Eerste keer zwanger willen worden

Ik ben er ook veel mee bezig maar mijn vriend weet hoe lang ik dit wil dus hij laat me ook wel daar in. Hij wil er zelf niet continu over praten, wat ik dan weer accepteer. Geven en nemen he haha. Voor een vrouw is het toch anders die maakt alles veel intensiever mee. Als je op dit forum kijkt ben je ook echt niet de enige haha. 
Informatie zoek ik veel op omdat ik het interessant vind en er van leer natuurlijk. Door te praten en ervaringen te delen, leer ik ook een hoop nieuwe dingen. 

Mijn vriend is er ook een stuk minder mee bezig hoor. Hij vraagt wel of ik ongesteld ben geworden maar voor de rest ziet hij wel hoe het loopt. :) Hij vindt t prima dat ik er meer mee bezig ben.
Evietje, Ja zeker kan dat hoor. Ik had het 2 dagen voor mijn nod nog. Hoe gaat het nu met je?

Ik ben er mee bezig en mijn  vriend ook. Ik mag de test niet zonder hem doen. Hij wil er graag bij zijn. 
Ook is hij bezig wat zijn  prinsesje (hij is overtuigd dat hij een dochter krijgt haha) moet krijgen. Dus dat is het beste van het beste. Ook is hij bezig hoe lang hij het voor zichzelf wil houden. Maar ook hoe hij aan iedereen wil gaan vertellen en wat het wordt en ga zo maar door. 
Met andere woorden rollen zijn omgedraaid en ik mag vertellen of ik het mooi vind 

Hier nog geen ongesteldheid doorgezet (gelukkig) al ben ik er nog steeds bang voor.. net geen bruinverlies meer gezien.. Wel emotioneel, kan af en toe bijna huilen, ineens boos doen.. 
Mijn man vindt het ook wel spannend, maar wil zich er nog niet teveel op verheugen. Soort zelfbescherming :). Omdat t ook nog goed een paar maanden kan duren.

Hou ons op de hoogte hoor Evietje! Fijn dat het nog niet heeft doorgezet en minder lijkt te worden. Hoe is het met de krampen?

Goed dat ging even fout. Ik wilde zeggen ik ben blij dat ik van die onwijze hormoonschommelingen af ben die ik de eerste 3 weken na stoppen van de pil had. My goodness alsof ik in 3 weken 3 cyclussen doorging zo wiebelde ik elke dag. 

Wat ik mij afvroeg zijn er meer van jullie die het leuk vinden om een Facebookgroep te starten?? Merk dat berichten een beetje kwijtraken soms in het topic of ben ik de enige die die behoefte heeft?? 

Leuk idee Inimie als de groep besloten is want hier weet praktisch niemand dat we het proberen hihi. 
Grappig om te lezen hoe jullie vriend/man ermee om gaat ook! 

Terug
Bovenaan