten rusten en gezellig zou komen kletsen over andere dingen, dat ze jou ook zullen waarderen hoor! Maar dan moet je het nu wel laten rusten meid......

Ja ik ben het met Suus eens hoor Corina, gewoon laten rusten is beter nu.

Liefs Yvonne

Hallo Sharine, wat een supergave auto krijgen jullie zeg! Heb net even gekeken hoe die eruit ziet.

Hopelijk zet je ongi gauw door hoor, dan wachten jullie nog een ronde af hierna?

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan