Eerste keer zwanger willen worden

@lisa uiteraard Hahahha. Anders kan je het net zo goed gelijk aan de grote klok hangen hahahha. Ik wacht nog even af of meer dames enthousiast zijn. 
 
Ik heb een hoop gemist vandaag zie ik. Vind dit forum ook niet echt ideaal omdat ik constant opnieuw moet inloggen als ik weer op de site kom.
ik test btw ook alleen. Wil mijn vriend ook niet elke keer er bij betrekken, lijkt me leuk om opeens met een positieve test voor zn neus te staan :)
 
Als de Facebook groep inderdaad gesloten is vind ik dat ook leuk hoor. Ik blijf wel op het forum, ik kijk of reageer soms bij meerdere groepen. 
 
Lijkt me ook leuk om een groep te starten op fb, besloten inderdaad en ook geen naam waar je het aan af kunt leiden want volgens mij kan iedereen de naam wel zien of niet? 
 
Ik weet niet zeker of ik mee zou doen met de fbgroep. Vind het iets te riskant. Bij mij weet ook echt niemand dat we hier mee bezig zijn. Ik vind het forum wel leuk, lees ook de meeste andere topics. Kan alleen nog niet echt meeschrijven met de andere :)
 
@evietje spannend! Nog even duimen dus! 
Ik test liever alleen, als het positief is wil ik mijn vriend verassen. 
Zelf ben ik er wel iets meer mee bezig als mijn vriend, alhoewel hij ook erg graag een kindje wilt. 
 
Terug
Bovenaan