Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hallo meiden!

Hahaha Suus wat maak je me nou? Ikke....dikke buik? nou eigenlijk wel he? Zit nu een beetje in de weg steeds! Hey maar ik ga héééééé'l hard voor je duimen hoor volgend weekend dat je ei dan is en dat jullie op het goeie moment klussen......en natuurlijk dat daar iets moois uitkomt voor jullie. Dan kan ik over een poosje jullie plopje (je moet dan zelf een eigen naam bedenken hoor)  voelen schoppen he?  Bah bankzaken! Is niks aan om geld te betalen he? Mooier is het als het geld binnenkomt!

Dimka, heb je je even goed uitgeleefd  haha is een  lekker gevoel, dat shoppen! Zo die kleine is goed gegroeid he? Super hoor!

Iris, ik snap je helemaal hoor! Je kunt er niet onderuit hoor, dat klagen moet soms gewoon even. Geeft niks, gooi het er maar uit. Lucht ook nog eens op! Ik denk dat je meissie gauw komt hoor, ik zal er eens flink voor gaan duimen! En laat haar maar gauw komen en mammie niet zo plagen he?

Sharine, hoe issie nu? Al ongi gespot? Ik ben echt benieuwd hoor, als je toch ongi moet worden moet het maar gelijk komen, want dan kun je voor het eggie!! EN misschien heb je toch niet veilig....geklust?

Tammie, Petra, Esther  hoe gaat bij jullie?

Nou hier heb ik vrijdag een beetje bloed in afscheiding gehad. Zondag op maandagnacht dus van 23.45 tot 13.00 om de 6 minuten weeën gehad .....en toen niks meer! Mijn mannetje moest om 14.00 eruit werken en toen ben ik er ongeveer weer ingedoken, want anders had ik hem steeds wakker gehouden joh. Ook hoofdpijn, misselijk en ongipijn steeds. Moet maandag naar de vk dus ben benieuwd wat ze ervan vind hoor.

Haha voor de rest alles oke hoor! Werk nu halve dagen en dan hup bed in met boek of even een hazeslaapje tussendoor. Morgen ga ik maar een beetje doen, want morgenvroeg naar een vriendin op verjaardagsvisite, en even goed bijkletsen. Ze heeft een niet zo'n mooie periode achter de rug, net een miskraam achter de rug. Ze zijn met de 2e bezig op dit moment.

Nou doei doei groetjes Yvonne

hoi hoi meiden

Even hier snel

Nee ik ben nog niet helemaal ongi hihi het zal wel elke moment losbreken. Ja hoop ook snel hoor dan kunnen we er weer voor gaan joepieeeeeeeeeeeee.

Yvonne ik denk ik weet wel zeker dat je je slijmprop hebt verloren. Dan heb je ook iets bloed bij je afscheiding zitten. Nou dan gaat het allemaal niet meer zo heel lang duren. Nou alvast heel veel succes meid. Kom op zou ik zeggen.

Liefs Sharine

Hallo meiden,

Dat luchtte zeker op...even lekker klagen en bedankt voor jullie lieve woorden

Suus wat geweldig dat je zomaar ongi bent geworden! Zeker een heel groot lichtpunt in jullie situatie! Ik ga ook flink voor je duimen deze ronde!
Ik had idd niet veel last van de zwangerschap tot nu toe...dat zijn vast die loden haha
Zelf denk ik dat ze nog wel eventjes blijft zitten, ik heb tenminste nog geen last van weeen oid.
Ben vandaag ook precies 38 weken dus ze heeft nog even de tijd. Grappig he die bewegende buik bij Yvonne! Ik heb dat zelf ook. Voel ook de hele tijd een voetje op de zelfde plek kan m soms bijna vastpakken!

Yvonne ook nog maar eventjes dus! Wordt wel spannend nu met die oefenweeen van je! Kijk je op tegen de bevalling? Ik heb last van gezonde spanning, je weet niet wat je te wachten staat dus een voorstelling kan je je er niet van maken.

Petra ik ben ook wel benieuwd of je alletwee je meissies al weer thuis hebt?! Je zal het er wel druk mee hebben!

Shariiiiiiiiiiiiineeeeeeeeeeeeee al ongi!!! Zou vandaag komen zei je haha

Dimka gelukkig woon je in Denemarken anders waren alle winkels leeg hiero en bleef er nix voor ons over!!!

Tamara moet jij al bijna weer aan het werk eigenlijk? Of blijf je thuismoeder? Ik weet eerlijk gezegt ook niet meer wat voor werk je deed/doet!

Wie ben ik vergeten????? eeeeeeeh weet t even niet meer!
Sorry voor diegene!!!!!!! mijn nederige excuses!

Liefs Iris

ESTHERRRRRRRRRRRRR

Zie je wel ik wist dat ik iemand vergeten was!
Hoe gaat ie met je? Al boven de wc gehangen? Ik hoop t niet voor je!

Ik hoop ook dat je niet weer bent gaan vloeien en dat het nog steeds goed gaat! We moeten gewoon blijven duimen tot iig 12 weken!

Liefs Iris

Hey meiden,

Hoe ist met jullie??????

@Suus: jou net gesproken via msn, ben benieuwd hoe je opa reageerde... haha

@Yvonne: Voor jou ook spannende tijden zeg... Pff heavy weeen en bleodverlies, houd je ons op de hoogte wat de gyn zegt?

@Iris: Tuuuuuuuuuuuuurlijk mag je klagen!!! zdat hoort erbij en het is toch makkelij om tegen ons te klagen.... hihi Maar weet je, het is bijna zo ver voor jou, dus nog heeeeeel effies volhouden....!!

@Petra: En? Hoe ist dat met ineens 2 kleine hummels erbij??? Vast helemaal super, maar echt druk en errug wennen llijt me..

@Sharine, bijna, bijna, bijna..... Jawel ik dek echt dat zowel jij als Suus de vlg ronde zwanger raken hoor... (was je nu al ongi?)

@Dimka, alles goed met de kleine?? Vast en zeker ben je er heerlijk van aan het genieten....

Met mij alles goed, blijf me onzeker voelen, mijn buik (lees pens/balg) wordt vet! Dat komt omdat ik al 3 weken niet meer sport (ut voorzorg eerst zekerheid) normaal ben ik heel actief en nu ben ik aan het eind vd middag en kaopt, wil bewust rustig aan doen......
Job zegt juist daarnet nog dat ie het gevoel heeft dat ik alleen maar dunner wordt (optisch bedrog, wijde broek hahahahahahahahaha)
Maaar.... nog een paar dagen en dan hebbe we weer een echo en weet ik zeker of alles goed is!

Weet je wat ik heb? Als ik plotseling snel opsta ofzo, dan krijg ik ineens een hele harde steek onderin mijn buik, is dat normaal??? Hadden jullie zwangeren en moeders dat in het begin vd zwangerschap ook?
Ik heb helemaal geen zere borsten, ben alleen maar moe, vind ik wel raar...

Nou, kussies Es

hoi Esther,

weet je wat het moeilijke is, de een heeft alle klachten en de ander helemaal niks!
maar die steken heb ik wel gehad, geloof dat ze mij verteld die het je spieren zijn die aan je baarmoeder zitten, die moeten werken als je opstaat.
ik weet niet meer precies hoor.
ik duim nog steeds voor je, ben zo benieuwd, maar het een goed gevoel

liefs dimka

Hey Esther,

Die steken had ik ook en dat zijn idd de banden die aan het oprekken zijn.
Als je dan een tijdje achter de pc gezeten hebt en je staat op dan krijg je van die steken.
Op zich een goed teken dus. Ook had ik geen last van mijn borsten en nog steeds niet, ze zijn ook niet groter geworden volgens mij dat vind ik ook wel een beetje apart. Wel had ik af en toe steken in mijn borsten maar dat schijnen hormonen te zijn.

Vanmiddag weer controle...zal niet veel bijzonders zijn.

Liefs Iris

Terug
Bovenaan