Eerste keer zwanger willen worden

@Rietjepietje Ik kan heel slecht iets voor me houden... Mijn ouders,  me zusjes en me schoonzusje... Verder proberen we het stil te houden de neiging om het te vertellen is erg groot maar ik hou me in... geen zin in de vragen en hoe is het nu ben je al zwanger ;)
 
@vino gebeurd er al iets bij je? Vandaag je NOD Toch?
@epf hoe voel jij je? Morgen testen toch?
Normaal komt de menstruatie snachts opzetten maar nu nog niks.. wel de krampen gisteravond iets heviger en nu zo'n kloppend gevoel in mijn onderbuik, wat kan het zijn?! Testje gedaan.. tsja is ie nu positief of negatief..?! Word er gek van! Hoe kan je hier een foto uploaden??
 
@loesz wat spannend!! Volgens mij kun je en foto uploaden door wanneer je een berichtje gaat schrijven rechts bovenin het invoervak op het plaatje met de berg en zon te klikken? 
@miniheks zoo herkenbaar. Volgens mij weet iedereen die dichtbij staat het ongeveer wel hahaha. Inclusief vriendinnetjes dat wordt nog wat als ik echt zwanger ben hahaha. 
Ik had gisteren een negatieve test maar ben niet ongesteld terwijl ik nu (uitgaande van een 28 daagse cyclus) al 5 dagen over tijd ben. Mijn lijf helpt niet echt mee hahaha. 
 
Hi allemaal,
Lijkt me leuk om mee te kletsen en lezen hier! Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje. In februari gestopt met de pil en eerste maand met condooms gewerkt, na 25 dagen ongi geworden. Maand daarna er echt voor gegaan.. voelde al van alles wat op zwanger zijn kon lijken, maar na 33 dagen toch ongi geworden. Nu dus in de 2e ronde! Spannend hè... 
 
Hoi!
Voor mij is het ook mijn eerste ronde. Had voorheen een spiraal en die was 9 april eruit gehaald.
Ik wist in het begin niet echt hoe ik moest starten betreft je vruchtbare dagen, aangezien dit wel echt onze eerste ronde is. Ik las ergens dat je je vruchtbare dagen kan voelen aan je baarmoedermond. (ik wil nog niet beginnen aan ovutesten, omdat ik bang ben geobsedeerd te raken)
Ik heb dus oprecht geen idee hoe mijn cyclus is, maar we zijn volop aan het klussen!
Mijn NOD, zal na berekening, rond de 17e zijn i.p.v. de 10e.
Iemand van jullie ook een spiraal gehad en hoe was de cyclus nadat de spiraal was verwijderd?
 
@Loesz Ik voel me vooral suuuuper zenuwachtig! Wilde vooral stil in bed blijven liggen?
Maar voor nog toe geen bloed?? Opgeblazen buik, cervixslijm nog helemaal wit!
 
Spannende tijd voor jullie ook @BloempjeZ en @Evietje! 
 
@inimie misschien dat je dit keer een wat langere cyclus hebt? Dat het ook nog niet zo regelmatig is na de pil? 
Spannend Loesz! Heb je het idee dat je wat ziet van een streepje dan?
 
Heel spannend ook bloempjeZ en evietje! Die laatste 2 weken zijn zo lastig vind ik, dan kan je niets anders doen dan wachten!
@EPF verschrikkelijk die zenuwen heh! en dan maar hopen dat die zenuwen niet de boosdoener zijn van een verlate menstruatie denk ik dan.. haha! mijn menstruatiekrampen zijn nu wel weer minder dan gister. En cervixslijm is elke keer wittig/waterig! normaal heb ik de dag voor NOD bruine afscheiding.. dus so far so good!
@rietjepietje ik had een clear blue gedaan en die had heeeel vaag een plusje maar las dat die vaak ook vals streepje geeft?! en had nog een van sensitest gedaan en daar kwam een echt heel licht streepje op, gister teste die nog spierwit. Dus tsja..?!
 
Terug
Bovenaan