Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hoi hoi meiden,

@ Yvonne haha ik ben er nog wel hoor maar net als ik besluit om ff een berichtje voor jullie te typen wordt Sylvan net weer wakker en die moet natuurlijk niet te lang wachten haha.
En natuurlijk ben ik nog druk aan het genieten. Het is een echt mama's poppie. Ik zei gister al tegen mijn vriend dat ik zo geduldig met hem ben als iets niet helemaal gaat zoals het hoort te gaan (bv als hij van slag is) Bij mijn dochter raakte ik altijd gefrustreerd wat ze aanvoelde wat het alleen maar erger maakte. Maar doordat ik nu zelf rustiger ben is Sylvan eerder te troosten en gerust te stellen wat het enorm makkelijk maakt om van hem te genieten. Tis een machtig mooi en lief mannetje!
Gisteren ben ik op sollicitatiegesprek geweest en daar hoor ik vandaag de uitslag van. Dit is een secretaresse baan in Groningen (ongeveer een uurtje rijden) voor 20 uur. Erg leuke werkomgeving. Kantoor verhuist eind september naar Assen. Morgen heb ik een sollicitatiegesprek in Hoogeveen bij een garagebedrijf als Secretaresse voor 24 uur. Nu hoop ik wel dat ik 1 van de beide banen krijg eigenlijk maar voor beide banen moet ik volgende week of die week daarop beginnen. Wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel in een keer....
Per 1 juli kan Sylvan pas terecht bij de creche. Dus jullie begrijpen vast dat ik alvast een beetje in de stress zit. Aan de ene kant wil ik graag werken aan de andere kant wil tot en met 1 juli nog ff rustig aan wennen aan het feit dat ik moet werken en Sylvan laten wennen aan de fles wat nog niet super gaat:-( Iemand nog tips??
Stel dat vandaag blijkt dat ik in Groningen kan komen werken moet ik dan morgen nog naar dat gesprek in Hoogeveen gaan??? En dan moet ik maandag in Groningen werken en dan hoor ik bv maandag dat ik ook in Hoogeveen kan komen werken kan ik het dan maken om die baan in Groningen weer af te zeggen??
Dit in verband met reistijd enzo. Maar die baan in groningen lijkt me wel supergaaf!
Maar misschien maak ik me wel druk om niks en krijg ik geen van beide banen maar dat is een beetje mijn karakter.
ZO het helpt in ieder geval dat ik het van me afgeschreven heb.

@ Esther In mijn enthousiasme over mijn sores vergeet ik helemaal jou te feliciteren!!
SUPER meid dat jij in verwachting bent! Kun je zorgeloos genieten of ben je stiekem toch nog wel een beetje bang dat het alsnog misgaat???

@ Suus ik heb jou al gefeliciteerd met je verjaardag via de hyves. Heb je een leuke dag gehad?

Liefs,
Tamara.

Hoi meiden

Hier even een ego berichtje van mij. Ik ga flink klagen wat ik ben grrrrrrrr.
Vorige week werd ik netjes op dag 30 ongi maar ik vertelde jullie dat het na 2 dagen alweer afgelopen was. Nou ja vandaag ineens weer bruinverlies en vanmiddag met afvegen weer bloed   ik word er niet goed van ben nu een beetje depri. Gaan we er weer voor en dan krijg je dit. Nu weet ik ook niet wat nu de eerst dag van mijn cyclus is. Ik verwachte mijn ei volgende week donderdag/vrijdag. Ik kan eigenlijk wel janken wat echt waar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Temp is laag (die schommeld wel van 36.5 naar 36.7) maar goed zwanger ben ik niet dat kan gewoonweg niet.
Sorry voor mijn geklaag maar ik moest het even kwijt.

Yvonne ik ben benieuwd wat de vk vandaag zegt?????

Tammie veel succes met je solicitatiegesprek en hoop dat je word aangenomen. Wel jammer dat je dan al vrij snel aan het werk moet.

Meiden dit weekend ben ik er niet ga een weekendje weg dus ben er maandag weer,

Liefs
Sharine

Hai meiden,

Ik merk dat ik het forum de laatste paar dagen iets minder vaak bekijk, ik spreek jullie toch wel regelmatig via msn.. haha

@Tammie: Geeft niets hoor, ik hoop dat je één van beide sollicitaties zo goed doorstaat dat je mag beginnen... Ik voel me best goed, blijf idd wel onzeker, maar kan niets anders doen dan afwachten... haha

@Sharine: Wat K** voor je! Kan je niet even snel ovulatietests bestellen via Sensitest? Dan weet je tenminste wanneer je ei is!

@Suus: Nog gefeliciteerd, sorry ik wist het niet, heb even niet op Hyves gekeken... Heb je een leuke dag gehad?

Nou, hier verder alles goed hoor, rustig, moe en een beetje slapjes in de maag, maar goed vol te houden....

Fijn weekend allemaal...!!

xxxxxx Es

Meiden, bedankt voor jullie felicitaties!! Ben alweer 26 jaartjes oud! Toen we er voor gingen om zwanger te worden was ik nog maar 24! Pfffffff....

Yvonne, die monchou houd je zeker te goed hoor, kom maar een keer met je gezinnetje op de koffie straks dan maak ik een lekkere monchou taart voor jullie hoor!
Vond t zo leuk dat je even op  mn verjaardag bent geweest, ondanks de dikke buik die in de weg zit haha!

Sharine, lekker joh een weekendje weg, waar ga je naartoe? En met wie? Edwin en de kids????? Wat een raar verhaal joh met je ongie, zou als ik jou was dan ook maar aan de ovulatietesten gaan voor de zekerheid! dan weet je tenminste dat je eitje komt! Heel veel plezier dit weekend!

Esther, hoe voel jij je nu? Ik ben nog steeds zo blij voor jullie heerlijk joh! Hoop nog steeds niet misselijk? Heb je dat bandje ook om al eigenlijk?

Iris, ben benieuwd of ze er nog in zit hoor, mag nu wel komen he! Leuk dat je nu ook bij de hyves club hoor, nu Yvonne nog he!

Petra, wat heerlijk dat ze nu allebei thuis zijn! Kan me voorstellen dat het even wennen is hoor 2 van die hummeltjes! Maar gaat straks allemaal vanzelf he!? Hoe is Brendan? Trotse papa??? En je ouders zijn al weer terug naar Curacao toch? Hey dat van die ovulatietesten is goed, neem maar mee naar de date, komen mij vast nog wel van pas, hoop het niet meer natuurlijk, maar denk het wel hoor!

Tamara, hoe is het met je sollicitaties? Jeetje joh wat een eind naar Groningen, hoe lang rijd je daar over? Vanaf hier is het een uur, dus voor jou iets van 3 kwartier ofzo?
Fijn dat Sylvan het zo goed doet! Zag net nog ff een foto van m op hyves, lekker ventje hoor, volgens mij lijkt ie best op zn papa of niet??

Dimka, daar ook nog steeds genieten geblazen denk ik he! Nog even en dan komen jullie naar Nederland toe he! Heb zin in de date joh, ondanks dat we nu iedereen al op fotos hebben gezien, ben ik toch heel benieuwd naar iedereen! Gaat vast heel leuk worden hoor, als de babies zich tenminste ook een beetje gedragen haha!

Nou volgens mij heb ik iedereen gehad nu toch?

Nou meiden, ik geloof dat ik nu ook eindelijk eens een keer positief nieuws te melden heb: heb net een ovulatietest gedaan, zit vandaag namelijk op dag 12, dus moeten aan de klus vandaag! En ik zag zowaar een heel licht streepje, dus dat zou betekenen dat mijn ei binnen 48 uur komt! Meiden, jullie moeten echt allemaal voor me gaan duimen dit weekend hoor, ben jullie hulp nodig!
Morgen maar weer een test doen, kijken of het streepje duidelijker word!!

Iedereen een heel fijn weekend gewenst!

Dikke kus van Suus

Hoi meiden,
Het is niet echt druk geweest op het forum. Ik ben ook al een hele tijd niemand tegengekomen op msn..... Wanneer zijn jullie normaal online? Of mis ik jullie gewoon steeds net?

Dimka, haha. Ja wie kent dat niet. Kon die van mij gister ook wel achter het behang plakken. Maar vandaag is hij weer lief. Morgen moet hij weer aan het werk dus hopelijk gunnen de girls ons een rustige avond om ff gezellig tv te kijken en samen te eten. Wat zijn de 3 R’s?

Iris, morgen ben je uitgerekend!! Is er al iets gebeurd? Of maak ik nog kans om de pool te winnen? Gaat het slapen etc nog een beetje? Succes de komende dagen! Hoe groot is jullie frummeltje geschat?

Eshter, was super dat je echo goed was!!! Dat zal zeker een grote opluchting zijn!! Hoe gaat het met de misselijkheid? Valt het nog mee of is het erger geworden? Wat lief dat je thee met beschuit kreeg. ;o) zeker wat crackers/beschuit ’s ochtends hielp mij goed tegen de misselijkheid.

Sharine, en hoe was je weekendje weg? Waar zijn jullie eigenlijk heen geweest? Ben niet nieuwsgierig ofzo hoor. ;oP

Suus, nog wat leuks gedaan met je verjaardag? Had je dit weekend je klusdagen? Wanneer moet je eigenlijk weer langs de gyn?

Yvonne, hoe was het bij de vk? Alles in orde? Was er al een schatting gedaan over de grote van jullie humpie? Verder alles goed? Jij moet ook nog maar een paar weken.

Tammie, fijn dat alles zo lekker gaar met Sylvan. Jammer dat hij niet kan wennen aan het drinken met de fles. In het ziekenhuis werden mijn girls eerst een paar keer gevoed via fingerfeeding en daarna met een flesje met een kleine speen. Daar heb ik er een paar van mee naar huis genomen, ze zijn een stuk kleiner dan de spenen op de meeste flessen die we gekocht hebben en het gaat prima. Ik hoop dat het knulletje wel snel went, anders wordt het natuurlijk moeilijk om hem naar de dagopvang te brengen.

Hier gaat het goed. Raar idee dat ik eigenlijk vandaag pas uitgerekend was en dat de girls dinsdag alweer een maand oud zijn.....
Afgelopen woensdag naar het consultatiebureau geweest en beide girls groeien goed. Ze zijn beide in een week 400 gram aangekomen. Samantha is inmiddels 2620 gram dus heeft ook die speciale voeding niet meer nodig. Hier is voornamelijk mijn portemonnee erg blij mee. ;oD
Brenda is inmiddels 3030 gram. Iedereen is inmiddels redelijk goed aan het ritme gewend. Ik heb vannacht zelfs 2 keer 3 volle uren geslapen. Voelde me als herboren vanmorgen. Haha.
We hebben nog niet echt kraamvisite gehad, maar hopelijk komt dat nog. Ik heb 2 tantes en oom langs gehad, mijn oma en een vriendin van mijn ouders. Aan het eind van de maand komen wat familieleden van Brendan langs, maar die komen helemaal uit Tilburg en Weert dus moeten het even inplannen. Ik zie wel anders genieten we gewoon van de extra rust, dat is ook wel fijn.
We hebben vandaag met mijn oma en moeder foto’s gemaakt met 4 generaties erop. Mijn moeder gaat ze eerste ff bewerken op de pc en dan krijg ik ze. Ben benieuwd. Mijn verzameling voor op hyves is nog niet klaar. Ben ze aan het bewerken. Het zijn er wat meer dan ik dacht.

Verder heb ik nog een vraagje. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik meer borstvoeding krijg? Ik heb geprobeerd de dames vaker aan te leggen en vaker te kolven, meer te drinken (pff, zit nu op zo’n 4 liter) en goed eten. Ik zit nu op minder dan 1 week terug.(na 4 of 5 uur zit ik op 80 of 90 ml in totaal) Kan je ook bepaalde dingen drinken/eten om je melk voedzamer te maken? Ik heb nu net genoeg melk om 4 soms 3 van de 8 voedingen met gekolfd melk te doen. Ik wil graag 9 tot 12 maanden borstvoeding geven en ben bang dat het niet zal lukken omdat het nu al terugloopt.

Ik ga weer. Het is nogsteeds rustig dus een mooi moment om gezellig met Brendan op de bank te hangen.

Liefs,
Petra

Petra, het enigste wat je kan doen is extra aanleggen, of idd extra kolven.
met kolven krijg je wel altijd minder eruit als dat ze gewoon aan de borst drinken.
ik vind het trouwens super stoer dat je het doet, je hoort he niet vaak met een tweeling namelijk.
maar gewoon proberen meer aan te leggen, als het goed is maakt jouw lichaam dan meer hoeveelheid aan, het past zich aan aan de vraag!
de 3 r zijn; rust, regelmaat en reinheid, van ouds uit. betekend simpelweg, zorgt dat je kindjes genoeg rusten, een regelmatige dag hebben en reindheid, ja ik weet nieteens hoe ik die moet uitleggen!

Iris, het word spannend!

Yvonne, jouw laatste maand is ook ingegaan!!!

hoe gaat het met de andere meiden,

wij hebben vandaag helaas onze hond Sam moeten wegbrengen, ben er kapot van, zit met tranen achter de pc. maar hij was zo mager geworden en we hadden van alles geprobeerd en niks hielp meer. het was niet meer haalbaar voor hem en ons.

nu ben ik ook zelf nog ziek geworden, van eten vangisteren denk ik. vanaf 19 uur gisteren, me alleen maar leeg gescheten (sorry voor de taal) en dan ook nog vannacht rond 2en over me nek gegaan (dacht dat ik na de zwangerschap er weer vanaf zou zijn,maar niet dus).
bah voel me echt beroerd nu!

oh ja ook nog goed nieuw Tess sliep vannacht voor heteerst vn 22 tot 5 door! ik dacht dat ze het nooit zou gaan doen. Jammer dat ik zelf niet sliep, maar er is dus nog hoop op goede nachtrust!!!

liefs dimka

Hoi Dimka,
bedankt voot de tips. de 3 r's zitten er hier ook goed in. alleen slapen de ladies 's avonds nog niet door. fijn dat tess dat gister wel gedaan heeft. nu jij nog rust en iedereen komt weer aan zijn uurtjes slaap toe.

wat vervelend van jullie hond. kan me voorstellen dat je er kapot van bent. wij hebben ook een aantal honden gehad die kanker kregen en het valt altijd zwaar om ze zo snel te zien aftakelen. veel sterkte met het verwerken van het verlies van jullie trouwe 4voeter.

Liefs,
Petra

wat kan een mens toch energie krijgen van doorslapen
mijn lieve Tess sliep vannacht van 22 (ik lag er ook om 22.30 in) tot 6.10!!!!!!
recorden een heerlijkheid.
ze heeft daarna gedronken en weer gaan slapen. wordt nu pas beetje wakker
ondertussen heb ik Jay zijn buitenspeelgoedhuis kunnen schilderen, badkamer gesopt en stofgezogen. En nu de hele dag niks meer, behlave wassen.
gisteren van niels zijn oom en tante geld gehad voor tess, dus ik ga eens lekker in de winkel kijken vandaag!
vind dat ik dat heb verdient!!!

gisteren uitgelegd aan jay van onze hond. moeilijk hoor. ik vertelde, Sam is gaan slapen, hij was ziek, wordt niet meer wakker, is dood, is weg en komt niet meer terug. nu hebben we alleen barrel nog.
hij bleef wel doorvragen: Sam slapen bij oma? in de stal? waar is ie dan?
erg moeilijk, je meot er een naam aangeven, maar snap best dat hij er niks van snapt.

hoe is het met jullie?

liefs dimka

Terug
Bovenaan