Hallo meiden,
Hier mijn verhaal:
Ik heb afgelopen maand ook Clomid gebruikt.
Ik had van mezelf wel een eisprong maar net geen goede. Ik moest zonder Clomid bloedprikken een week nadat ik een positieve ovulatietest had gehad en dus een eisprong. Daaruit bleek dat ik wel een eisprong had maar net niet genoeg waarde...
Ik had ook een hele onrgelmatige cylclus. Tussen de 30 en 52 dagen.
Ik kreeg Clomid mee om de cylcus te reguleren en om een goeie eispong te krijgen.
( we waren al anderhalf jaar bezig ).
Ik moest ook van dag 3 t/m dag 8 van mijn cyclus Clomid nemen. Op dag 10 een inwendige echo. Daar zagen ze een eitje van ongeveer 12mm. Om een eisprong te krijgen moet het eitje ongeveer 19 mm zijn. Ik moest 4 dagen daarna terug komen om te kijken of het verder was gegroeid. Maar 4 dagen later was er niks meer veranderd.
Ik moest maandags weer terug komen voor een inwendige echo. Zondagochtend heb ik wel een ovulatietest gedaan en die was positief. Ik had ook behoorlijke pijn aan de linkerkant. Maandags weer terug voor een inwendige echo, er was geen eitje meer te zien en dus was het gesprongen, precies wat ik voelde.
Na een week bloedprikken en na 2 weken zou ik gebeld worden met de uitslag of ik een goede eisprong had gehad. Maar dat telefoontje was niet meer nodig want ik werd niet ongesteld en bleek zwanger, na een eerste kuur dus al.
Helaas duurde deze zwangerschap niet lang want na bijna 7 weken kreeg ik een miskraam.
Ik moet nu de volgende menstruatue afwachten. Het is geen garantie dat het de volgende keer weer met 1 kuur meteen lukt. Maar we weten in ieder geval dat het werkt.
Als je nog meer vragen hebt of iets wil weten, vraag het gerust.
Liefs van Marieke