Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-03-2008 18:15:15'));

Hoi meiden

Petra wat ontzettend goed nieuws meid zeg dat het goed gaat met je kids. Ik ga flink duimen dat je ze nog een hele poos (natuurlijk niet te lang haha) in je buik blijven zitten zodat ze nog lekkerder mogen gaan groeien.

Dimka hoe was het bij de vk

Tammie ja word het nu wel heel zwaar haha dat je zelfs niet meer fatsoenlijk achter de pc mag zitten. Nog heel eventjes meid.

Suus is ongi nu helemaal over en en heb je al iets gehoord over de solicitatiegesprek

Yvonne dus je houd nu veel vocht vast, kun je nog wel je normale schoenen aan. Hoort er allemaal bij he

Nou hier gaat het oke, merk dat mijn cyclus weer normaal word ik zit nu op dag 14 en heb mijn eisprong. Gelukkig doet het dit keer geen pijn alleen maar een beetje zeurderig (maar dat is normaal). Maar ik voel dat het dit keer aan de andere kant is. Maar goed nu maar hopen dat mijn cyclus zo rond 28 a 29 dagen is.

Nou Bjorn moest gisteren naar het schisisteam en nu gaan ze hem operen 26 maart moet hij eerst aan zijn neusamandelen geholpen worden anders dan kunnen ze er niet bij als hij in mei word geholpen aan zijn achterste gehemelte. Tijdens onderzoek gisteren is dus gebleken dat zijn keel niet sluit tijdens het praten. Dus dat is het belangrijkste nu dat dat eerst word geholpen i.p.v harde gehemelte. Dus het word weer een zenuwslopende tijd voor ons. Ben erg benieuwd hoe alles strax gaat als hij geholpen moet worden.

Sharine

Hallo Sharine,

Ja hoort erbij hoor, dat vocht vasthouden!

Goed om te horen dat het beter gaat met je cyclus en dat je niet zoveel pijn gehad hebt gehad met je eisprong.

Oei wat een spannende tijd gaan jullie tegemoet zeg! Hopelijk komt alles goed met je zoontje hoor!

Liefs Yvonne

Dimka, hoe was het bij de vk? Goed nieuws gehad?

Tammie hoe gaat het met je? Het duurt nu niet zo lang meer he? ZIt al op goed nieuws te wachten hoor!

Liefs Yvonne

hio meiden,

eindelijk even tjd om stukje te schrijven!
controle bij VK was beetj vreemd. vorige keerschatte ze een grote baby, maar nu is het juist klein. ze schatte het nu rond de 1800 gram, met 33+3 weken, dat is niet te klein, maar niet groot!
omdat ik zelf nog steeds niet 100% ben en ik de kleine maar 1 a 2 keer per dag voel bewegen, krijg ik volgende week een extra echo.
ze kijken naar de grote van de beeb, naar de navelstreng en kijken alles even na. ook ik word naar wel weer nagekeken, met bloedbeeld en al. ze snap niet hoe het kan dat ik nog steeds vaak duizelig ben en hoofdpijn heb, terwijl me bloeddruk wel normaal is. deze is 140/ 80.
ik weet nog niet welke dag ik heen moet, krijg het als het goed is vandaag in een brief thuis gestuurd!
we wachten rustig af. extra echo is wel erg leuk, nog even gluren binnen, en hoop dat ze ook nog een keer willen kijken of het een jongentje of meisje is, dan weten we het misschien zeker!

verder gisteren verjaardag van Niels geviert. ik heb helemaal kapot. had gisteren een rotdag en lag nu pas om 1 uur in bed. vandaag moeten we uiteten. en ik heb al behoorlijke pijn in rug en bekken, dus straks maar gelijk met jay even liggen.

nou meiden prettig weekend

liefs dimka

hum,ben al even niet meer op het forum geweest en je wordt indd snel vergeten,jammer,heb het nog al druk gehad en ben ook op andere forum's geweest waar het toch echt veel drukker is als hier.

quote: dimka reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-03-2008 10:38:35'));

hio meiden,

eindelijk even tjd om stukje te schrijven!
controle bij VK was beetj vreemd. vorige keerschatte ze een grote baby, maar nu is het juist klein. ze schatte het nu rond de 1800 gram, met 33+3 weken, dat is niet te klein, maar niet groot!
omdat ik zelf nog steeds niet 100% ben en ik de kleine maar 1 a 2 keer per dag voel bewegen, krijg ik volgende week een extra echo.
ze kijken naar de grote van de beeb, naar de navelstreng en kijken alles even na. ook ik word naar wel weer nagekeken, met bloedbeeld en al. ze snap niet hoe het kan dat ik nog steeds vaak duizelig ben en hoofdpijn heb, terwijl me bloeddruk wel normaal is. deze is 140/ 80.
ik weet nog niet welke dag ik heen moet, krijg het als het goed is vandaag in een brief thuis gestuurd!
we wachten rustig af. extra echo is wel erg leuk, nog even gluren binnen, en hoop dat ze ook nog een keer willen kijken of het een jongentje of meisje is, dan weten we het misschien zeker!

verder gisteren verjaardag van Niels geviert. ik heb helemaal kapot. had gisteren een rotdag en lag nu pas om 1 uur in bed. vandaag moeten we uiteten. en ik heb al behoorlijke pijn in rug en bekken, dus straks maar gelijk met jay even liggen.

nou meiden prettig weekend

liefs dimka

Hallo Dimka, nou nog even afwachten, maar een extra echo is altijd leuk inderdaad! Zolang de baby maar niet onder het gewicht is! Ja toch fijn dat ze het zekere voor het onzekere nemen he? Vervelend dat je zelf niet 100% bent zeg! gelukkig dat je al zo ver bent zodat je niet zolang meer hoeft. Het aftellen is begonnen he? Erg spannend hoor! Ben echt benieuwd of ze nu kunnen zien of het een meisje is voor de 100%!

Och jee dat is nooit leuk he? Eigen verjaardagen! Vind het altijd erg druk en vermoeiend hoor.

Weet je wat misschien helpt voor je rug en bekken? Moet je op je bed op je handen en knieen. Dan alleen je bekken kantelen, zeg maar vanuit je heupen, dus de rest niet echt bewegen. Je rug gaat wel iets mee hoor, maar dat geeft niks. En als je rechtop gaat staan je gewicht verplaatsen op je hakken, maar je tenen moeten niet van de grond af. Dan gaat de spanning uit je rug en onderin je buik ook. Ik weet niet of het je helpt maar je kunt het altijd proberen ik doe het s morgens en s avonds vaak even en die op mijn hakken vaker ook als ik overdag sta.

nou veel liefs Yvonne

Hey meiden,

Nee ik heb nog steeds geen nieuws! De kleine laat mooi op zich wachten en houdt ons mooi voor de gek. Elke keer denk ik van jah vandaag gaat het beginnen en dan weer niet...
Het is wel erg spannend hoor. Nog 2 weken dan ben ik uitgerekend. Ondertussen wemelt het van de verjaardagen (waaronder mijn eigen) Op 17 maart ben ik namelijk jarig en mijn zusje ook en mijn tante ook. Mijn moeder en oma zijn dus beide op deze datum bevallen. Heel bijzonder als dat bij ons ook gebeurt maar ik hoop het eigenlijk niet. (Officieel was ik ook 17 maart uitgerekend).

@ Dimka het is bij jou dus ook niet helemaal zoals het hoort. Vervelend zeg dat je zoveel last hebt van je bekken enzo. Ik heb daar ook veel last van gehad maar sinds we een ander bed hebben is het stukken vooruit gegaan. En zoals Yvonne zegt dat wil ook wel helpen. Die oefeningen moest ik bij de therapeut ook doen.

@Yvonne Leuk zeg al die meubeltjes of niet! Wij hebben afgelopen weekend nog ff een muziekmobiel en muziekdoosje gekocht. Zodat we nu echt  helemaal klaar voor de start zijn! Ik mocht vrijdag ook nog ff op de baby van mijn vriendin passen! Maar wat is dat weer leuk zeg zo'n klein ding. Ook Lysanne en Martin hebben zich enorm met de kleine vermaak.

@ Sharine Jah laatst was ie echt vervelend. Maar dat kwam dat ik op de poef zat. Dan zit hij in de verdrukking... Je hebt voor mij gependeld dat de kleine 27 maart geboren gaat worden. Ik hoop eigenlijk wel eerder maar toch is 27 maart wel mooi! Is het ook zo dat nu we meer contact hebben dat je een andere datum zou pendelen of maakt dat niks uit of je de persoon beter kent of niet.
Hoop dat het allemaal meevalt met je zoontje! Vervelend is dat als 1 van je kids naar het ziekenhuis moet. Tenminste ik ga dan altijd nog liever zelf dan dat mijn kind moet.

En hoe is het met de andere meiden?

Liefs,
Tamara

quote: Tammie1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-03-2008 11:06:02'));

Hey meiden,

Nee ik heb nog steeds geen nieuws! De kleine laat mooi op zich wachten en houdt ons mooi voor de gek. Elke keer denk ik van jah vandaag gaat het beginnen en dan weer niet...
Het is wel erg spannend hoor. Nog 2 weken dan ben ik uitgerekend. Ondertussen wemelt het van de verjaardagen (waaronder mijn eigen) Op 17 maart ben ik namelijk jarig en mijn zusje ook en mijn tante ook. Mijn moeder en oma zijn dus beide op deze datum bevallen. Heel bijzonder als dat bij ons ook gebeurt maar ik hoop het eigenlijk niet. (Officieel was ik ook 17 maart uitgerekend).

@ Dimka het is bij jou dus ook niet helemaal zoals het hoort. Vervelend zeg dat je zoveel last hebt van je bekken enzo. Ik heb daar ook veel last van gehad maar sinds we een ander bed hebben is het stukken vooruit gegaan. En zoals Yvonne zegt dat wil ook wel helpen. Die oefeningen moest ik bij de therapeut ook doen.

@Yvonne Leuk zeg al die meubeltjes of niet! Wij hebben afgelopen weekend nog ff een muziekmobiel en muziekdoosje gekocht. Zodat we nu echt  helemaal klaar voor de start zijn! Ik mocht vrijdag ook nog ff op de baby van mijn vriendin passen! Maar wat is dat weer leuk zeg zo'n klein ding. Ook Lysanne en Martin hebben zich enorm met de kleine vermaak.

@ Sharine Jah laatst was ie echt vervelend. Maar dat kwam dat ik op de poef zat. Dan zit hij in de verdrukking... Je hebt voor mij gependeld dat de kleine 27 maart geboren gaat worden. Ik hoop eigenlijk wel eerder maar toch is 27 maart wel mooi! Is het ook zo dat nu we meer contact hebben dat je een andere datum zou pendelen of maakt dat niks uit of je de persoon beter kent of niet.
Hoop dat het allemaal meevalt met je zoontje! Vervelend is dat als 1 van je kids naar het ziekenhuis moet. Tenminste ik ga dan altijd nog liever zelf dan dat mijn kind moet.

En hoe is het met de andere meiden?

Liefs,
Tamara

Terug
Bovenaan