Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hey Petra,

Daar was je weer even!!
Jeetje wat rot dat het even niet zo lekker gaat..... tja heb helaas geen tips voor je, maar weet wel inderdaad dat kruidig eten niet goed is, wat Dimka ook al zei.... Of misschien overgaan op flesvoeding voor gevoelige darmen? Dat bestaat ook volgens mij toch?
Hoop dat het snel wat beter gaat en dat jullie dan ook wat meer tijd voor jullie zelf krijgen om met elkaar te genieten hoor!!

Oh en kippenragout!! Jammie jammie zeg!!!

Nou hier nog niets, temperatuur was nog steeds aan de hoge kant, maar heb nu wel af en toe ongi gevoel, zal het dan toch nog komen? Vandaag alweer dag 32, dus wel laat dan...... nou er zit niets anders op dan af te wachten maar weer.... wil wel volgende ronde proberen wat meer ontspannen er mee om te gaan en ook wat minder vaak hier te kijken, ben hier nu elke dag wel, maar wil straks gewoon 1 of 2 x per week proberen en er niet zo veel aan proberen te denken, zal erg lastig worden maar goed, moet het proberen wat los te laten denk ik...... ben er teveel mee bezig
Dus als jullie me even niet zien, weten jullie waarom oke!
Had zo gehoopt dat ook ik tijdens de date zwanger zou zijn, maar dat gaat niet meer lukken.....gister even lekker uitgehuild toen Marco thuis was, lucht wel even op altijd. En lekker savonds met de snoeppot op de bank tv kijken! Marco moest gister naar school, dus was alleen.....

Nou meiden, ga mn huis even aan kant maken en vanmiddag even de stad in als het weer wat beter word tenminste! Fijne dag iedereen!

Knuffel van mij!!

Ohja Esther, ook hier nogmaals, ben zo blij voor jullie!! Dikke kus!

Hoi meiden

Petra vervelend dat je meiden last van krampjes hebben. Idd sterk gekruid eten of verschillende koolsoorten kan de oorzaak zijn. Hoop dat je een oplossing kunt vinden.

Suus meid wat vervelend toch allemaal bij je. Maar je bent deze maand niet de enige die niet zwanger is. Ook ik ga weer naar de volgende ronde.

Nou ik word hier dus ook weer ongi, vanmiddag kreeg ik weer last van bruinverlies dus ik weet wat me te wachten staat. Ook ik ben wel een beetje teleurgesteld weet dat mijn tijd nog wel komt. Maar goed je wilt dan nu i.p.v de keer dat het komt haha. Maar goed hopelijk komt mijn ongi nu snel op gang zodat ik weer kan klussen.

Yvonne meid hoe staat het bij jou!!!!!

Liefs Sharine

MEIDEN BEN HELEMAAL VAN DE LEG!!
YVONNE EN RAYMOND HEBBEN EEN ZOON: RYAN!!!
VANMIDDAG GEBOREN NA EEN LANGE BEVALLING, 15 UUR OM DE 3 MINUTEN WEEEN GEHAD.... ALLES IS GOED, RYAN IS 50 CM EN WEEG 3295 GRAM....
ZE MOETEN EEN NACHTJE IN HET ZIEKENHUIS BLIJVEN EN MOGEN MORGEN NAAR HUIS!!

BEN ZO BLIJ, BEN ZO BLIJ, BEN ZO BLIJ!!!
GEFELICITEERD EN TOT HEEL SNEL, WANT TANTE SUUS HEEFT EEN MOOI KADO VOOR RYAN!!!!!!
DIKKE KUS VOOR JULLIE!

Wat leuk!!!
Yvonne en Raymond, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Ryan!!!

Lekker genieten samen!! Wat heerlijk dat jullie morgen al naar huis mogen!

Liefs,
Petra

Yvonne meid van harte proficiat met de geboorte van jullie zoon RYAN. Geweldig meid nu heb je het eindelijk achter de rug. Ga heerlijk genieten samen met Raymond.

Liefs Sharine

Hey Yvonne en Raymond!

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Ryan!
Eindelijk versterking voor Sylvan! Ben erg benieuwd naar hem!
Hij is precies 3 maanden jonger dan Sylvan!
Lekker genieten hoor!!!

Heb vandaag sollicitatie gehad en ben aangenomen dus Sylvan moet straks naar de creche:-(. Ben benieuwd hoe hij daar op reageert. Wou per 1 juli leuke dingen doen met Lysanne zodat Sylvan kon wennen maar hij moet nu voor het echie heen en Lysanne dus ook weer! Maar dat scheelt natuurlijk ook als Sylvan dan heel verdrietig is dan is zijn grote zus in de buurt! Moest eigenlijk volgende week al beginnen maar heb nu nog ff een volle week met Sylvan!! Nog ff lekker genieten en dan ga ik dinsdag, woensdagmorgen en donderdag werken. 20 uurtjes! Zal wel enorm wennen zijn. Het is bij een callcenter in hoogeveen. Ik weet niet  of het wat voor me is maar ik heb in ieder geval wat en ben niet meer verplicht om te solliciteren en we hebben inkomen. Heeeeeeeel erg spannend dus hier!

Ik had laatst ook al een heel verhaal getypt voor iedereen was het opeens weg vandaar dat Sharine typte dat ik salade meeneem naar de date!

@Suus en Sharine veel pech maar vol goede moed naar de volgende klusronde! We blijven voor jullie duimen!

@Dimka we hebben elkaar pas nog gesproken dus heb eigenlijk weinig nieuws.

@Esther wat een opluchting dat je echo goed was!

@Petra ik vond 1tje soms al frustrerend als hij huilde dus heb veel respect voor je en zeker dat je ook nog eens borstvoeding geeft! Ben zelf ook nogal eens moe dus ben nu aan de floradix en dat helpt heel goed. Zeker bij Lysanne was ik soms flink gefrustreert en dan heb jij er gelijk 2! Petje af hoor!!

@Iris en Yvonne als kersverse moeders lekker genieten van de kleintjes! De date is algauw en ik ben dus superbenieuwd naar iedereen en de kids! Heb er enorm veel zin in!

Groetjes en veel liefs,
Tamara

Hallo meiden!!!

Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoontje Yvonne!!! Ben blij dat alles goed is!

Ik ben al een aantal dagen van plan om mijn bevallings verhaal hier te schrijven maar het komt er steeds niet van. De meeste van jullie zullen het verhaal misschien op Dieter zijn blog op hyves hebben gelezen maar ik wil toch ook mijn eigen verhaal vertellen.
Nu is het zo dat er over een kwartier weer visite op de stoep staat dus...........................geduld mensen.....geduld
misschien vanavond...ik kan natuurlijk wel al vertellen dat ik me steeds beter voel en dat het met Femke ook goed gaat EN..........................Dat ik een dikke taart ga bakken voor op de date!
Ik laat snel weer van me horen.
Liefs Iris

Terug
Bovenaan