MEIDEN GROOT NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TAMARA HEEFT EEN ZOON EN HIJ HEET SYLVAN!
Tamara, als je dit leest gefeliciteerd! Hoe gaat het allemaal? En met Lisanne?
Sharine, je lichaam begint dus eindelijk weer een beetje normaal te doen begrijp ik? En nu heb je weer de griep, is het ondertussen al over? Marco heeft m ook te pakken joh, maar is gelukkig weer iets aan de beterende hand!
Dimka, je hebt het erg zwaar dus de laatste loodjes! Hoop dat je niet overtijd zult lopen maar dat ze snel komt hoor! Ben ook zo super benieuwd joh!
Petra, het gaat allemaal nog goed met jou en de meiden he?! Wat heerlijk! En wat lief die 2 ledikantjes zo naast elkaar! Weet je, ALS ik aan de Clomid mag en ik raak zwanger heb ik ook grotere kans op tweeling, dus als dat zou gebeuren, kom ik jou om de kop zeuren hoor haha!
Yvonne, ik ben vanmorgen bij je geweest en ben helemaal verliefd op zijn/haar kamertje hoor, ik wil die ook!! Wel een eigenwijs kind hoor, hij wilde helemaal niet naar mij schoppen! het is nu al een mamma's poppie hoor hihi! Kan ook niet wachten tot het zover is bij jullie hoor, ga zaterdag de stad in voor verjaardagskado's, zal gelijk eens even kijken of ik iets leuks voor jullie kan vinden, als de baby zich dan aandiend komen wij gelijk kado brengen hoor! Moet je niet gaan bevallen als ik aant werk ben he, doe maar even op donderdag of zondag ofzo, dan komen we er meteen aan hahahahahaha! Bevallingen buiten kantooruren!
Nou ik zit vandaag op dag 21 alweer en moest dus vandaag weer bloedprikken, deze keer deed het toch iets meer pijn dan vorige week hoor helaas, maar gaat nu alweer hoor! Ik haat dat echt joh! Nog anderhalve week en dan naar de gyn voor de uitslag, hoop zo dat ik aan de Clomid mag hoor, maar daar moet je toch mee beginnen net na of tijdens je ongi ofzo? Weet iemand van jullie dat toevallig? Want dan ben ik bang dat ik eerst weer een kuurtje moet hebben om ongi op te wekken! Geloof ook niet dat ik een ei heb gehad deze maand, dacht wel gevoeld te hebben, maar mijn temp is nog steeds elke dag laag, dus ik weet niet wat ik dan voel, maar mijn ei is het niet helaas!
Nou ik ga even wat doen hier in huis! Spreek jullie allemaal vast snel weer op msn!
Doei doei!
En hoera voor de eerste forum baby!! Beschuit met blauwe muisjes zijn onderweg Tamara?????