quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-03-2008 18:56:08&apos

);
Hoi meiden,
Hier ook van mij weer een bericht op het forum.
Alles gaat goed hier. Ik kan alleen niet zo lang achter de pc zitten. Dan zit mijn buik in de weg en krijg ik met 10 tot 15 minuten van de meiden al commentaar dat ze niet lekker zitten. Ik heb zo te zien een boel bij te lezen. Ik moet toch maar even bij mijn broertje navragen of ik zijn laptop een paar maanden mag lenen, anders wordt het wel erg saai om elke dag thuis te zitten. Dan is het echt de hele dag alleen maar tv kijken.
Ik mag van mijn vriend bijna niks meer doen. Mijn moeder (en een van haar zussen) is deze dagen bezig met het helpen ons huis een grote poetsbeurt te geven. Pff, echt uitgebreid. Elke doos en tas wordt leeg gehaald en dan moet ik uitzoeken wat weg kan of niet. Vertelde Brendan gister dat ik er zere voeten aan over had gehouden. Kreeg toen op mijn kop dat ik niet voldoende rust neem. Maar ja, kan ze moeilijk in hun eentje mijn huis schoonmaken en bepalen wat wel of niet weg kan. Nog 1 kamer (onze huidige slaapkamer) en dan is alles af.
Verder gaat het met mijn buik ook goed. Vanmorgen kon ik aan mijn buik voelen hoe ze allebei liggen. Erg apart. Ben erg benieuwd wat de echo van dinsdag zal laten zien. De kleine is de laatste paar dagen wel wat rustiger dan normaal, maar zolang ik af en toe ene flinke trap krijg, ben ik weer gerustgesteld. Wel vermoeiend om soms in slaap te vallen door de drukte, maar vaak ben ik ’s avond al zo moe dat het toch niet al te lang duurt voordat ik slaap.
@Yvonne, haha ook zo’n drukke. Ik moet er wel om lachen als mijn buik weer alle kanten op gaat. Ik ben van de week ook maar weer op de weegschaal gaan staan. Ik ben sinds voor kerst 12 kilo aangekomen. Ik heb wel de laatste 1,5 week last van vocht vasthouden in mijn handen.
Oh ja, ik had een tijdje terug gelezen dat jij zo graag brie wou eten, maar dat toch liever niet deed. Ik heb er bewust voor gekozen het niet te eten. Ik hou namelijk na het eten van brie ongeveer 3 kilo aan vocht vast. Daar ben ik tijdens mijn dieetperiode achter gekomen.
Verder adviseerde de gyn om o.a. geen chocola meer te eten tegen maagzuur. Vindt het zelf ook erg moeilijk. Ik at de laatste maanden juist veel chocola.

(
@Suus, fijn om te lezen dat je ongi doorgebroken is en ook alweer bijna weg is. Betekend dit nu dat je deze week al met Clomid kan beginnen? Ik blijf door duimen hoor!! Was je naast je temp ook van plan om iets van ovu-testen te gebruiken of heb je dat liever niet?
@Sharine, wat spannend die uitslag van beide lezingen!!! Het geeft vast een heleboel nieuwe hoop dat jullie volgend jaar toch nog dat 3e wondertje in jullie armen hebben. Het is jullie zeker gegund! Hoe gaat het met de griep? Gaat het alweer wat beter?
@Tammie, wat gaat de tijd toch snel. Al 36 weken. Spannend! Leuk zo’n 36 weken echo. Ik wist niet dat ze die ook deden. Ik kan me voorstellen dat die voorweeën niet prettig zijn. Een vriendin van me had die ook heel erg bij haar 3e kindje.
Wat een lieve droom! Kan me voorstellen dat je niet kan wachten om hem eindelijk vast te kunnen pakken. Ik heb van de week gedroomd dat we ooit ook een zoontje krijgen. Ook zo’n lief moment dat hij naar me toe hobbelt, me stevig vast pakt en een dikke zoen geeft. Ben heel benieuwd of we hierna inderdaad ook nog een zoontje krijgen. Veel plezier met je Nintendo DS (ken de verslaving nog van de eerdere versies) en sterkte met de laatste loodjes!!
@Dimka, weer terug van vakantie. Fijn dat de omgeving zo leuk was. Dat maakt een hoop goed als het huisje zo tegenvalt. Hopelijk zijn je rug en bekken weer snel bijgekomen van alles. Ik zal straks kijken of je foto’s al op hyves staan.
Nou meiden, ik heb nog niet alles bijgelezen, maar doe mijn best. Het is best onhandig om steeds maar zo kort achter de pc te zitten.
Succes allemaal.
Liefs,
Petra
Hallo Petra,
Wat fijn zeg dat ze een grote schoonmaak voor je houden! Ja zelf wel een beetje rustig aan doen natuurlijk. Ik wil je nog even succes wensen voor morgen!
Ja best heel druk kindje in mijn buik hoor! Het went wel steeds mee vind ik. Ja ik ben gek op brie, maar eet het toch maar niet. Vind het geen fijn gevoel als ik het wel zou doen. Ja chocola, daar had ik ik echt veel meer zin in de laatste weken. Af en toe nog een keer hagelslag op brood, maar verder toch niet meer. Oh ik wist niet dat je van chocola eten zuurbranden krijgt joh! En ik eet het niet meer de laatste week eigenlijk. Het is nu ook haast weer over eigenlijk. Gelukkig wel! haha.
Vocht hou ik wel vast maar in mijn benen vooral. Nou dat is dan weer een reden om de brie te laten staan he?
Nou liefs Yvonne