Eerste keer zwanger willen worden

Hoi zonnestraaltje! Gezellig dat je erbij komt. Spannend hoor je eerste ronde.
Ik slik foliumzuur van t kruidvat huismerk  haha. Gewoon heel simpel pilletje voor 2,50 ofzo! 
 
Zonnestraaltje klopt idd, ik heb daarvoor gekozen omdat het ook de vruchtbaarheid bevorderd en mocht ik zwanger zijn en het nog niet weten krijg je toch iets sneller de extra stoffen binnen die je nodig hebt en hoef je ook geen andere extra vitamines meer te nemen. 
 
Hai Zonnestraaltje!
Ik slik zwanger compleet, van kruidvat. Is inderdaad meer dan alleen foliumzuur, er zit ook vitamine B in en omega 3. Ik ben er mee gestart toen ik stopte met de pil.
Welkom!
 
 Hoi zonnestraaltje. Ik gebruik alleen foliumzuur en vitamine d, de smelttabletten van Davitamon. Ben ermee begonnen toen ik stopte met de pil.
 
Ik gebruik ook al sinds dat we de knoop doorgehakt hebben foliumzuur waar vitamine D bij zit. Ik ben al een aantal jaar gestopt met de pil en bij mij heeft het zeker wel een jaar misschien wel langer geduurd voordat ik weer ongesteld werd en toen ik het eenmaal werd heeft er ook telkens maanden tussen gezeten. Nu sinds een jaar is het redelijk stabiel. Gelukkig was ik destijds nog niet bezig met zwanger raken dus vond het toen niet zo'n probleem. 
@Inimie spannend!! Dan moeten we allebei nog wel een aantal dagen wachten. Hoeveelste ronde is dit voor jou?
Voor degene voor wie het niet de eerste ronde is. Wanneer testen jullie altijd? Op NOD, ervoor of Pas overtijd?
Liefs Vonne
 
@Vonne ik ben zelf nu in de 3e ronde maar ik test zelf liever iets na NOD want je weet nooit of ie toevallig wat later is. Voor NOD vind ik niks, dan maak ik me alleen maar langer gek. 
@Aaltsje wat balen zeg:( hopelijk meer succes in de volgende ronde. 
 
Jammer Aaltsje! :( Snap dat je baalt! Altijd zo teleurstellend.
Ik wil graag na mijn nod testen, maar uiteindelijk heb ik beide eerdere maanden voor mijn nod al getest. Maar toen t positief was testte ik dus negatief met een vroege test. Dus daarom doe ik dat liever niet, onnodige teleurstellingen voor mij. :/
 
Terug
Bovenaan