Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Wil je zwanger worden of ben je zwanger?
Ben jij ook zo'n mama die er niet genoeg van kan krijgen om over je kindje te kletsen?
Meld je dan aan op klik hier en klets gezellig met ons mee.

Het is een besloten forum en je moet je eerst voorstellen voordat je toegang krijgt.
Er wordt goed gecontroleerd op alleen mensen die nooit reageren zodat je lekker veel privacy hebt.

Er zijn aparte gedeeltes voor mensen die zwanger willen worden,mensen die zwanger zijn en mensen die al een kindje hebben.

quote: ninanino reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2008 20:35:12'));

Ben jij ook zo'n mama die er niet genoeg van kan krijgen om over je kindje te kletsen?

Het is een besloten forum en je moet je eerst voorstellen voordat je toegang krijgt.
Er wordt goed gecontroleerd op alleen mensen die nooit reageren zodat je lekker veel privacy hebt.

Er zijn aparte gedeeltes voor mensen die zwanger willen worden,mensen die zwanger zijn en mensen die al een kindje hebben.

Meiden, ik vind dit behoorlijk onbeschoft om zo een berichtje achter te laten op alle topics hier, zonder jezelf eerst uberhaupt voor te stellen, heb haar nog nooit eerder gezien hier! Wat vinden jullie? Ze heeft het echt op alle topics geplaatst joh!

quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-05-2008 23:54:37'));

Suus, al resultaat van je test? Ik hoop voor je dat de hormomen aanslaan!!. Mijn duimen draaien hoor!! Heb je nog meer ovu-testen nodig? Ik heb er nog ruim 20 die ik voorlopig niet ga gebruiken. ;o)

Hey Petra, als je verder niets meer met die testen doet, wil ik ze wel van je overnemen hoor! Heb er niet zo veel meer namelijk, ook zonde als ze bij jou in de kast liggen over datum te gaan he!

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2008 20:43:24'));

quote: ninanino reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2008 20:35:12'));

Meiden, ik vind dit behoorlijk onbeschoft om zo een berichtje achter te laten op alle topics hier, zonder jezelf eerst uberhaupt voor te stellen, heb haar nog nooit eerder gezien hier! Wat vinden jullie? Ze heeft het echt op alle topics geplaatst joh!

Sorry,ik bied hierbij direct maar mijn excuses aan.Nu ik tergkijk is het inderdaad heel erg onbeschoft,sorry

(Ik ben hier niet helemaal nieuw ik heb hier al heel eerder meegelezen toen ik zwanger wou worden van mijn kids 2jr en 8maand en wil jullie tevens heel erg veel succes wensen en ik duim dat jullie allemaal snel zwanger mogen raken!)

quote: ninanino reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2008 20:56:17'));

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2008 20:43:24'));

Sorry,ik bied hierbij direct maar mijn excuses aan.Nu ik tergkijk is het inderdaad heel erg onbeschoft,sorry

(Ik ben hier niet helemaal nieuw ik heb hier al heel eerder meegelezen toen ik zwanger wou worden van mijn kids 2jr en 8maand en wil jullie tevens heel erg veel succes wensen en ik duim dat jullie allemaal snel zwanger mogen raken!)

Hoi hoi,

Vind ik netjes van je dat je even je excuses komt aanbieden hoor, zijn geaccepteerd!
Ik persoonlijk heb geen behoefte aan een ander forum, ben hier ook niet actief meer, klets alleen met deze meiden, verder niets helaas...... maar succes verder met alles!

Hoi meiden

Yvonne jeetje wat een toestand zeg met de kraamzorg. Erg slordig dat je niet als zwangere beschreven stond. Nou maar gelukkig dat je nog op tijd erachter bent gekomen.
Vervelend he als de kleine op de blaas zit te drukken. De laatste loodjes he zijn zo eenorm zwaar. En nog van harte gefeliciteerd met je mannetje Ray. Je hebt hem maar weer lekker verwend.

Petra jeetje wat een bevallingsverhaal. Maar ik ben blij dat alles goed is gekomen. Je hebt nu 2 prachtige meiden op de wereld gezet. Bevallingen zijn ook niet mijn grootse hobby haha. Meid lekker genieten van je meiden.

Suus haha je bent een echt bitch haha. Nee ik moet zeggen we zijn beiden 2 echte bitchen bij elkaar hihi. Maar eeehh   hoe staat het er vandaag ermee. Is er al iets gebeurd???

Iris ja wat moet ik van jou weten ?????????????????? haha.

Dimka slaapt tess nu al een beetje langer door s'nachts.

Tammie hoe is het met jou en Sylvan?

Esther hoe is het bij jou nog steeds last van bruinverlies?

Nou hier ja wat zou ik zeggen, ben op dit moment niet te genieten. Vreselijk sjaggie niet normaal. Heb sinds gisteren eenorm last van mijn borsten. Heb ik normaal nooit eigenlijk als ik ongi moet worden maar goed zou toch wel. Volgens de berekeringen woensdag ongi worden. En dan weer aan de klus.

Liefs

Hai lieve meiden,

Even een kort berichtje van mij...
Geen bruinverlies meer gehad vandaag, dus dat is misschien een goed teken... Moet toch nog echt een week wachten tot de echo, maar ik hoop op iets moois! haha
Wel heel erge buikpijn gehad de hele nacht, maar ook dat is nu weg...
Voel me wel heel zwanger, met telkens eten anders voel ik me beroerd en heb veel last van krampen en moeheid... Hoop dat dat een goed teken is....

@Yvonne: Pffff is maar goed dat je er zelf achter kwam dat je niet geregistreerd stond! haha, nog ff wachten met bevallen dus.....
Nog van harte met je (oude) mannetje, goed idee zo'n tuinset, heb je tenminste zelf ook nog wat aan...

@Petra: Leuk om zo je hele verhaal te lezen, pffff wat een bevalling zeg! Daar moet ik echt nog niet aan denken.....

@ Dimka: Goed joh, weer een beetje bewegen! Ik ben echt helemaal gek op sporten, maar ik doe het nu bewust even niet, eerst maar eens een goede echo en dan bouw ik het weer langzaam op.....

@Sharine: Voor jou ook een spannende tijd weer binnenkort, kan je er eindelijk weer voor gaan! Voelt het dan ook een beetje goed nu? Of nog steeds een beetje stressie en gespannen.... Ik denk echt dat je zo weer zwanger bent hoor, bij mij ging het ook heel snel.. Alleen hopen dat alles de volgende keer helemaal goed gaat hè??!!

@Suus: Whoeoeoeoeoehaaaaaahahaaaaahaaahahaaaa, wat een goed reactie!
Ik snap ook niet waarom ze zo'n berichtje post hoor, we stappen echt niet over op een ander forum!
Las ik nou goed dat je misshien denkt dat je toch wel zwanger bent? Ik hoop het echt heel erg voor je.... Ik duim hoor!

Pfffff, nou ben ik er natuurlijk weer een aantal vergeten, maar dat maak ik de volgende keer wel weer goed okay??

Nou, meissies, tot snel!

xx Es

@suus, www.babywalz.com is de site voor de hangmat 60 euro kost ie!

@sharine, tess doet vaak nu 1 keer 4 uur tussen nacht voeding en daarna meteen weer 3 uur. best vermoeiend, maar is te doen!

@esther, ik duim en duim en duim voor je!

oh ik weet nu al niet meer wat de rest schreef!!!!!!!!
hier gaat het verder wel goed, lekker veel buiten en ik blijf wandelen, niet elke dag, maar wel regelmatig.
moet er net zin in hebben. vandaag lekker met Jay en Tess wandeld naar speeltuintje hier 2 km verderop.
terwijl hij zelf schommels, glijbaan en zandbal en sppelhuisje hier heeft. hij vroeg ook, waarom mama?
nou omdat mama dat wil!!!!
hij vond het wel leuk, even aandacht voor hem en niet voor Tess want die lag heerlijk te slapen.

liefs dimka

Terug
Bovenaan