Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

hoi meiden,

ik had toch een rare nacht vannacht. ging naar wc, voor 4e keer! was klaar en plons kwam nog wat achteraan, ik sliep nog half en trok gewoon door.
toen dacht ik ineens he was dat wel plas??? (vies praatje, sorry hoor!), voelde beetje vreemd, dus ik liggen in bed en heb een uur lang wakker gelegen om te "voelen" of ik iets merkte wat anders wat. maar niks.
dacht ineens zal toch geen vruchtwater zijn (vorige keer zijn mijn vliezen gebroken door arts, dus alles is anders nu), maar vandaag niks vreemd, kleine is nog steeds zo rustig en buik blijft kogelhard, dus denk dat het niks was.
morgen controle bij huisarts!
zo maak je nog eens wat mee.
voel me vandaag niet geweldig ,vol in mijn hoofd en verkouden begin ik te worden, dus dat valt tegen, maar ja dat kan er nog wel bij!!!

liefs dimka

Hey Dimka, vervelend zeg dat je niet weet wat het was! Misschien je slijmpropje? Ik weet zelf ook niet hoe groot ie is of hoe klein? Dan ben je ook aan het piekeren wat het geweest is he? Nou wie weet ben je snel aan het bevallen hoor! Ik duim alvast!

liefs Yvonne

Hoi meiden,
@Tammie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man!!! Wat een mooi ventje zeg! Wat grappig dat hij toch nog even de tijd heeft genomen en voor een eigen verjaardag heeft gekozen. Ben blij dat alles zo goed is gegaan. Ik ben zeer benieuwd hoe het bij mij zal gaan.

@Yvonne, fijn dat het op begint te schieten met jullie huisje. Het begin is er in ieder geval al. Ik ben ook aardig zenuwachtig voor de bevalling en dan ook voor die ruggenprik..... Geniet nog maar lekker van het getrappel. Bij mij is het al aan het afnemen, of in ieder geval verandert in rekken, strekken en draaien. Er wordt nog wel geschopt, maar veel minder dan vorige week en ook minder hart.

@Sharine, hoe is het gegaan met Bjorn? Hoe gaat het met je griep? Wat leuk dat jullie over een paar rondes er weer voor gaan! Verder alles goed?

@Dimka, haha ik doe mijn best om nog zo lang mogelijk te wachten! Als het aan mij ligt komen ze pas over 6 weken. Leuke foto. Toevallig dat jullie ook lekker van de sneeuw hebben genoten met Pasen. Leuk dat je zo handig bent met je naaimachine. Ik ga volgende week samen met mijn tante de gordijnen afmaken. Ben er nog niet zo handig in, maar hoop dat ik over een tijdje wel zelf wat kleertjes kan maken.
Spannend joh, had de ha nog wat nieuws te melden? Zou het idd je prop geweest kunnen zijn? Zou wel wat vroeg zijn, dus ik hoop het nog niet voor je. Hopelijk gaat die verkoudheid snel over en kan je weer beter slapen ’s avonds.

@Suus, haha, is goed. Kom maar op met het gezeur!! Spannend, wanneer heb je je afspraak bij de gyn? Deze week al? Of volgende week?
Wel grappig dat de kleine niet wou schoppen toen je bij Yvonne was. Dat heb ik ook de hele tijd. 90% van de keren dat iemand komt voelen, stopt het precies op dat moment. Maar je zal vast nog een wat kansen krijgen bij Yvonne. ;oP

Nou, hier gaat het nogsteeds goed. Ik merk dat ik de laatste paar dagen flink last heb van mijn hormonen. Niet dat ik nu sneller geïrriteerd ben, maar ik barst vrij snel in tranen uit. Had net de belastingdienst aan de telefoon en de tranen rolden over mijn wangen haha. Die vrouw zal wel gedacht hebben, wat een raar mens heb ik nou aan de telefoon.

Maar goed, naast problemen met slapen, gaat het redelijk goed. Ik heb nu dagelijks last van maagzuur en ik hou nu wel het een en ander aan vocht vast. Maar kan niet zeggen dat ik de laatste dagen zoutvrij gegeten heb.

Verder heb ik gister mijn intake van de kraamzorg gehad. Het was een gezellig gesprek. Het is nu alleen nog even afwachten wie ik krijg. Ik krijg 16 uur extra voor de 2e kleine. Mijn huis is gister door mijn moeder en tante weer ff helemaal gepoetst omdat ze er heilig van overtuigd zijn dat ik anders de kinderbescherming aan mijn broek krijg. Maar goed, wie ben ik om te klagen om krijgen van een schoon huis. Haha.

Ik ben al aardig nerveus voor de komende weken, maar hopelijk neemt dat af als we volgende week met de gyn het bevallingsplan opgesteld hebben. Ik had vanmorgen wat rare steekjes in mijn buik en rug, maar aangezien ze weer helemaal weg zijn denk ik dat ik gewoon weer scheef heb liggen slapen.

Nou dames, ik ga lekker onder de warme douche, even mijn stijve spieren opwarmen.

Liefs,
Petra

hoi meiden,

wat een k*t bezoek aan huisarts. hoe bedoel je verwarrend.
eerst urine, zitten eiwitten in, was niet goed zei hij.
bloedprocent (denk ijzer) was 7.1, was aan de lage kant zei hij
tot bloeddruk, na 4 keer proberen, 148/85, was te hoog volgens hem (normaal 110/60)

tot ging hij voelen, oh daar is een hand, dus ik ligt het hoofdje dan boven???
dat kan ik niet voelen zei hij, oh misschien was het dan wel een voet.
als je het dan niet weet, houd dan je mond, niet werkt niet

ik wilde vragen over slaapprobleem, maar heb naar niks meer gevraagt, had niet het idee dat hij iets zou doen vandaag. volgende week weer naar verloskundige, dan vraag ik het daar wel.

maar goed aan al die foute dingen doet hij ook niks. ja hij vroeg, eet je groente en viteminepillen? JA!!! nou blijf dat dan maar doen. wat moet je nu met zo ´n advies?

ik kon wel janken daarna. niks opgeschoten dus.
hopelijk komt die kleine snel, dan ben ik verlost van al deze ellende!

nou meiden weltrusten

liefs dimka

Hoi Dimka,
wat vervelend dat je zo'n onhandige controle gehad hebt. je zou van een HA toch wel verwachten dat hij weet waar hij mee bezig is. hopelijk heb je wat meer aan je controle bij de vk en kan je daar al je vragen kwijt.

ik hoop voor je dat je lukt om weer wat beter te kunnen slapen. ik slaap ook moeilijk de laatste weken en kan me voorstellen dat je het liefst weer lekker je lichaam weer terug wil. ik zei gister ook tegen mijn vriend hoe fijn het zou zijn om heel even die buik kwijt te zijn om even bij te tanken.

hoe gaat het verder? nogsteeds duizelig of is dat nu wel beter?

Sterkte en nog even doorbijten!!

Liefs,
Petra

hoi meiden,

auwauwauw! vannacht wat een pijn. misschien herkent 1 van jullie het en weten jullie wat het is?
ik had vannacht echt giga steken in/achter mijn schaambeen, ik kon niet liggen/ zitten/ lopen van de pijn. toen  kreeg ik ook nog menstruatiekrampen erbij, toen maar in tranen uitgebarsten, wist het echt niet meer.
en dan kijk je naast je, ligt mijn man heerlijk te slapen, hij heeft niks door gehad.
het duurde denk ik uur of 2, toen zakte het weer wat weg, maar dit was niet leuk.
nu uitgeput thuis, niels  om boodschappen gestuurd en jay meegegeven (eigenlijk vreselijk om hem erbij te hebben, want word meestal erg vervelend, wil niks meer, maar ik kon echt niet meer).  

morgen gaan we naar holiday on ice, dus ik doe echt niks vandaag en hoop dat ik morgen een beetje normaal ben. ik wil dat echtn iet missen.
en ik heb meteen gemeld aan niels dat hij zondagavond aan het werk moet! hij helemaal blij, maar ik melde er bij dat het alleen was om te proberen om bevalling te starten! en geen topsport!!!!! Hij moest wel erg !

nou meiden fijn weekend allemaal

liefs dimka

Hallo meiden,

Dimka, vervelend is dat zeg! Heb nu zelf van de week ook al een paar nachten wakker gelegen omdat ik pijn had onderin mijn buik. Ook de schaambeen doet soms pijn, ik denk dat het een beetje vast zit. Als je je onderrug en bekken kantelt dan kantelt de schaambeen ook. Staat ermee in verbinding heb ik bij de fysio geleerd. Nou meid ik hoop gauw op goed nieuws hoor!

Petra, blij dat het goed gaat daar! En met je twee meiden, ik hoop dat ze nog even volhouden in je buik. Ik heb een slecht geheugen, want ben al weer kwijt wat ik wou schrijven?

Hoe is het met de rest hier?

Liefs Yvonne

Het getrappel gaat flink door hier, van de week een bobbel op mijn buik. Was net een handvat, zal wel een voetje of handje geweest zijn. Haha mijn mannetje zit er dan op zijn neus bij, is echt allemaal erg bijzonder hoor. Voor dinsdag heb ik maar even een vrije dag voor mezelf gereserveerd en doe ik lekker niks. Even bijtanken, heb een drukke periode gehad afgelopen weken voor 1 april moest ik alle aangiften indienen bij de belastingdienst en ja dinsdag is 1 april dus voor mij vrije dag.

Ben vanaf volgende week van plan om minimaal 1 dag vrij te plannen in de week en dan op donderdag als we s avonds werken begin ik s maiddags pas. En de week waarin we op zaterdag werken minimaal 2 dagen vrij. Ik ga hier echt tijd voor vrijmaken nu om eens lekker te gaan genieten en me op de bevalling voor te bereiden. Straks ben ik bekaf als ik bevallen moet en daar zit ik niet op te wachten hoor, vind dat al behoorlijk eng allemaal.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan