Hallo meiden,
Ben ik even weer. Ben vandaag weer naar de vk geweest en alles was goed. De onderdruk was wel te hoog maar niet zo hoog om je zo druk om te maken. Ben wel erg vermoeid, dus daarom ben ik er niet zo vaak meer. Maar moet nog 2 weken hoor vandaag! Hopelijk worden het er niet 4! Nu heb ik wel al 2 dagen weer voorweeen, gerommel en harde buiken. Maar niks zet door. Heb ook weer getest op eiwitten maar was ook wel goed. De beeb beweegt de hele dag maar door en schoppen vooral haha zal door het vele vruchtwater komen dat ik het zo goed verneem steeds.
Suus, gisteren streepje op je test he? Ben benieuwd of ie vandaag lichter is geworden. Je hebt in iedere geval goed geklust, dus goed jullie best gedaan he? Dinsdag weer naar de gyn, ben benieuwd wat ie zegt hoor.
Sharine, oh lekker zeg even uitwaaien aan zee! Ik denk ook inderdaad dat je oud bloed gehad hebt hoor. Ook weer aan de klus he?
Tammie, leuk dat het zo goed gaat joh! Ben benieuwd naar je sollicitaties hoor!
Petra, ik vind het ook echt knap van je dat je borstvoeding geeft met een tweeling hoor. Heb geen ervaring met borstvoeding, maar heb van horen zeggen dat als je vaker aanlegd je meer melk krijgt.
Esther, hoe gaat ie? Ben blij dat alles goed was hoor!
Iris gisteren uitgerekend? Ben zo benieuwd wanneer de beeb komt hoor! Succes voor de bevalling!
Dimka, even lekker geshopt! Ja dat is wel lekker hoor! moet soms gewoon even. Vervelend van jullie hond zeg, dat geeft altijd veel verdriet he? wat goed dat Tess zolang geslapen heeft!
Nou ben ik weer weg doei doei
Liefs Yvonne