Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

esther, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! in dit geval mag sharine het fout hebben, ze heeft al zo vaak het goed gehad.
ik heb aan je gedachthoor!!!

liefs dimka

Meiden, heb nog niets gelezen verder hoor, moet er zo vandoor, sporten! Maar was even benieuwd naar hoe het met esther gegaan was en het hartje klopt! Helemaal super meid!!
Gefeliciteerd, en inderdaad nu echt gaan genieten he!

Hoi Hoi meiden

Esther geweldig hoor dat het hartje klopt ik ben super blij voor je. En gelukkig heeft mijn pendel het fout gehad. Vond het al niet erg leuk dat ik dit voor je moest pendelen. Maar goed heb al gezegd dat de pendel het niet altijd goed heeft.

Petra geweldig meid dat nu het gezinnetje compleet is. Het zou idd nog wel vrij druk zijn nu maar goed je moet even de regelmaat in vinden. Geniet er nu lekker saampjes van.

Dimka gelukkig is de ruzie weer bijgelegd. Soms kunnen mensen rare opmerkingen maken ook al is dit keer je eigen man het. En door je hormonen kun je al weinig hebben.

Iris nou heb je vanmiddag nog gesproken. Nog eventjes meid het is zo 1 juni haha hoop voor jou dat deze pendel wel uitkomt haha. En anders duurt het zowieso niet lang meer.

Suus net nog heeeeeeeel eventjes gesproken maar veel succes met klussen vanaf vrijdag ik doe een week later hetzelfde. Al beginnen we natuurlijk al wel eerder met klussen haha

Liefs Sharine

Suus van harte proficiat met je verjaardag. Lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria in de gloria in de gloria. Hieperderpiep hoera Hieperderpiep hoera. Daar moet op gedronken worden hie ha ho daar moet op gedronken worden hie ha ho daar moet op de geronken worden hie ha ho. En een hele fijne dag gewenst.

Liefs Sharine

Hallo meiden,

Esther, super zeg! Gefeliciteerd dat was een opluchting!

Dimka, ja je moet gewoon even lekker tijd voor jezelf nemen hoor!

Suus, ik hou het monchougebakje nog van je tegoed hoor! Die appelkruimel was ook wel aangenaam, maar ja je had me die monchou belooft he? Hahaha flauw he? Het was voorlopig wel de laatste keer dat ik buiten de gemeente Emmen kom denk ik haha.

Sharine, ongi al weer over? De klusperiode komt al weer dichterbij he? En hoe gaat het met Bjorn?

Iris, nog 1 weekje!! Schiet op nu! Maar mag ook wel he? Rugpijn is niet lekker fijn! Rust nog maar even goed uit voor de kleine meid er is en voor de bevalling.

Petra, fijn dat je de beide meiden thuis hebt zeg! Geniet er maar lekker van, alhoewel het wel heeel vermoeiend is! Jij hebt er twee tegelijk joh.

Tammie, waar ben je? Gaat het allemaal goed daar? Lekker van de kleine aan het genieten?

nou ben ik weer weg meiden, morgen naar de vk en datn laat ik nog wel even horen hoe het is gegaan.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan