Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hoi meiden

Ik heb me wat vreemds meegemaakt gisteravond. Had bij afvegen wat slijm met bloed, dus ik dacht goh ik word wel erg vroeg ongi op dag 26. Maar goed ik dacht oke dat is fijn hoe eerder hoe beter . Ik dus gelijk een maandverband voor. Word ik vanmorgen wakker niks helemaal niks. Nou vreemd  . Heb wel een aantal dagen last van (.)(.) terwijl ik daar nooit last van heb als ik ongi moet worden (nou ja bijna nooit). Ik denk wel dat ik ongi word maar goed heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Herkenning bij dames???.

Dimka gelukkig is het voor je te doen al lijkt me het wel zwaar hoor elke nacht zo. Dat was voor mij de reden dat ik gestopt ben met borstvoeding van Ylena.

Nou meiden een fijne zondag gewenst.

Liefs Sharine

Hallo meiden!

Sharine, zeg weet je zeker dat jullie veilig geklust hebben de laatste ronde? nou afwachten dan maar, echt wel raar he?

Esther, ik duim voor je hoor! ik weet wel dat ik in het begin heel erg pijn onderin mijn buik heb gehad vooral na het klussen, net of ik in tweeen gescheurt werd, maar dat is toch goed gekomen hoor! hopelijk zie je wat moois op je echo volgende week!

Suus, hey last van je hormoontjes! haha! Meiden, Suus is ongi geworden vandaag!!!!! Joepie ben zo blij voor je hoor! Dan woensdag nieuwe kuur clomid beginnen he? Ben benieuwd wat de gyn. dinsdag zegt hoor!

Dimka, lekker aan de wandel! Goed bezig hoor!

Meiden voor de rest weet ik het niet meer!?

Hier gaat ie minder, veel slapen, zere buik(net grote blauwe plek), hoofdpijn, misselijk en zweet dat me uitbreekt, duizelig. Lig veel op bed en ben weinig op msn, maar zal ervoor zorgen hier af en toe te reageren hoor.

nou ben weer weg hoor!

Doei doei liefs Yvonne

Sharine!!!!!! Het zal toch niet waar zijn???!!! Weet je wel zeker dat jullie pas de komende maand voor het eggie gaan?? hahahaha

Hier alles goed, voel me in ieder geval zwanger (en dat is een goed teken toch?)
Wordt iedere middag rond 3 uur erg moe en misselijk, moet dan echt ff liggen, maar dat zal er wel bij horen..
Vanmiddag had ik heel gek, ik lag op bed en had 2 vingers op mijn onderbuik en ik voelde heel snel getik, echt het leek net of ik een hartslagje voelde !!! Ik heb mijn eigen hartslag direct daarna gevoeld, maar die ging een stuk langzamer, kan het dan al zo zijn dat ik een minihartslagje kon voelen??? Ik heb Job ook laten voelen en hij voelde het ook.....

Ach, kan vast niet, maar ik vind het toch vreemd.. Als ik nu voel, dan voel ik niets meer... hahahaha

xxx es

Hoi meiden

Yvonne meid doe maar kalm hoor???. Je hebt het echt zwaar he de laatste loodjes.

Esther geweldig dat je je echt zwanger voelt alleen maar een positieve teken. Oke misselijkheid is wat minder maar goed moet je maar voor lief nemen. Ik denk dat het nu wel heel erg vroeg is om een hartslagje te voelen. Maar zolang jij denkt dat het is moet je er gewoon maar van genieten.

Nou hier ja het blijft vreemd hihi. Vanmorgen wat rozige afscheiding eenmalig. Het kan gewoon niet anders dat ik gewoon ongi ga worden. We hebben het gewoon nog veilig gedaan. Maar goed misschien zit het me gewoon tussen de oren.

Liefs Sharine

Sorry

Suus geweldig dat je ongi bent geworden dus dat is goed tegen dat Clomid heeft gewerkt. Alleen nu wel jammer dat je dus nog niet zwanger bent. Ik ga strax nog even voor je proberen te pendelen (proberen he  misschien dat ik het nog niet mag).

Ook voor jou Esther ga ik vanmiddag proberen te pendelen anders word het vanavond meiden.

Liefs Sharine

ik ben met Tess op controle geweest vandaag, ze is nu 5 weken oud.
ze weegt 5350 gram en 59 cm lang!!!!!
goed gegroeid dus!
ik heb nu pil gekregen en moet over 3 weken op na controle, weer een inwendig onderzoek, zijn ze wel gek op hier!

en daarna heerlijk geshopt.. er was veel afgeprijsd, tas vol mee naar huis
2 shirtjes
3 jurkjes
2 rompers van Lief
1 zomerhoedjes van Lief
singletje van Lief
zwembroek voor Jay van Lief
2 pyjama ´s
beddegoed

schandalig als ik het lijstje zo zie, en voor de verandering niks voor mijzelf

liefs dimka

Hallo meiden,

Mag ik even klagen...........................

Ik wil niet meeeeeeeeeeeeeeeerrrr! Lopen gaat erg moeilijk, mijn heupen doen zeeeerrr.
Ook het liggen op de zij doet zeer aan mijn heupen dus slapen is nog steeds lastig. Liters afscheiding per dag, voel me rond en zwaar en lelijk!
Het meissie mag er van mij wel uit komen nu!
Zo nou valt op zich nog wel mee he!

Moest het alleen even kwijt.

Liefs Iris

Zo meiden, daar is Suus weer hoor!
Zoals Yvonne al schreef ben ik ongesteld geworden, zomaar vanzelf, hoe vinden jullie dat! Dus ik heb een eisprong gehad afgelopen maand, goed he! IK ben zo blij joh! Voelde het vrijdag al aankomen en zondagmiddag eerste bloedverlies, dus moest dan de maandag als dag 1 tellen (de eerste ochtend met bloedverlies is mijn dag 1) Vandaag kon ik de gyn bellen voor mn bloeduitslag en die was dus inderdaad goed! Ik ben echt heel erg blij, helemaal niet teleurgesteld omdat ik niet zwanger ben, want dat wist ik al, had Sharine ook al voor me gependeld he haha! Nee maar ik dach eigenlijk dat ik geen ei had gehad omdat mijn temperatuur erg schommelt, maar goed, dat is voor mij dus geen goede methode! Ga deze maand aan de ovulatie testen! Morgen begin ik dus alweer met clomid en volgend weekend begint mijn klusperiode weer! Hey Sharine, dan lopen wij een beetje gelijk met elkaar he! Als jij nou ook even heel snel ongesteld gaat worden!

Nou even kijken of ik alles onthouden heb wat jullie getypt hebben hoor:
Sharine heeft rare cyclus nu, zit te wachten op ongi, maar heeft allerlei klachten die ze nooit heeft. Vreemd hoor, zou het toch zo zijn? maar kan eigenlijk niet he.....

Eshter, je voelt je wel heel zwanger, nou ik duim echt heel hard dat je gelijk hebt, maar meid, volgens mij komt het allemaal goed hoor!

Iris, meid ik vond je al zo sterk elke keer als ik je sprak, je had nooit ergens last van eigenlijk he! Klaag maar lekker hoor, je meisje komt nu wel snel!

Dimka, wauw lekker wezen winkelen zie ik, heerlijk zeg, ik kan niet wachten tot ik ook mag, zo lief en leuk al dat kleine spul! En bedankt voor die site, daar ga ik mezelf op trakteren als ik zwanger raak! haha!

Petra, hoe is ie nu? Gaat het goed met Samantha en Brenda? Mag Samantha al bijna naar huis of is dat nog niet bekend?

Tamara, nog steeds lekker aan het genieten denk ik!

Yvonne, ik vind het hoog tijd worden dat plopje zich komt laten zien hoor, want hij plaagt zn mama wel vind ik hoor!

Meiden, ik heb zaterdag iets heel bijzonders gevoeld: ben bij Yvonne op de koffie geweest en heb de baby voelen schoppen, wat een bijzonder iets is dat zeg! Je zag de buik ook echt op en neer gaan! Nou heeft Yvonne ook best een dikke buik hoor haha (sorry meid!!!!!!) Maar wel een hele mooie buik vind ik!

Ik ga er even weer vandoor, moet even wat bankzaken doen, blegh! Rekeningen betalen enzo, zo zonde altijd he, maar goed moet gebeuren!
Meiden, gaan jullie vanaf volgende week vrijdag allemaal heel hard voor mij duimen? Dan is het dag 12 en begint hier de klusperiode weer!

Dag dag iedereen, dikke knuffels voor iedereen!

Terug
Bovenaan