Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-02-2008 22:20:17'));

Heb van de week weinig geslapen want de kleine is vooral s avonds en s nachts actief wat me slapeloze uurtjes opleverd.  Morgen ben ik lekker vrij dus kunnen we lekker even weer bijkomen en maar een paar kleine boodschapjes halen. Ben nu lekker cake aan het bakken met chocola erin mjammie! Mag ik eigenlijk niet zoveel meer eten, maar mijn chocoladeeitjes zitten al in de prullenbak haha. Heb ook de laatste dagen zuurbranden, aan het eind van de middag en s avonds, dat is best wel vervelend. Nou hopelijk is dat zo weer weg. Verder gaat het allemaal wel goed hoor haha

hoe is het met de rest

Nou liefs Yvonne

Ik wil ook chocolade cake hoor! wel een stukje voor me bewaren!!!!!

Hoi meiden

Yvonne dus slapen word bij jou al wat minder. Dus je hebt echt een drukmakertje in je buik (echte voetballer dus haha). Nou probeer dan maar overdag wat meer rust te krijgen. Want dat is wel heel belangrijk hoor ?.

Suus lekker weer vrij vanmiddag heerlijk of niet.

Nou hier geen nieuws   haha

Sharine

hoi meiden,

zo wij zijn weer terug van weggeweest!
wat een lekker weekje, alle aandacht voor Jay en dat vond hij heerlijk. we hebben bootjes bekeken, strand geweest, diertjes kijken, trekkers kijken (was het leukste volgens Jay) en nog veel meer.
ja ik weet het ik heb te veel gelopen, maar ja dat was niet te voorkomen! heb nu behoorlijk last van mijn bekken en rug, maar dat komt ook door het slechte matras.
het huisje was iets minder leuk als de omgeving, het was oud, niet goed schoon (ik heb me ingehouden met me nesteldrang en echt niks schoongemaakt!), er waren muizen en die begonnen met feestje bouwen rond half 22 ´s avonds en ´s morgens zag je muizenstrond op het aanrecth, echt vies dus, zelfs over het oppervlakte van het huisje was gelogen (niet dat dat erg is, maar koste bijna 30 euro meer aan schoonmaak kosten), dus daar gan we een mooie klachten brief over schrijven, allemaal digitale foto ´s gemaakt en die kunnen zo gemaild worden.
maar goed we hebben onze vakantie niet laten verpesten, heerlijk genoten en nu bekaf thuis. morgen nog verjaardag, maar daarna echt even rust!
wel drukke week met bezoekjes aan tandats, masseur, verloskundige enz. mar goed dat valt te overzien!
met onze beeb gaat alles prima, ik voel haar wel minder, maar denk dat het komt omdat het gewoon vol zit bij mij! maar goed we vragen het woensdag maar weer na!

nou meiden, nog prettige zondag gewenst!

liefs dimka

Hallo meiden

Dimka, heerlijk zeg zo'n weekje weg! Lekker met jullie gezinnetje bijkomen. Wel jammer van het huisje, maar als jullie maar genoten hebben van de rest. Ja het lopen lukt niet zo goed meer he? Moet je van de week een beetje rustiger aan doen hoor voor je rug en bekken.

Sharine, ja wie weet is het een voetballer in spe haha. Morgenvroeg gaan we lekker uitslapen hoor. Vanmorgen heeft de kleine Ray nog geschopt haha lag ik achter hem en toen schopte ie behoorlijk hoor.

Liefs Yvonne

quote: dimka reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-03-2008 20:41:49'));

hoi meiden,

zo wij zijn weer terug van weggeweest!
wat een lekker weekje, alle aandacht voor Jay en dat vond hij heerlijk. we hebben bootjes bekeken, strand geweest, diertjes kijken, trekkers kijken (was het leukste volgens Jay) en nog veel meer.
ja ik weet het ik heb te veel gelopen, maar ja dat was niet te voorkomen! heb nu behoorlijk last van mijn bekken en rug, maar dat komt ook door het slechte matras.
het huisje was iets minder leuk als de omgeving, het was oud, niet goed schoon (ik heb me ingehouden met me nesteldrang en echt niks schoongemaakt!), er waren muizen en die begonnen met feestje bouwen rond half 22 ´s avonds en ´s morgens zag je muizenstrond op het aanrecth, echt vies dus, zelfs over het oppervlakte van het huisje was gelogen (niet dat dat erg is, maar koste bijna 30 euro meer aan schoonmaak kosten), dus daar gan we een mooie klachten brief over schrijven, allemaal digitale foto ´s gemaakt en die kunnen zo gemaild worden.
maar goed we hebben onze vakantie niet laten verpesten, heerlijk genoten en nu bekaf thuis. morgen nog verjaardag, maar daarna echt even rust!
wel drukke week met bezoekjes aan tandats, masseur, verloskundige enz. mar goed dat valt te overzien!
met onze beeb gaat alles prima, ik voel haar wel minder, maar denk dat het komt omdat het gewoon vol zit bij mij! maar goed we vragen het woensdag maar weer na!

nou meiden, nog prettige zondag gewenst!

liefs dimka

Dimka! Jullie dus weer thuis! Mooi dat jullie het zo lekker hebben gehad en lekker even alle aandacht voor Jay, straks zal hij de aandacht moeten gaan delen natuurlijk!
Maar nu de komende dagen maar even weer rustig aan gaan doen he, met je bekken en rug!!
Ik ben gelukkig toch nog ongesteld geworden door de kuur, wel iets later dan verwacht, maar gelukkig is het er wel van gekomen! Nu 2 x bloed laten prikken en dan maar weer wachten tot mn volgende afspraak bij de gyn 27   maart.... ben benieuwd hoe we dan verder gaan, denk Clomid?!?!?!
Nou rustig aan, en we zien je gauw weer hier of op msn!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-03-2008 00:22:40'));

Hallo meiden

Dimka, heerlijk zeg zo'n weekje weg! Lekker met jullie gezinnetje bijkomen. Wel jammer van het huisje, maar als jullie maar genoten hebben van de rest. Ja het lopen lukt niet zo goed meer he? Moet je van de week een beetje rustiger aan doen hoor voor je rug en bekken.

Sharine, ja wie weet is het een voetballer in spe haha. Morgenvroeg gaan we lekker uitslapen hoor. Vanmorgen heeft de kleine Ray nog geschopt haha lag ik achter hem en toen schopte ie behoorlijk hoor.

Liefs Yvonne

Zo jij was hier nog laat gisteren!!!!!! Vanmorgen lekker uitgeslapen?? Beeb beetje rustig geweest vanacht??

Meiden, hier weinig nieuws..... M'n ongi is gelukkig al weer bijna over, was bang dat ik er lang mee zou lopen, maar t is al bijna weg gelukkig!!

Zijn gisteravond lekker met vrienden uiteten geweest naar een heerlijk Japans wokrestaurant, was erg lekker en gezellig, hebben er paar uurtjes gezeten, lekker veel gegeten en nieuws geprobeerd! En lekker toetjes gegeten erna, daar ben ik zo gek op! Hoeveel ik ook gegeten heb als we uit eten zijn ,ik moet altijd een nagerecht hebben hoor!
Vandaag lekker rustig dagje, de was is bijna gedaan en heb nu lekker broodjes in de oven zitten, jammie hoor!
Vanavond laatste boer zoekt vrouw kijken en wee rop tijd naar bed, want morgen om kwart over 5 gaat de wekker helaas al weer.....
Nou iedereen nog een fijne zondag gewenst!
Liefs, Suus

Terug
Bovenaan