Wat leuk al die woordjes. Hebben jullie soms ook dat je twijfelt of je kindje iets echt zegt of niet? Mijn ventje zegt sommige dingen wel na (bijv 'bah' bij luier verschonen) maar zegt het niet echt uit zichzelf. Zo twijfelde ik ook over woordje opa. Mijn schoonvader ligt helaas weer in het ziekenhuis dus toen die kleine gisteren bij mijn schoonmoeder kwam en zag dat opa er niet was zei hij: opa? Dus ik denk dat we dat woordje erbij kunnen rekenen. De duidelijkste woorden zijn hier: die, eten, ster, papa en mama. Al zegt hij ook heel vaak gewoon 'die' tegen me, dat is toch het makkelijkst haha.
Mientje, wij laten hem ook nog niet echt met ons mee eten. Dat wat wij eten vind ik nog niet zo geschikt voor hem. Ik kook groente voor hem en doe daar afwisselend aardappels, pasta, couscous of rijst doorheen. Was jij degene die de borstvoeding wilde afbouwen naar twee keer? Dat is dus gelukt? Hier ook nog twee keer. Hoe lang blijf je op dit schema? Of zie je dat wel,...
Mientje, wij laten hem ook nog niet echt met ons mee eten. Dat wat wij eten vind ik nog niet zo geschikt voor hem. Ik kook groente voor hem en doe daar afwisselend aardappels, pasta, couscous of rijst doorheen. Was jij degene die de borstvoeding wilde afbouwen naar twee keer? Dat is dus gelukt? Hier ook nog twee keer. Hoe lang blijf je op dit schema? Of zie je dat wel,...