Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

HEY TAMMIE GEFELICITEERD!!!!!

Super zeg! De eerste baby van ons forumpje! Mooie naam trouwens. Ik wou dat ik het achter de rug had, ben jaloers op je hoor! haha ik ben zelf ook wel benieuwd of het een jongen of meisje is bij ons. Moest je lang in het ziekenhuis blijven na de bevalling? Ik wil ook in ziekenhuis bevallen hoor! Ben zelf best wel zenuwachtig voor de bevalling. Ben blij dat alles goed met jullie gaat hoor!

Nou meiden who's next??

Suus, ja mooi kamertje he? Ben ook erg trots op hoor! Wat ga je shoppen dan? haha, ik zal rekening houden met jouw wensen hoor! Het wordt donderdag of zondag dus haha! Ik doe mijn best. Als ik dan op die dag beval, ben jij zwanger hoor! Beloofd? Deal is deal he?

Dimka, leuk zeg! Babydingetjes zelf maken! Hopelijk knap je snel weer op hoor! We wachten je bevalling af nu hoor!

Hier gaat ie goed, op gisteren na. Heb toch wel wat griep te pakken gehad denk ik. Moest vier keer overgeven en kreeg van die spier stuiptrekkingen, warm en koud. Maar het goede nieuws was dat het vanmorgen zo goed als over was.

En nog meer goed nieuws onze kelderwanden zijn vandaag geplaatst voor ons huis!!
Ben erg blij dat het nu is begonnen. En het is groo joh niet normaal als je het zo ziet! Ben zo blij ermee. Ja nu al! haha.

De kleine beweegt nog megaveel en vind het nu gezellig voelen. In het begin vond ik het nog een beetje eng allemaal. Morgenvroeg kan ik de kinerwagen ophalen en de lamp voor in de babykamer. Dus stapje bij stapje komen we steeds dichterbij!

Nou liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-03-2008 21:57:37'));

Suus, ja mooi kamertje he? Ben ook erg trots op hoor! Wat ga je shoppen dan? haha, ik zal rekening houden met jouw wensen hoor! Het wordt donderdag of zondag dus haha! Ik doe mijn best. Als ik dan op die dag beval, ben jij zwanger hoor! Beloofd? Deal is deal he?

Hier gaat ie goed, op gisteren na. Heb toch wel wat griep te pakken gehad denk ik. Moest vier keer overgeven en kreeg van die spier stuiptrekkingen, warm en koud. Maar het goede nieuws was dat het vanmorgen zo goed als over was.

En nog meer goed nieuws onze kelderwanden zijn vandaag geplaatst voor ons huis!!
Ben erg blij dat het nu is begonnen. En het is groo joh niet normaal als je het zo ziet! Ben zo blij ermee. Ja nu al! haha.

De kleine beweegt nog megaveel en vind het nu gezellig voelen. In het begin vond ik het nog een beetje eng allemaal. Morgenvroeg kan ik de kinerwagen ophalen en de lamp voor in de babykamer. Dus stapje bij stapje komen we steeds dichterbij!

Nou liefs Yvonne

Oke als jij je best doet om op donderdag of zondag te bevallen, dan doe ik mn best om dan zwanger te zijn hoor, ik hoop het echt zo! Ik was vandaag bij de Vroolifantjes, een babyzaak hier in de stad en ik heb even een superleuk kadootje voor jullie beeb gekocht! En ik wilde alles wel kopen joh, wat een leuke dingen hebben ze daar toch! Dus hoop dat ik snel voor mezelf kan gaan shoppen hoor!

Maar wat lees ik nou? Was je donderdag ziek? Heb je te veel koekjes gegeten sochtends zekers?

Wat super geweldig dat de wanden er nu zijn he, en volgens afspraak wel dit keer! Ga er snel even langsrijden hoor, even kijken hoe groot het nu wel niet is!

Hey Suus!

Vroolifantjes! Daar gaan we samen een keer naar toe hoor als ik bij je kom koffiedrinken! Is afgesproken hoor!

Ja ziek joh, ik weet niet waarvan, voelde me gisteren ook zo nadat ik teveel gedaan had. Heel koud maar een gloeiend hoofd!

Ja super hoor kom maar gauw eens kijken bij de bouw! ALs het goed is staat alles binnen 3 weken nu(als het goed is)!

Nou liefs Yvonne

ZIjn al aan het kleppen op msn dus ben op de hoogte haha

het voorjaar is begonnen, maar wetenwe dat wel zeker?
hier hebben we een witte paas, hoe gek wordtdat?!?!

verder gisteren visite gehad hier, dus vandaag lekker bijkomen.
we zijn al vroeg de sneeuw in gegaan om even van te genieten, want ja je weet nooit hoe lang het blijft liggen!

hoe is het bij jullie?

liefs dimka

Hoi meiden

Kwam even spieken hier .

Yvonne fijn dat de het nu gaat lopen met de bouw (eindelijk). En hoe is het verder met jou?

Tammie lekker aan het genieten van de kleine Dean. Is het een lekker makkelijk manneke.

Suus lekker genieten van de rust. En hoe staat het nu met je knie. Binnenkort naar Gyn spannend allemaal. Hoop snel dat we positief nieuws van je mogen krijgen.

Dimka ja bij jullie ook sneeuw ja hiero ook. Alleen blijft het hier niet echt liggen. Sneeuw vind ik mooi maar dan wel echt in de winter. Nu is het voorjaar en ik zit nu langzamerhand te wachten op mooi zonnig lekker weer en idd geen SNEEUW!!!!!.
Maar hoe is het  verder bij je, kun je nu langzamerhand nu wel een beetje rusten?

Petra hoe is het nu met je, zijn ze al geweest van de kraam.

Nou hiero ben ik afgelopen vrijdag weer ongi geworden op dag 30 gelukkig. Misschien nog 1 a 2 keer wachten en dan weer voor het eggie gaan. Begint bij mij weer behoorlijk te kriebelen. Nu mannetje nog en dan kunnen we weer he.

Vandaag is Edwin jarig dus vanmorgen alweer visite gehad en vanmiddag weer, dus we zijn er nog wel zoet mee haha.

Nou nog een fijne dag toegewenst allen.

Liefs en dikke kus Sharine

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-03-2008 13:19:49'));

Nou hiero ben ik afgelopen vrijdag weer ongi geworden op dag 30 gelukkig. Misschien nog 1 a 2 keer wachten en dan weer voor het eggie gaan. Begint bij mij weer behoorlijk te kriebelen. Nu mannetje nog en dan kunnen we weer he.

Vandaag is Edwin jarig dus vanmorgen alweer visite gehad en vanmiddag weer, dus we zijn er nog wel zoet mee haha.

Nou nog een fijne dag toegewenst allen.

Liefs en dikke kus Sharine

Sharine! Wat lees ik nu voor supernieuws joh!? Gaan jullie over een maand of 2 weer proberen???????????? Wat geweldig joh! He dan kunnen we toch nog proberen tegelijk zwanger te zijn he?! Dat zou wel heel leuk zijn joh! En wie weet zijn wij met de date wel allebei zwanger, laten we het hopen he! Leuk joh!
En nog gefeliciteerd met je mannetje, leuke dag gehad? Heb je m flink verwend?

Ik moet er nu vandoor, wilde even snel kijken of hier nog nieuws was en toen las ik Sharine's goede nieuws en moest ik gewoon even reageren! Maar moet nu naar mn werk toe! Mijn eerste dag als parttimer vandaag, joehoeeeee! Nou meiden tot snel allemaal!

Hallo meiden!

Sharine wat goed zeg dat jullie het misschien weer willen proberen over 1 a 2 rondes! Hopelijk zijn jij en Suus dan samen zwanger met de date! Dat hoop ik echt hoor!
Nog gefeliciteerd met je mannetje zeg! Is altijd erg druk zo met een verjaardag he? Vooral als iedereen vrij is de hele dag dan heb je constant visite! Nou als je hem maar goed hebt verwend dan!

Suus ja wat moet ik aan jou nou kwijt he? Haha kweetniet?

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan