Eerste keer zwanger willen worden

Hey allemaal,
ik lees al eventjes met jullie mee. Bij mij is eind maart mn spiraal weggehaald en ben ik gestopt met de pil. Vanwege endometriose moest ik beide gebruiken. Nu 6 weken verder is er nog 'niks' gebeurd. Ik bedoel geen menstruatie. Wel wat minimaal bloedverlies. Omdat ik ook al wat zwangerschapssymptomen had heb ik vrijdag in het ziekenhuis moeten bloedprikken. Hieruit bleek 0,3 hcg en niet zwanger. Nu moet ik maandag met de gyn contact opnemen. Ik hoop eerlijk gezegd dat ik wat krijg om m'n menstruatie op gang te helpen zodat we daarna echt kunnen starten. 6 weken is natuurlijk niet zo heel lang, zeker niet als ik de berichtjes hierboven lees, maar toch.
Ik heb ook een verzoek ingediend om lid te worden van de besloten fb pagina. 
 
Heb ook een verzoek ingediend bij de fb groep. Ben op de een of andere manier wel bang dat ik daar dalijk opeens bekende tegen kom haha. Van ons weet niemand dat we het proberen. Heb ook nog niet echt de behoefte om er over te praten met vriendinnen ofzo. 
Ben benieuwd @evietje of het alsnog doorzet of.... ?
 
Hoi, ik lees al een tijdje mee maar nooit de stap durven maken om mijn verhaal te delen.
Sinds augustus 2017 ben ik gestopt met de pil omdat wij een graag een kindje willen. Ik ben 28 jaar en mijn partner is 47 jaar, wij zijn nu 4 jaar samen.
Ik heb ongeveer 7 jaar de pil geslikt. Ik ben hiermee begonnen omdat ik een erg onregelmatige cyclus had met veel buikkrampen/pijn. Na het stoppen met de pil is mijn cyclus weer heel onregelmatig en heb ik weer veel buikpijn. Mijn cyclussen zijn tussen de 35 en 39 dagen. Op dit moment zit ik op dag 49.
Ik heb 2 weken geleden een zwangerschapstest gedaan, deze was negatief, vorige week heb ik weer een negatieve test gehad en gisteren weer. 
Ik heb de laatste paar dagen het gevoel dat ik menstruatiepijn krijg maar een echte menstruatie blijft uit.
 
Terug
Bovenaan