Dreumes september 2019

Hier nog wel voorop maar onze zoon is ook niet zo groot en zwaar (maat 86 en laatste keer wegen net 11 kilo). Hier gaat het nog prima dus nog niet over nagedacht te wisselen.
 
Yep het yepp achterzitje zit er nu sinds mijn verjaardag een maandje geleden op ? was ook hard nodig niet omdat het niet met paste maar omdat hij zo zwaar wordt ? achter vind ik een stuk makkelijker. En er wordt nog volop gekletst en kleuren van auto's geroepen ?
 
Hier zit ze ook nog voorop de fiets.. ik vind het eerlijk gezegd ook een stuk gezelliger dan achterop en het past nog prima.
Hier kan ze opzich ook heel goed zelf spelen. Ene dag wel beter dan de andere dag maar dat is logisch denk ik. Ze speelt vooral met 'grote dingen', zoals haar loopfiets, zandbak, keukentje en de trampoline. Ons dametje wordt volgende week 2 en we geven haar een roze fiat 500 loopauto? Denk dat ze het helemaal geweldig vindt.
Ik ben inmiddels alweer 34 weken zwanger en heb gisteren mijn laatste werkdag gehad! Nu heerlijk verlof t/m eind januari! Fysiek ging het nog prima maar ik vond het mentaal wel goed geweest nu. Moet nog zoooveel voor de baby doen? Je merkt echt dat je bij een 2e dat allemaal veel later doet dan bij de 1e whaha. Maar hopelijk heb ik daar de komende weken nog mooi de tijd voor.
 
Die keer dat je je kind naar bed hebt gebracht voor middagslaapje en hij maar overstuur blijft huilen,  en je denk bekijk het maar even! 
En papa vervolgens gaat troosten en blijkt zijn knuffel nog op het grote bed te liggen ? pff. Hij deed geen oog meer dicht natuurlijk. Oeps!
 
Mientjeee, haha zo herkenbaar! Ik ben nu 33 weken en fysiek gaat het hier ook prima. Alleen mentaal.. pff toe aan verlof! Dit is gelukkig m’n laatste weekje werken!
En ook ik moet nog van alles doen voor de baby. Heb een paar setjes kleding gekocht maar verder nog niets. Wel al uitgezocht wat ik kan hergebruiken van onze dochter maar nu met een zoon op komst, wil ik toch weer wat nieuwe dingen enzo.. dus daar ga ik me lekker vanaf volgende week op storten. Mits dat lukt met een peuter die rond loopt ?
 
Wij zijn al meer dan een jaar over op het achterzitje maar dat had vooral te maken met opnieuw zwanger zijn. Het paste niet meer. Nu over op de bakfiets, ideaal met de maxi cosi. Nu is de jongste alweer over naar een dreumesschaal. Alle tassen erin en gaan, wat een uitvinding haha!
Ik hoef overigens gelukkig ook mijn dagen niet meer zittend op de grond door te brengen. Hij kan echt goed zelf spelen en nu helemaal met zijn broertje erbij. Die is alweer 8 maanden en ze hebben de grootste lol samen. Ook uiteraard wel eens drama want stiekem is al het speelgoed natuurlijk alleen van Siem. 
Zijn er hier trouwens meer waarvan het kind naar de peuterspeelzaal gaat na de tweede verjaardag? Siem gaat nu 1 ochtend (naast 2 dagen KDV) en het is een giga hit. Hij leert opeens heel snel woorden (nog steeds geen prater maar goed, progessie ;)!) en heeft het daar echt heel erg naar zijn zin. 
@ Anemoontje: mijn ouders hebben een keukentje gegeven voor de tweede verjaardag en dat is hier echt dikke pret. Wellicht heb je 'm al maar er wordt echt heel veel mee gespeeld.
Voor alle zwangeren die bijna met verlof gaan: geniet ervan!
 
Terug
Bovenaan