Een week overtijd en nog geen positieve test!!!

dag lientje,

Je geduld wordt wel aardig op de proef gesteld!!
Ik leef met je mee.

Ik zou geloof ik gek worden, maar daar heb je alleen maar jezelf me te pakken.

Liefs van Noelie

Jeetje wat een frustratie zeg... kop op meid!
Ik hoop voor jou dat er snel duidelijk is... duidelijke kwaaltjes of zo...Nog nergens geen last van???

Ja, je hebt jezelf ermee en je schiet er weinig mee op, dus maar braaf afwachten!!! Hoop dat het weer dan wel mee werkt en dat het niet al te somber wordt, want daar kan ik niet zo best tegen. Ik heb dus zon besteld !!!

Liefs Lientje

Had bijna de hele cyclus  vage buikklachten, maar dat is inmiddels ook alweer over...

Kwaaltjes zeggen ook niet altijd alles, mijn moeder heeft bij beide zwangerschappen in het begin geen kwaaltjes gehad.

Liefs Lientje

klopt helemaal... mijn moeder ook niet en een aantal vriendinnen van mij ook niet dus... die ochtendmisselijkheid en andere duidelijke signalen is niet voor iedereen weggelegd! Ik dacht misschien dat je dan wat meer zekerheid had. Zo van ik word niet ongesteld maar heb wel duidelijke andere klachten... als misselijk, eetgewoontjes etc etc... Hou ons op de hoogte...   en we duimen met je mee!

Dank je! Ik ga nu eerst weer stoppen, ik moet aan het werk.

Liefs Lientje

he Lientje!!

Gelukkig ben je weer een opgevrolijkt!! ja het valt soms allemaal niet mee, maar
idd je hebt nix te verliezen, de duivels hebben zich nog niet laten zien. Ik had gister ook ff een domper, mijn zus vertelde dat ze zwanger is. Ik ben super blij voor haar maar het kwam ff hard aan, heb zelf in jan. een mk gehad. Ben vandaag naar de winkel geweest en heb een mooie kaart  uitgezocht daar een gedicht opgezet en een knuffellapje gekocht dat heb ik mooi ingepakt en dat ga ik haar dadelijk cadeau doen.. ik hoop dat ze het leuk vind!!!

Ondertussen klussen wij maar gewoon verder he

Liefs mij

Terug
Bovenaan