Hoi meiden,
@Sharine, wat fijn dat je cyclus weer normaal aan het worden is en dat je minder last had van je eisprong.
@Yvonne, leuk he dat werken aan de babykamer. Bij ons staat er nog niet veel, maar de belangrijkste dingen staan er nu. We hebben maandag de bedjes en de commode geplaatst. Deze week gaan we bij de Ikea langs om de matrasjes te kopen en dan kunnen de meiden in principe in de kamer. We moeten alles alleen nog opleuken. Heb je foto’s van de kamer. Ik ben erg benieuwd.
Ik ben van de week weer met mijn moeder naar de stad gegaan en heb je oefeningen geprobeerd. Dat van je hakken op je hielen, hielp wel. Ik zal die andere onthouden voor als ik weer last van mijn stuitje krijg.
@Dimka, vervelend dat je zoveel last heb van je bekken. Hopelijk hebben de oefeningen een positief effect. Wat super dat de echo toch goed was!!! Wat een geruststelling! En 100% zeker een meisje..... Ik heb de sites genoteerd. Leuk, over 3 weken weer een echo. Zo te zien inderdaad lekker uitgeleefd in de kledingzaak. Haha. Hele leuke pakjes. Ik zou ook voor de roze gaan, heel schattig!!
Ik heb van een van de mei-meiden geleerd dat je de foto’s op hyves goed kan kopiëren en op deze site kan plakken. Gewoon foto's plaatsen lukt mij nooit, maar wel als ik ze uit mijn hyves haal.
@Tamara, hoe gaat het ermee? Nog steeds geen tekens dat de kleine zich binnenkort zal melden? Nog plannen voor je verjaardag of is dat nu te druk?
@Suus, hoe gaat het ermee? Hoe verloopt je kuur? Wat fijn dat je zo’n aardige man had bij het prikken. Ik was ook flink zenuwachtig en het scheelt een boel als ze je wat rustiger kunnen krijgen. Jammer dat je afspraak verschoven is. Hopelijk kan je lekker vrij krijgen.
Hier gaat alles goed. de meiden zijn erg druk. We zijn al best opgeschoten met de babykamer. We willen de bedjes, commode en de muren nog wat opmaken, maar hopelijk hebben we daar nog ruim de tijd voor.
Volgens de gyn kunnen we tussen 6 april en 6 mei de meiden verwachten, maar ik hoop natuurlijk dat we dichter bij 6 mei zitten dan 6 april. Ben toch wel al flink zenuwachtig.
Heb gister een beetje aan het huishouden gedaan en na een ruzie met de huiskamerdeur die niet meer dicht wilde, heb ik flinke harde buiken gekregen. Dus vandaag weer braaf met de benen op de bank liggen etc.
Het achter de pc zitten verschilt per dag, maar over het algemeen hou ik het ongeveer 10 minuten vol. Vandaar dat ik soms dagen niks laat horen.
Heb 3 dagen terug tot bijna 4 uur ’s ochtends wakker gelegen omdat beide meiden superdruk waren. Als ze niet aan het schoppen waren, waren ze wel aan het draaien. Haha. Had gewoon spierpijn van het gewoel van de meiden. Vandaag zijn ze wat rustiger, alleen zitten ze wat hoger dan normaal. Ze liggen nu allebei onder mijn ribben. Heb aan beide kant een bobbel. Haha.
Nou meiden, fijn dat het met iedereen goed gaat. Ik heb dinsdag weer controle. Na al dat gedraai van de meiden heb ik geen idee hoe ze nu liggen. haha.
Liefs,
Petra