Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hallo Dimka! Wat leuk zeg! Dat je dat voor elkaar kreeg om hier een foto te plaatsen!
Ik vind het roze broekje met shirtje erg leuk! Die andere ook wel  hoor, maar dat roze broekje he? haha super!

Ja gaat goed hier! Heb vandaag erg zere benen en opgezet, dus zit vanaf vanmiddag netjes met de beentjes omhoog. Net even lekker in bad geweest en mijn mannetje heeft mijn voeten en enkels even lekker gemasseerd met olie.

nou jij ook kal aan doen en je rust nemen hoor! Duurt nu niet zo lang meer he? Kom maar op met de kleine meid!

Ja Tammie je bent toch niet stiekum bevallen toch?

Liefs Yvonne

Hey meiden,

Helaas ben ik niet stiekem al bevallen. Het rommelt wel steeds meer maar het wil maar niet doorzetten....
De kleine houdt er wel van om ons voor de gek te houden:p Morgen ben ik jarig dus ik hoop dat ie na 17 maart geboren gaat worden. Het wordt allemaal steeds spannender.
Maar mocht ik bevallen zijn kun je het hier lezen of op mijn hyves. Als het goed is heb ik de meesten al in mijn hyves staan.

@Dimka ik zou denk ik ook het roze broekje doen. Maar ik vind dat andere pakje ook errug leuk.

@ Yvonne Leuk he al dat geknutsel en gepierik met die babyspullen. Ik ben ook erg benieuwd of jij een zoon of dochter krijgt!

@ Suus Wel balen hoor dat je afspraak verzet is! Ze doen zulke dingen altijd later en nooit eerder:-(

Hoop dat er gauw goed bericht komt want dat is een teken dat onze zoon geboren is!

Groetjes,
Tamara

Hallo meiden

Leuk Dimka dat je foto's hier kunt plaatsen. Jeetje zeg hoe doe je dat haha.
Ik zou gaan voor de onderste pakje dit meer omdat het zo'n lekkere stof is om te dragen vooral voor de baby. Maar goed dat is mijn mening. Maar voor de rest heb je leuke kleertjes gekocht hoor. Nog eventjes en dan kan ze het pakje aan.

Tammie nog niet aan het bevallen. Ja zul je nu net zien dat je flink overtijd gaat. Probeer er niet teveel mee bezig te zijn je kunt daar ook de boel mee uitstellen. Morgen jarig alvast gefeliciteerd meid en maak er een geweldige dag van.

Nou ik heb hier geen nieuws moet v/d week ongi worden. En ooow ja ik heb weer de griep.

Liefs Sharine

hoi meiden,

ja hoe ik die foto ´s hier heb gekregen. nou veel proberen, maar ging ongeveer zo:
eerst foto ´s uploaden via www.photobucket.com , daar heb ik een album.
dan staat er onder de foto een html code, die kopier ik.
dan bij dit beeld klikken op de picto voor extern plaatje toevoegen. dan op de plaats van url plak je de html code, en dan staat je foto.
dit is ook voor heteerst dat het mij lukt hoor!

liefs dimka

Hoi meiden,

@Sharine, wat fijn dat je cyclus weer normaal aan het worden is en dat je minder last had van je eisprong.

@Yvonne, leuk he dat werken aan de babykamer. Bij ons staat er nog niet veel, maar de belangrijkste dingen staan er nu. We hebben maandag de bedjes en de commode geplaatst. Deze week gaan we bij de Ikea langs om de matrasjes te kopen en dan kunnen de meiden in principe in de kamer. We moeten alles alleen nog opleuken. Heb je foto’s van de kamer. Ik ben erg benieuwd.
Ik ben van de week weer met mijn moeder naar de stad gegaan en heb je oefeningen geprobeerd. Dat van je hakken op je hielen, hielp wel. Ik zal die andere onthouden voor als ik weer last van mijn stuitje krijg.

@Dimka, vervelend dat je zoveel last heb van je bekken. Hopelijk hebben de oefeningen een positief effect. Wat super dat de echo toch goed was!!! Wat een geruststelling! En 100% zeker een meisje..... Ik heb de sites genoteerd. Leuk, over 3 weken weer een echo. Zo te zien inderdaad lekker uitgeleefd in de kledingzaak. Haha. Hele leuke pakjes. Ik zou ook voor de roze gaan, heel schattig!!
Ik heb van een van de mei-meiden geleerd dat je de foto’s op hyves goed kan kopiëren en op deze site kan plakken. Gewoon foto's plaatsen lukt mij nooit, maar wel als ik ze uit mijn hyves haal.

@Tamara, hoe gaat het ermee? Nog steeds geen tekens dat de kleine zich binnenkort zal melden? Nog plannen voor je verjaardag of is dat nu te druk?

@Suus, hoe gaat het ermee? Hoe verloopt je kuur? Wat fijn dat je zo’n aardige man had bij het prikken. Ik was ook flink zenuwachtig en het scheelt een boel als ze je wat rustiger kunnen krijgen. Jammer dat je afspraak verschoven is. Hopelijk kan je lekker vrij krijgen.

Hier gaat alles goed. de meiden zijn erg druk. We zijn al best opgeschoten met de babykamer. We willen de bedjes, commode en de muren nog wat opmaken, maar hopelijk hebben we daar nog ruim de tijd voor.
Volgens de gyn kunnen we tussen 6 april en 6 mei de meiden verwachten, maar ik hoop natuurlijk dat we dichter bij 6 mei zitten dan 6 april. Ben toch wel al flink zenuwachtig.
Heb gister een beetje aan het huishouden gedaan en na een ruzie met de huiskamerdeur die niet meer dicht wilde, heb ik flinke harde buiken gekregen. Dus vandaag weer braaf met de benen op de bank liggen etc.
Het achter de pc zitten verschilt per dag, maar over het algemeen hou ik het ongeveer 10 minuten vol. Vandaar dat ik soms dagen niks laat horen.
Heb 3 dagen terug tot bijna 4 uur ’s ochtends wakker gelegen omdat beide meiden superdruk waren. Als ze niet aan het schoppen waren, waren ze wel aan het draaien. Haha. Had gewoon spierpijn van het gewoel van de meiden. Vandaag zijn ze wat rustiger, alleen zitten ze wat hoger dan normaal. Ze liggen nu allebei onder mijn ribben. Heb aan beide kant een bobbel. Haha.

Nou meiden, fijn dat het met iedereen goed gaat. Ik heb dinsdag weer controle. Na al dat gedraai van de meiden heb ik geen idee hoe ze nu liggen. haha.

Liefs,
Petra

Hoi meiden,
hier een paar foto's van de 1e fase  van de babykamer..... mijn vriend heeft flink lopen schuren en verven en alle meubeltjes zien er als nieuw uit. we willen er nog wat dingen opschilderen, maar het gewenste patroon hebben we nog niet gevonden.

Liefs,
Petra

Hallo Meiden!

Tammie, verdorie zeg! Ik dacht echt die is stiekum bevallen haha. Gefeliciteerd met je verjaardag ! Nog even volhouden hoor! Duurt niet meer lang nu. Ja is erg  leuk om met de babykamer bezig te zijn. Nu nog een beetje aankleding enzo.

Petra, hey super zeg dat het zo goed gaat! Ben benieuwd wanneer je gaat bevallen hoor van je twee meiden. Geloof graag dat je zo lang wakker bent geweest van de twee schoppende meiden! Eentje kan je nachtrust al goed verstoren hoor haha. Ja ik krijg de foto's er niet op hier hoor. Dan moet ik ze eerst op internet zetten. Misschien eens via msn dat het wel lukt.

liefs Yvonne

Hallo Sharine, balen zeg dat je weer griep hebt! Het gaat in een cirkeltje rond hoor. Mijn moeder begint ook al weer! Hopelijk is het snel weer over! Ik hoop ook dat je niet zoveel last van je ongi krijgt deze ronde!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan