Eerste keer zwanger willen worden

Wil je ook lid worden van die gezellig facebookgroep. mail even naar bloemetjesenbijtjes2018@gmail.com dan nodig ik je uit! 
 
Nou bij mij is ‘t ook maar vreemd... zaterdag ongesteld geworden.. was 1 dag ‘te vroeg’ en het is nu haast alweer voorbij terwijl het normaal echt wel 4/5 dagen duurt en vrij heftig is... iemand een idee hoe dit nou weer kan?! ?
 
@Aaltsje hopelijk blijft dit zo. Misschien dan toch een innesteling?
@ Maud bij mij hetzelfde, ook een lange cyclus na het stoppen van de pil. Is gelukkig in de regel wel redelijk stabiel sinds een jaar maar daarvoor ook 2 jaar niet. Toen was de zwangerschapswens er ook niet dus dat was anders. Ik denk wel dat je via de huisarts een doorverwijzing kan krijgen. Misschien dat je dan wat duidelijkheid krijgt en evt met hulp van hormonen de cyclus weer normaler krijg. Geen idee, heb daar verder ook geen ervaring mee.
@ rietepietje I know best frustrerend als je wil dat je lichaam "normaal" functioneert maar in plaats daarvan heb je een hoop onzekerheid. Hoop dat het voor jou ook snel stabiliseert!
 
@vonnic je toegevoegd met het mailadres waarmee je mailde. Nu moet je die mail openen en dan de uitnodiging accepteren ?
 
Hmm het werkt niet, ik krijg de melding: De door jou opgevraagde pagina kan momenteel niet worden weergegeven. Mogelijk is de pagina tijdelijk onbeschikbaar, is de link waarop je klikte buiten werking of verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
 
Hallo dames, 
6 mei mn eisprong gehad. Ik gebruik ovu testen Omdat ik precies de aanloop en eisprong in de gaten kan houden. Dit zou ronde 2 zijn...dus ben benieuwd. Wel heb ik al een week last van buikkrampen, borrelnde darmen, soms wat misselijk met opstaan of met eten... Gister als voorbeeld ook weer.. regelmatig behoorlijk kramp in onderbuik en een stekende of trekkend gevoel rechtsonderin m'n buik.
Ook vind ik opeens de pindasaus die we normaal eten nu te pittig?! En het zelfde met avond eten van gister...nog maar vind ik dat erg mee vallen en is het prima te doen..nu leek er wel.sambal bij gedaan wat niet zo is..heel stom.
Gevoelige tepels heb ik nog wel maar niet extreem. Meestal houd dat een week na ovulatie op dus ben benieuwd of dat weg trekt. Net wel even steek in mn borst gehad..maar wellicht is dat ook gewoon de borstspier...Mijn NOD zou over 6 of 8 dagen moeten zijn. Tussen de 22-24 mei. Ben benieuwd! Ik hoop dat het raak is. Ik wil dit al heel lang. Ik ben trouwens 26 en m'n vriend 29.
 
Ik heb me.ook aangemela voor de fb groep. Zie dat ik gister een mailtje heb gehad wil nu tikken op lid worden maar dan krijg ik een fourmelding dat de link verlopen is of er een fout op de server is. 
 
Terug
Bovenaan