Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Petra, leuke babykamer! Grappig om te zien, die twee ledikantjes naast elkaar!

Liefs Yvonne

Hallo meiden,

Hier nog weer ff een berichtje van mij.
Ik ben dus niet bevallen op mijn verjaardag maar het was wel heel spannend.
Zondag toen de visite weg was ben ik de slijmprop verloren en begonnen de weeën. Die hebben de hele avond en nacht geduurt en toen stopte het ermee. Was dus kantje boord.
Gelukkig heeft de kleine besloten dat alleen jarig zijn toch veel leuker is:-D
Heb een leuke verjaardag gehad en leuke kado's gekregen.

@Petra Errug leuk zeg die babykamer van je! Lekker fleurig.
Tussen 6 april en 6 mei is al mooi vlot! Als ik enorm over ga lopen zou je dus nog eerder kunnen bevallen dan mij! Ik hoop voor je dat de meiden zolang mogelijk blijven zitten!

@Sharine Ik probeer er ook zo min mogelijk mee bezig te zijn maar als het zo rommelt is het erg moeilijk om het van je af te zetten! Gelukkig is mijn eigen verjaardag voorbij. Ik kan me er nu aan overgeven! Vervelend zeg dat je alweer ziek bent. Ik heb al een tijdje last van beetje grieperig maar t zet nog niet erg door.

Hoe is het met de andere meiden?

Groetjes,
Tamara

hoi meiden,

zo ik ben 35 weken, weer een week erbij!!!!
als ik rustig aan doe (niks dus) dan mag ik niet klagen!
vandaag in mijn hoofd om dekentje voor kinderwagen te maken, krijg ik mijn naaimachine knop niet los, dus moet wachten tot niels uit bed komt, dan kan hij helpen. was meteen chagi!
het is hier prachtig weer, dus straks even in de tuin paastak knippen enz denk ik!

@tamara, lekker dat je over je verjaardag heen bent! was het een leuke dag?

@ petra, je mag niet ieder als mij hoor!   wel aan de volgorde houden! houd dat alles goed gaat. super baby kamer trouwens

@ sharine, gaathet al beter?

@yvonne, nog aan het uitpakken van babyspulletjes?

@ suus, hoe zit jij erin? wanneer moest je ook al weer op controleafspraak?

@iris, nou ik klets nu met je, dus ik ben op de hoofte!

liefs dimka

Hallo meiden,

Tammie, oei was het toch nog even knap spannend zeg! Waren het voorweeën wat je hebt gehad? Als je je slijmprop verliest komt het dan niet gauw? Ik dompie weet dat helemaal niet?

Dimka, nou heb je de naaimachine nog aan de praat gekregen en iets moois gemaakt?
Ben zelf nog niet begonnen maar het ook nog wel van plan. Bewaar het ook voor over een paar weken als ik minder ga werken. Dan heb ik een beetje meer tijd ervoor.

Nou meiden, de box staat ook al in elkaar, maar wil hem nog iets donkerder beitsen. Mijn schoonmoeder haar man wil het wel doen, vind ie wel leuk werk, ..dus graag haha.
Nou nog op zoek naar boxkleedje, aankleedkussenhoes en een dekenovertrekje. Dan nog een paar verplichte dingen.
Mijn moeder kwam met 2 rompertjes aanzetten, een blauwe en een blauw-witte gestreepte? Ik vroeg haar "waarom blauw"? Zegt ze "nou ik vind deze leuk ook wel voor een meisje hoor en ik vind bruin eerder voor een jongen alleen"? Nou vraag ik jullie? haha is wat he die moeders?

En nog meer groot nieuws........vrijdag komen de kelderwanden voor ons huis en gaat het eindelijk loos! Joepie we hebben nu al zo lang gewacht, maar dan gaat het ook wel snel hoor, binnen een paar weken staat ie casco.

Nou veel liefs Yvonne

hoi meiden,

heb ons even weer omhoog gezet!

@yvonne, ja heb heel lief dekentje gemaakt, voor in kinderwagen, die ik had was echt winterdeken en blauw.
nu heb ik van erg lieve fleecestof, 2 kleuren roze en creme streepjes en hoesje gemaakt. er kan van de winter dan nog een dekentje in, maar van straks gewoon lekker zacht!
was weer helemaal blij.

ik slaap echt zo beroerd, vraag me of hoe ik zo ooit uitgerust kan bevallen. afgelopen 2 nachten bijna niet geslapen, loop nu als een zombie rond in huis. Jay is vrij, dus die maar voor de tv gezet. niels ligt in bed uit zijn nachtdienst, die is gelukkig ook de komende dagen vrij, dus hopelijk wil hij wat helpen in het huishouden, want dat blijft toch moeilijk voor hem, weet niet of alle mannen dat hebben. maar als ik iets 5 keer moet vragen doe ik het zelf wel, met als gevolg pijn in rug en bekken en harden buiken enz. we zien wel

hoe is het met de rest?

liefs dimka

MEIDEN GROOT NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TAMARA HEEFT EEN ZOON EN HIJ HEET SYLVAN!

Tamara, als je dit leest gefeliciteerd! Hoe gaat het allemaal? En met Lisanne?

Sharine, je lichaam begint dus eindelijk weer een beetje normaal te doen begrijp ik? En nu heb je weer de griep, is het ondertussen al over? Marco heeft m ook te pakken joh, maar is gelukkig weer iets aan de beterende hand!

Dimka, je hebt het erg zwaar dus de laatste loodjes! Hoop dat je niet overtijd zult lopen maar dat ze snel komt hoor! Ben ook zo super benieuwd joh!

Petra, het gaat allemaal nog goed met jou en de meiden he?! Wat heerlijk! En wat lief die 2 ledikantjes zo naast elkaar! Weet je, ALS ik aan de Clomid mag en ik raak zwanger heb ik ook grotere kans op tweeling, dus als dat zou gebeuren, kom ik jou om de kop zeuren hoor haha!

Yvonne, ik ben vanmorgen bij je geweest en ben helemaal verliefd op zijn/haar kamertje hoor, ik wil die ook!! Wel een eigenwijs kind hoor, hij wilde helemaal niet naar mij schoppen! het is nu al een mamma's poppie hoor hihi! Kan ook niet wachten tot het zover is bij jullie hoor, ga zaterdag de stad in voor verjaardagskado's, zal gelijk eens even kijken of ik iets leuks voor jullie kan vinden, als de baby zich dan aandiend komen wij gelijk kado brengen hoor! Moet je niet gaan bevallen als ik aant werk ben he, doe maar even op donderdag of zondag ofzo, dan komen we er meteen aan hahahahahaha! Bevallingen buiten kantooruren!

Nou ik zit vandaag op dag 21 alweer en moest dus vandaag weer bloedprikken, deze keer deed het toch iets meer pijn dan vorige week hoor helaas, maar gaat nu alweer hoor! Ik haat dat echt joh! Nog anderhalve week en dan naar de gyn voor de uitslag, hoop zo dat ik aan de Clomid mag hoor, maar daar moet je toch mee beginnen net na of tijdens je ongi ofzo? Weet iemand van jullie dat toevallig? Want dan ben ik bang dat ik eerst weer een kuurtje moet hebben om ongi op te wekken! Geloof ook niet dat ik een ei heb gehad deze maand, dacht wel gevoeld te hebben, maar mijn temp is nog steeds elke dag laag, dus ik weet niet wat ik dan voel, maar mijn ei is het niet helaas!
Nou ik ga even wat doen hier in huis! Spreek jullie allemaal vast snel weer op msn!
Doei doei!

En hoera voor de eerste forum baby!! Beschuit met blauwe muisjes zijn onderweg Tamara?????

Hallo meiden,

Zoals Suus al schreef:

Op woensdag 19 maart om 8.37 is onze zoon Sylvan Berend Lukas geboren. Hij is 2980 gram en 51 cm lang.
18 maart begonnen de weeën om 21.30 's avonds. Het was even spannend of ze dit keer door zouden zetten. Om 12 uur hebben we de verloskundige gebeld die kwam kijken of het goede weeën waren. Op dat moment had ik 2 cm ontsluiting. Het ging de goede kant op dus. Opa en oma gebeld zodat Lysanne uit logeren kon. Ik had enorm last van rugweeën. Dit was niet prettig en ze deden enorm pijn. 100 keer onder de douche staan om het zo dragelijk mogelijk te maken. De verloskundige kwam om 4 uur weer. Toen had ik 5 cm ontsluiting. Schoot mooi op. Ze zei dat ze zelf bij een andere bevalling aanwezig moest zijn dus kreeg ik een andere verloskundige uit de praktijk. Deze had ik nooit gehad tijdens de controles en vanaf die tijd bleef mijn ontsluiting 5 cm. 's morgens om half 8 nog steeds en toen was ik het zat. Ze had het over het ziekenhuis en toen zei ik van breng me daar maar heen. Eenmaal in het ziekenhuis (zo rond 8.20) lag ik op de verloskamer en had 9 cm ontsluiting. Ze gingen me aansluiten op de weeënopwekkers maar toen kreeg ik nog een wee. Flinke persdrang en voelde het hoofdje al. Ze ging kijken en toen moest ik op de rug liggen en daar kwam Sylvan al aan. Binnen 2 minuten was ie er! Gewoon het idee dat ik naar het ziekenhuis mocht was genoeg! Precies zoals het bij zijn grote zus ging!!!
Heel apart.

@Yvonne: van zondag op maandag waren dus inderdaad voorweeën en over het algemeen als je de slijmprop verliest komt de kleine al gauw. Ben heel benieuwd wat jullie krijgen.

Voor de meiden die gauw gaan bevallen toi toi toi! Ben erg benieuwd naar jullie verhaal. Ik heb het weer gehad gelukkig:p

Suus ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat. Volgens mij kan je beginnen met clomid op de 1e dag van de menstruatie. Weet het niet zeker.

Ik ga gauw weer naar mijn zoon.

Liefs,
Tamara

tamara, van harte, ik ben zo blij voor je. en ik hoop dat ik ook zo ´n bevalling krijg als jou. het klinkt prachtig! en je foto ´s vond ik geweldig, krijg helemaal kriebels van!!!! geniet er maar goed van!

hier weer beroerde nacht, straks zwemmen, hopelijk zakt pijn in mijn rug en bekken dan wat.

liefs dimka

Terug
Bovenaan