Dreumes september 2019

Wat heftig om te lezen prilgeluk. Ik dacht dat het een tijdje iets beter ging bij jullie?
Lopen er verder nog onderzoeken oid?
 
Het leek een tijdje beter te gaan maar ook dat was relatief. Echt goed is het nooit geweest. 
Er lopen nog steeds onderzoeken. Zijn nu sinds een week met een homeopaat aan het brainstormen en deze week hebben we weer een onderzoek bij de kno arts in het kinderziekenhuis van Utrecht. Maar we merken zelf dat we het vertrouwen wat kwijt zijn. Mijn man heeft gister bruut aangegeven bij het cb dat we geen plezier ondervinden aan de zorg voor onze zoon. Dit is natuurlijk niet helemaal het geval, want we houden onvoorwaardelijk van hem. Maar onze roep om hulp wordt niet gehoord en we hopen dat ze ons eens serieus gaan nemen. 
 
@Prilgelukseptember, wat onvoorstelbaar zwaar voor jullie. Ik begrijp wel dat jullie echt met de handen in het haar staan, wat frustrerend moet het zijn dat ook hulp van het CB zo achterblijft. Wat moet er dan gebeuren voordat ze het serieus nemen?! En natuurlijk super sneu dat je niet weet wat er met die kleine man aan de hand is. Ik heb zelf heel positieve ervaringen met het WKZ, hopelijk vinden jullie daar de hulp die je nodig hebt. 
Onze dame gaat voorlopig nog niet lopen. Ze loopt echt al sinds 9 maanden langs de meubels, en ook achter de loopwagen, maar absoluut niet aan onze hand bijvoorbeeld. Los staan kan of durft ze niet. Van zit naar staan heeft ze nog niet geprobeerd. Ze is wel een enorme klauteraar, klimt al maanden overal op en af, staat hoog in de vensterbank, gaat weer naar beneden, gaat zelf van de glijbaan. Maar lopen doet ze niet. Ik weet dat het een kwestie is van tijd. Ondertussen zit ik wel al een tijdje erop te wachten en probeer ik niet bezorgd te zijn ? 
Hier word juist alleen maar mama gezegd, maar niet alleen tegen mij, tegen vanalles: vogels, bomen, bananen etc. haha. Levert nog wel eens verwarring op.
Ze zoekt ook steeds meer grenzen op, maar begrijpt 'nee' of 'niet doen' heel goed: lacht dan lief, schudt haar hoofd en luistert dus nog gewoon, tot onze verbazing. 
 
Pfff wat naar prilgeluk. Dat krijsen dag en nacht moet toch niet de bedoeling zijn. Dan zou je denken dat hij ergens pijn heeft.
Hoe gaat het op het kdv? Daar gaat hij ook naar toe toch? Hij zal wel zwaar oververmoeid zijn door die slaapjes overdag en die nachten en jullie natuurlijk ook. Raak je in zo'n nare cirkel van. 


Ik ga voor jullie duimen dat er ergens hulp is voor jullie en de oplossing!
 
Dames even een vraag. Wat geven jullie allemaal voor beleg op brood? Ik ben soms een beetje inspiratieloos.
 
Ik geef vaak ‘s ochtends 100% pindakaas of banaanspread van Jumbo en ‘s middags zuivelspread, vegetarische smeerworst (i.v.m. teveel vitamine A in de normale variant), geprakte avocado, hummus en af en toe normale kipfilet. Vaak doe ik bij de zuivelspread plakjes komkommer of tomaat erop, al eet hij dat er los vanaf haha.
@Prilgeluk: wat super naar om te lezen, ik had ook de hoop dat het voor jullie wat beter ging. Hopelijk komt er iets uit de onderzoeken zodat je er in ieder geval iets aan kunt doen. Het lijkt me enorm zwaar om door te gaan zonder dat je perspectief hebt. Ik duim voor jullie. 
 
Majom: wij gebruiken ook nog van de kleine keuken beleg. 1 waar rodebiet in zit en 1 waar mango en pompoen in zit.  Ook nog philadelpia soms een broodje kaas! Verder het standaard wat hierboven nog genoemd wordt.
 
Terug
Bovenaan