Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Chips ging wat goed mis.

Dimka erg vervelend van je bekken. Oefeningen willen wel helpen maar pas op wat je doet want elke oefening is voor ieder verschillend. Rustig aan doen. En het zijn nu de laatste loodjes.

Yvonne alles goed. Ben erg benieuwd naar je babykamer hoe die erruit ziet. Ben ook niet erg nieuwsgierig haha.

Tammie pendelen met foto gaat het best dus een foto waarboven je pendelt of iemand echt persoonlijk kennen zodat je diegene voor de geest kan halen, maar dan ook hoor is het niet altijd goed. Dus voor jou wie weet toch eerder.

Suus heb je gisteren nog gesproken maar vergeten te vragen. Heb je nu al je eisprong gehad of ben ik nu te voorbarig. Je bent toch alwel begonnen met med. En wanneer moest je ook alweer naar gyn. Succes meid.

Hier geen nieuws  

Sharine

Hallo meiden!

Tammie wat spannend zeg! Zal wat zijn om op je verjaardag te bevallen! Ook nog met je zusje en tante gelijk! Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten he? Nu alles klaar is mag het wel eens he? De laatste weken is allemaal afwachtend he? Ja ik ben zo benieuwd naar de babykamer, kan niet afwachten haast op de meubeltjes. Ben zo nieuwsgierig hoe het lijkt allemaal.

liefs Yvonne

Sharine ja joh, zondag hebben we alles opgeruimd in de babykamer en alles is nu klaar voor de meubeltjes. Woensdagmorgen ga ik nog even met mijn moeder op stap voor gordijnen en een hanglamp. Ga zelf nog overtrekken maken van lapjes stof, soort patchwork zeg maar. Ben zelf ook niet niewsgierig hoor haha. Maar als het goed is dan komen jullie bij mij op kraamvisite haha. Dan kunnen jullie het zien!

Hoe gaat ie verder?

Liefs yvonne

Oh Sharine zou je voor mij ook kunnen pendelen wanneer ik bevallen ga? Ben erg benieuwd, je had een jongen gependeld, maar dit is ook leuk om te kijken of het uitkomt. Als je foto nodig hebt kan ik wel mailen maar ik weet niet of je boven de laptop kunt pendelen?

Liefs yvonne

hoi meiden,

we hebben de echo gehad, en onze beeb is 100% goedgekeurd. de navelstreng was goed, alles was goed te zien. de grote was echt behoorlijk verkeerd geschat door VK, zij schatte 1800 gram en nu gemeten was dit 2400 gram, dus niks klein ofzo!
de kleine heeft behoorlijk voor ons liggen gapen in beeld, totdat de bubbels uit haar mond kwamen!
en ja, idd het is 100% zeker een MEISJE!!!!!!!
ik ben helemaal blij nu ik het zeker weet, we hebben het in beeld gezien!
nu wil ik eigenlijk wel een paar echte meisjesdingen kopen (zal niels niet blij mee zijn!)

oh ja ik wilde nog zeggen, als ik bevallen ben (duurt nog wel even hoor!), zal mijn man moeten schrijven. en hij moet al op aprilhyves, mailen enz doen, dus ik heb voor hem opgeschreven hoe hij het op de site van jay en de baby kan schrijven.
dus daar kunnen jullie het vinden!
www.jaykuilboer.punt.nl
www.babykuilboer.babysite.com
maar ik zal vast nog wel hier kunnen schrijven dat we naarhet ziekenhuis toe gaan, maar goed, het duurt waarschijnlijk nog wel een paar weken!

we krijgen over 3 weken weer een nieuwe echo, om de groei in de gaten te houden, nou dat is alleen maar leuk, even binnen gluren!

hoe is het verder met iedereen?

liefs dimka

quote: dimka reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-03-2008 14:21:42'));

hoi meiden,

we hebben de echo gehad, en onze beeb is 100% goedgekeurd. de navelstreng was goed, alles was goed te zien. de grote was echt behoorlijk verkeerd geschat door VK, zij schatte 1800 gram en nu gemeten was dit 2400 gram, dus niks klein ofzo!
de kleine heeft behoorlijk voor ons liggen gapen in beeld, totdat de bubbels uit haar mond kwamen!
en ja, idd het is 100% zeker een MEISJE!!!!!!!
ik ben helemaal blij nu ik het zeker weet, we hebben het in beeld gezien!
nu wil ik eigenlijk wel een paar echte meisjesdingen kopen (zal niels niet blij mee zijn!)

oh ja ik wilde nog zeggen, als ik bevallen ben (duurt nog wel even hoor!), zal mijn man moeten schrijven. en hij moet al op aprilhyves, mailen enz doen, dus ik heb voor hem opgeschreven hoe hij het op de site van jay en de baby kan schrijven.
dus daar kunnen jullie het vinden!
www.jaykuilboer.punt.nl
www.babykuilboer.babysite.com
maar ik zal vast nog wel hier kunnen schrijven dat we naarhet ziekenhuis toe gaan, maar goed, het duurt waarschijnlijk nog wel een paar weken!

we krijgen over 3 weken weer een nieuwe echo, om de groei in de gaten te houden, nou dat is alleen maar leuk, even binnen gluren!

hoe is het verder met iedereen?

liefs dimka

Hallo Dimka! Goed nieuws zeg! Ben echt blij voor jullie hoor. Toch helemaal niks aan de hand he? Een goeie gezonde meid! Super dat jullie dat nu zeker weten! Ja je kunt heus wel stiekum een paar mooie meisjesdingen aanschaffen toch?

Ik zal jullie website onder favorieten zetten zodat ik het goed in de gaten kan houden als je hier gezegd heb dat je na het ziekenhuis gaat. Haha dan hou ik hem wel online hoor! ......ben echt niet nieuwsgierig aangelegd of zo hoor haha.

Oh super dat je nog een echo gaat krijgen dat is fijn om nog even te zien hoe het daarbinnen gaat met jullie kleine meid!

Nou hier ook alles goed hoor! Ben gisteren naar vk geweest en ik heb blijkbaar flink wat vruchtwater want het kleintje is erg actief zei ze. Maar daar waren we al achter hoor! Afgelopen nacht tot 3.00 uur wakker gelegen omdat het zo beweeglijk was! Ga vanavond vroeg naar bed! Verder bloeddruk goed, was zelf niet meer gegroeid maar het kindje wel.

Nou vanmorgen met mijn moeder gordijnen uitgezocht en een hanglamp, die laatste is besteld en kan ik volgende week vrijdag ophalen. Verder hebben we nog een koeipoef en muurstickers meegenomen. Toen zijn we naar de winkel gegaan waar we de kinderwagen besteld hebben en daar was de maxi-cosi al binnen, dus die heb ik gelijk meegenomen.

Vanavond gaan mijn vader en ray de gordijnen eraan maken en in de inloopkast bij de babykamer moet nog een lamp opgehangen worden. De stroomdraden moeten nog weer op plek voordat het lampje erin moet.

Morgen komen de meubeltjes tussen 9.00 en 12.00 dus erg leuk allemaal.

Kleintje kan dan komen hoor haha (duurt nog wel even hoor)

Liefs Yvonne

Joehoeeeee Dimka, dus toch echt nu zeker dat het een meisje word, wat leuk!! En gelukkig was alles goed!!

Yvonne, dus de meubeltjes komen inderdaad vandaag, wat super leuk, ben echt heel benieuwd en kom ook zeker snel kijken hoor! En de maxicosi ook maar vast meegenomen hihi, ongeduldig?? De kinderwagen was er nog niet?? Jammer he?! Maar duurt ook niet zo lang meer toch?!

Nou hier alles goed, vandaag dag 14 van mn cyclus dus moest ik vandaag bloedprikken! Ik ben echt een held op sokken, dus had mn mams maar even meegenomen, gelukkig heeeeeeele aardige man die me wel even op mn gemak stelde, want ik vind naalden zooooooooo eng!! Maar achteraf viel het natuurlijk allemaal wel weer mee, zoals gewoonlijk! Nou volgende week nog een keer en dan wachten.... Kreeg ik gister ook nog een brief in huis van de gyn dat mn afspraak verzet is naar maandag 31 maart, komt een beetje rot uit, want de afspraak is om 14.40 dus als ik tot 1300 werk, red ik dat niet, wil wel graag even douchen van te voren hoor.... dus probeer ik de hele dag wel vrij te nemen, hoop dat dat lukt..... wil m niet verzetten want dan duurt het nog weer langer.....
Nou meiden, ik spreek jullie snel weer op msn!

Hey Suus, wat goed dat je nu een keer bloedprikken achter de rug hebt zeg! Ja ik snap het goed hoor, heb er ook zo'n hekel aan. Achteraf valt het inderdaad mee, maar dat is maar achteraf he? Wat rottig dat die afspraak verzet is zeg! Hopelijk kun je vrij krijgen dan hoor. Is op maandag he? 31 maart! Nou ben benieuwd hoop toch zo dat je nu een eisprong gehad hebt uit je zelf hoor!

Ja de babykamer is supermooi geworden hoor! Worden toch geen felle kleuren erbij, vind het neutraal zo mooi nu. Heb gelijk de kinderstoel in elkaar gezet gisteravond en alle spulletjes die ik had uitgepakt haha. Nu kunnen we haast niet meer wachten hoor.
Erg leuk allemaal hoor!

Nou liefs Yvonne

Terug
Bovenaan