Eerste keer zwanger willen worden

@ Evietje & Aaltsje wat balen...! ?? Zo'n teleurstelling is nooit leuk. 
@ Palmboompje ik heb ook twee keer voor m'n NOD getest. Allebei negatief maar ergens houd ik toch nog hoop omdat het voor m'n NOD was het nog kan veranderen. Dan krijg je de klap 2x als je of ongesteld wordt of dat je op of net na je NOD nog steeds negatief test. Ik ben ook van plan het pas na m'n NOD te doen deze ronde, hopelijk lukt dit. Heb afgesproken dit samen met mijn man te doen deze keer. 
Testen jullie alleen of samen?
 
Evietje, nog niet gelijk opgeven meid. Bruinverlies hoeft niet negatief te zijn. Had ik ook, en 4 dagen later een positieve test. Wil je geen valse hoop geven, maar 4 dagen voor je nod zegt nog even niks. Dus geniet nog even van t mooie weer, t is nog niet hopeloos! 
 
Precies Von! Als je vroeg test en het is negatief, geloof je de uitslag toch niet. In je hoofd ga je direct succes verzinnen waarom de test nog niet betrouwbaar is. 'Te vroeg, teveel gedronken, te weinig hormonen' etc. Als je dan alsnog ongesteld wordt heb je de klap nogmaals.
Ik test altijd alleen. Ik wil mijn vriend het niet aan doen om er zoveel mee bezig te zijn als ik haha. 
 
Oooh kan dat ook 4 dagen voor menstruatie nog innesteling zijn? Hoop het echt!!! Dankje voor je goede moed @CoVe... houd jullie op de hoogte. 
Vorige keer heb ik trouwens samen met mijn man getest @VonNic 
 
Ik test alleen, net wat CoVe zegt, dat kan ik mijn vriend niet aan doen. Hij wil wel weten als ik niet ongesteld ben geworden. Zelf wil ik hem verassen met een positieve uitslag en alleen testen vind ik niet erg om te doen. 
Evietje nog even afwachten, het kan nog idd! 
 
Ik begon met foliumzuur met vitamine D (van de trekpleister) 2 maanden voordat we wilden beginnen. 
@Evietje, het zou idd misschien nog de innesteling kunnen zijn. Wat spannen zeg!
Ik had het er net over met mijn vriend dat ik wel samen wilde testen, maar dat het waarschijnlijk lastig wordt omdat hij veel avonddiensten heeft en ik in de ochtend natuurlijk moet testen. Dus dat moeten we tegen die tijd maar even bekijken. 
Hoe staat jullie man/vriend hier eigenlijk in. Die van mij wilde net mijn telefoon mee naar z'n werk nemen omdat ik er veel te veel mee bezig ben (wat ook wel zo is) ×D. Hij zegt zelf dat hij er wel eens aan denk, maar is er lang niet zo mee bezig als ik. Ik vind het soms ook lastig om er over te praten met hem. Hoe is dat bij jullie? 
 
Visje2 Mijn man is er ook minder mee bezig dan wat ik ben haha
Evietje. Hopelijk is het geen ongesteldheid voor je, nog even afwachten!
Waar halen jullie al je informatie vandaan. Alleen via deze website of hebben jullie ook nog een boek aangeschaft waar alles van A tot Z in staat? en zo ja welke boek dan?
 
 
Terug
Bovenaan