Zo meiden, ik ben er weer, lekker uitgeslapen en geen hoofdpijn meer, dus ga ik even op iedereen reageren!
@ Petra: ben je al lekker wezen wandelen buiten met de meiden? Of mag dat nog niet? Lees dat ze goed groeien en dat Samantha nu ook over mag op gewone voeding! Is inderdaad lekker voor de portemonnee..... Kan je vraag over de borstvoeding niet beantwoorden helaas!
Heb nog een vraag voor je: Jij had toch ook die ovulatietesten van Sensitest? Ik heb nu een paar dagen achter elkaar zo'n test gedaan en zag wel een heeeeeeeeel vaag streepje steeds en voor mijn gevoel was ie gister een stuk donkerder, maar wel pas na 10 minuten, eerst was ie nog vrij licht. Maar nu vraag ik me af of dat teststreepje zeg maar voorgedrukt is of dat er echt alleen maar wat verschijnt als je enigszins wat van dat hormoon aanmaakt? Denk jij dat hoe licht het streepje ook was, er dan toch wat van dat hormoon aanwezig is? Doe vanavond nog 1 en dat is de laatste alweer, dan zijn ze alweer op! In de bijsluiter staat wel dat je max 10 minuten moet wachten, maar vind het zo raar dat ie dan pas na 10 minuten zo donker werd? Weet jij hier iets van?????
Hey ik las iets over een 4 generaties foto, leuk! Is je moeder nog steeds in Nederland dan? Ik dacht dat ze al weer terug was haha! En je vader dan? is die er ook nog?
@ Sharine: Dus lekker genoten dit weekend! Heerlijk even uitwaaien aan zie! Ik ben vroeger ook heel vaak bij Sint Maartenzee geweest, heerlijk! En je rare ongi is gelukkig over nu en je eitje komt er bijna aan! Ga je nog ovulatietesten doen om te kijken wanneer ie komt? Heel veel klussucces, las dat je al begonnen was, goed zo!!!
Ik weet niet of ie bij mij wel geweest is, die testen zijn ook een beetje vreemd bij mij, eerste dagen echt heeeeeeeeel licht streepje, dus misschien staat dat lijntje er wel al voorgedrukt in ofzo en word ie donkerder als je dat hormoon aanmaakt? Weet niet hoor. maar gister was ie wel donkerder, maar pas na 10 minuten, vreemd hoor! Hebben wel op dag 12, 14 en 16 (gister dus) braaf geklust, maar ga nog maar even door hoor denk ik.... Heb je toevallig al weer een keer voor me proberen te pendelen??
@ Dimka: Jippie!!! Tess gunt haar mama ook wat rust, wat heerlijk dat ze zo lang geslapen heeft joh! Heeft ze vanacht weer zo lang geslapen? Word je dan op een gegeven moment niet wakker omdat ze zich niet meld? Dat hoor je toch heel vaak, dat moeders zich dan zorgen gaan maken?
En je hebt jezelf lekker verwend, goed zo! Hoe is het met je figuur eigenlijk? Ben je alle kilo's al bijna kwijt?
Nog een paar weekjes en dan komen jullie even weer naar Nederland he! En de date is ook bijna! Super veel zin in joh!
@ Esther: Hoe gaat ie nu meid? Voel je je nog steeds flink zwanger? Wanneer was je echo ook alweer? Snel al toch? Las dat Sharine vroeg of je nog steeds zo misselijk was? Ben je nu toch misselijk dan?? Hoop het niet voor je hoor, doe maar lekker het bandje om en rustig opstaan 's ochtends he!
@ Iris: Jou net nog gesproken op msn, vandaag is het D-Day he! 4 juni! Maar je voelde nog niets, nou dat kan snel genoeg komen hoor haha! Ik duim voor je dat het deze week gaat gebeuren, want je begint ongeduldig te worden he hahah!
@ Tamara: Hoe gaat het met de sollicitaties? Je hebt er 1 achter de rug toch nu? heb je er al iets van gehoord? en die andere is deze week toch? Spannend hoor! Hoop dat het wat word hoor!
Hoe gaat het nu met de voeding van Sylvan? Wil hij al wat beter uit de fles drinken? Is toch wel makkelijk als dat goed gaat voordat jij aan het werk moet he......
@ Yvonne: Jou laatste maand gaat ook in nu he! Hoop toch dat je snel bevalt hoor, word nu wel tijd anders liggen jij en je zus straks samen in het ziekenhuis te bevallen, dat moeten we niet hebben he!
Hoe is het met de Casa? Schiet nog lekker op allemaal?
Nou hier grote twijfel en verwarring hoor, de ovulatietesten bregen mij geen duidelijkheid helaas. Ben vorige week begonnen met testen en had paar keer een heeeeeeeeeeel vaag streepje (kan het zo zijn dat het streepje er in voorgedrukt staat en donkerder word als het hormoon er is, of komt er echt alleen maar een streepje, hoe licht ook als je dat hormoon aanmaakt?), gister weer een test gedaan en die was iets donkerder, maar wel pas na 10 minuten, nou staat er ook wel in de gebruiksaanwijzing dat je binnen 10 minuten moet kijken, maar goed, vond het wel lang duren dat ie donkerder werd. Meiden wat denken jullie hiervan, betekent een streepje nou (hoe licht ie ook was!!) dat ik wel een ei heb gehad of krijg? Hebben wel geklust hoor, gister en zaterdag en donderdag geloof ik, om de dag in ieder geval en gister zowiezo! Vanavond gooi ik er nog 1 testje tegen aan, dat is dan alweer de laatste, gaat snel joh!
Maar wat ik zo vreemd vind is dat ik helemaal niets voel, terwijl ik het vorige keer toch echt duidelijk voelde en in het begin toen ik nog wel eisprong had voelde ik het ook altijd duidelijk dat het er aan kwam! En dan kan ik ook niets met mn temperatuur, dus voor mij weer 2 spannende weken hoor! Maandag moet ik bloedprikken en dinsdag moet ik naar de gyn, maar dan krijg ik nog niet de uitslag van het bloed, want dat duurt dus een week! Weten jullie of ze aan de hand van een echo ofzo ook kan zien of mn ei is geweest???
Nu even heel wat anders:
Wij gaan vanavond een huis bezichtigen, vind het zo spannend! Het is een hele grote voormalige boerderij met een heeeeeeeeel groot stuk grond erbij en een grote schuur waar onze auto in kan en ook nog ruimte is voor onze oldtimer (Fiat 500) waar we nog aan moeten sleutelen, maar wat nu niet kan omdat we er geen ruimte voor hebben.
Maar het is dus een mega groot pand, het zijn eerder 2 huizen geweest, en nu is het voorste gedeelte woonhuis en het achterste gedeelte gebruiken ze voor een healing praktijk geloof ik! Maar we gaan niet alleen kijken, maar met marco's zus en man want we kunnen het niet alleen opbrengen hoor, kost 439.000 eurotjes!! En is ook veel te groot voor ons alleen haha! Alleen het voorste huis heeft al 4 slaapkamers!
Volgens de tekeningen en volgens de makelaar is het heel eenvoudig om er weer een 2 onder 1 kap van te maken, en Marco is gelukkig heel handig! Wij zouden dan gaan voor het achterste gedeelte die we nog helemaal zelf kunnen indelen en Marco's zus en man willen graag het voorste gedeelte dat af is, zij zijn niet zo heel handig namelijk haha!
Ik zal hier even een link proberen te plaatsten van het huis ok?
Shit de link wil niet, is te lang! Maar als je op funda.nl kijkt en dan bij plaatsnaam Schoonebeek invullen en bij minimum prijs 400.000 en bij maximum 450.000 en dan zoeken, dan staat ie als het goed is bovenaan, het adres is Europaweg 172.