Eerste clomidkuur

Hoi Sanne.

Wow, 15 mm is goed hoor. Volgens mij groeien ze 2 mm per dag en springen ze ongeveer bij 20 mm. Dus dat zou donderdag ong zijn. Maar woensdag kunnen ze dus zien of hij goed gegroeid is. Lekker. Ben erg benieuwd naar de uitslag.

Groetjes
Caroline

Hoi Caroline,

Zelf ben ik afgelopen jaar na de 2e clomidbehandeling ook zwanger geworden en ik heb nu een pracht van een dochter en ik heb op het forum nog heel veel positieve verhalen gehoord over Clomid (en natuurlijk heb je zelf een positieve ervaring met Clomid) dus groots gelijk dat je positief bent. Ik hoop dat je snel zwanger wordt!

Groetjes F.

Hoi Caroline,

Blij te horen dat 15 mm goed is. Toch handig hoor dat ervaringen uitwisselen al is het alleen maar om je ei even kwijt te kunnen.
Ik laat je morgen weten hoe de stand is.

Groetjes,

Sanne

Hoi F.
Fijn om nog een postief verhaal te horen. (Meer positieve verhalen!!!!!!!!!! jeah! ). Heb jij ook PCO?

Hee Sanne. Ik ben benieuwd hoe het met je ei is morgen. En ja kan hier dan wel je ei kwijt, maar niet echt he. Ik moet mijn eigen ei groeien hoor, hou jij die van jou maar.

Groetjes
Caroline

Hoi Caroline,

Ben weer geweest en de follikel was nu 18 mm. Liep volgens de gynaecoloog netjes op schema. We kregen huiswerk mee voor zaterdag en zondag. Hij verwacht dat zaterdag de eisprong zal zijn. Dat wordt dus gezellig kerstavond..... Volgende week even bloed laten prikken (progesteron) en de week erna kan ik bellen voor de eisprong. Kreeg ook alvast een nieuw recept mee voor clomid ik hoop dat ik die niet nodig heb maar goed.
Jij gaat vrijdag toch voor de eerste echo? Laat even weten hoe het was. In ieder geval succes!

Groetjes,

Sanne

Hoi Sanne

Wow 18 mm. Dat is al een aardige. Dus klussen op kerstavond. Is weer eens wat anders he... Ik zou ook eerder al klussen hoor, misschien springt hij vrijdag wel, dan heb je je kans gemist.

Ik ga vrijdag idd voor de eerste meting. Ik laat het weten.

Groetjes
Caroline

Hoi

Nou vanmorgen dus geweest. Helaas nog totaal geen groei te zien. Volgens de gyn was dat niet gek, hij vond dat ik veel te vroeg was. Moet donderdag terugkomen. Ben wel een beetje teleurgesteld..........

Groetjes
Caroline

Hoi Caroline,

Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, maar als de gyn. zelf al zegt dat je veel te vroeg bent dan zal dat wel zo zijn en is het misschien niet gek dat er nog geen groei te zien is. Bij de vorige clomid kuur kreeg je dezelfde dosering als nu neem ik aan, dus dan zou je toch verwachten dat je daar weer op reageert?
Probeer er maar niet te veel aan te denken en geniet lekker van de feestdagen.
Volgende week donderdag weet je als het goed is weer meer. Duurt wel lang maar voor je het weet is het zover.

Groetjes

Sanne

Terug
Bovenaan