Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hey hoi,

Ik denk inderdaad dat het wel handig is om te reserveren of we moeten het bij iemand thuis doen.  ( Het mag in principe ook wel bij mij thuis)  En 12 uur is wat mij betreft wel goed! Kunnen we ook meteen ff een hapje eten of niet.
Sharine neem jij je kinderen ook mee?
Dimka jij je zoontje ook?
Ik wou mijn dochter wel graag meenemen namelijk.

Groetjes,
Tamara

Hoi meiden

Ja misschien is het wel een goed idee om te reserveren. Ja 12 uur vind ik een prima tijd en idd bij Dierentuin Emmen (gezamelijk afspreken)

Tammie nee ik neem niet de kids mee!!!!!
Iris komt eerst langs mij heen en samen met haar rijd ik/zij naar Emmen.

Spannend he meiden heb er reuze zin aan maar vind het ook eng haha om iedereen in het eggie te zien haha.

Liefs Sharine

Hallo meiden,

Ben ik even weer. Ben vandaag weer naar de vk geweest en alles was goed. De onderdruk was wel te hoog maar niet zo hoog om je zo druk om te maken. Ben wel erg vermoeid, dus daarom ben ik er niet zo vaak meer. Maar moet nog 2 weken hoor vandaag! Hopelijk worden het er niet 4! Nu heb ik wel al 2 dagen weer voorweeen, gerommel  en harde buiken. Maar niks zet door. Heb ook weer getest op eiwitten maar was ook wel goed. De beeb beweegt de hele dag maar door en schoppen vooral haha zal door het vele vruchtwater komen dat ik het zo goed verneem steeds.

Suus, gisteren streepje op je test he? Ben benieuwd of ie vandaag lichter is geworden. Je hebt in iedere geval goed geklust, dus goed jullie best gedaan he? Dinsdag weer naar de gyn, ben benieuwd wat ie zegt hoor.

Sharine, oh lekker zeg even uitwaaien aan zee! Ik denk ook inderdaad dat je oud bloed gehad hebt hoor. Ook weer aan de klus he?

Tammie, leuk dat het zo goed gaat joh! Ben benieuwd naar je sollicitaties hoor!

Petra, ik vind het ook echt knap van je dat je borstvoeding geeft met een tweeling hoor. Heb geen ervaring met borstvoeding, maar heb van horen zeggen dat als je vaker aanlegd je meer melk krijgt.

Esther, hoe gaat ie? Ben blij dat alles goed was hoor!

Iris gisteren uitgerekend? Ben zo benieuwd wanneer de beeb komt hoor! Succes voor de bevalling!

Dimka, even lekker geshopt! Ja dat is wel lekker hoor! moet soms gewoon even. Vervelend van jullie hond zeg, dat geeft altijd veel verdriet he? wat goed dat Tess zolang geslapen heeft!

Nou ben ik weer weg doei doei

Liefs Yvonne

De date was toch in De Giraf? Dat is niet de dierentuin hoor, die zit namelijk midden in het centrum, is lastig om te komen daar. De Giraf kun je lekker rustig zitten, ruimte genoeg.

Liefs Yvonne

is er dan een andere plek om makkelijk af te spreken?
als ik het adres heb, kom ik er wel op een afspreekplaats.
jullie kennen de omgeving, ik niet namelijk!!!

ik neem jay niet mee, die blijft bij Niels.
anders passen petra en haar 2 meiden ook niet in mijn auto!!!

liefs dimka

een van jullie reserveerd?

Meiden, wat een geklets hier vandaag haha!

Hey even over de date, ik las dat iemand voorstelde dat het ook wel bij iemand thuis kon, toen kreeg ik op zich ook wel een leuk idee, zeg maar wat jullie er van vinden!
We zouden ook een soort van theekransje bij eenv an ons thuis kunnen doen en dat iedereen dan wat lekkers meeneemt! Dan zit je ook niet met al die kinderwagens en maxicosis en luiers en alles in dat restaurant?!
Leek mij ook wel praktisch en gezellig!

Hoe denken jullie hier over???
En een stuk goedkoper bovendien, want de Giraffe is niet goedkoop hoor

En ik stel mijn huis ook ter beschikking hahahaha

Hallo meiden,

ben ik nog even. We kunnen ook afspreken op parkeerterrein bij van der valk. Dat ligt langs de snelweg richting duitsland en is makkelijker te vinden dan waar we eerst hadden afgesproken. We kunnen dan wel naar mijn huis gaan, is maar 5 tot 10 minuten er vandaan. En als ik dan net bevallen ben weet Suus de weg wel of kan haar huis als back-up dienen als het met mij moeilijk is. Vanaf Van de Valk naar Suus haar huis is een 15 minuten ongeveer

Liefs Yvonne

ja, ik ben in voor het idee om het bij Yvonne te doen. wel zo gezellig denk ik.
en we zijn niemand tot last!!!

Yvonne, als je gewoon je adres door mail, kan ik wel meteen naar je toe rijden hoor, moet toch routeplanner uitprinten, dus net zo makklijk om gewoon heen te rijden.
Wil je me dat mailen dan?

liefs dimka

Terug
Bovenaan