Eerste keer zwanger willen worden

Hai Maud! 
Wat vervelend dat je cyclus zonder de pil zo onregelmatig is en nu je menstruatie uitblijft! Helaas zijn die verhalen niet zeldzaam. :(
Kijk het even aan, en wees daarna niet bang om gewoon de huisarts even te bellen hoor! Dit is heel frustrerend, je wil verder!
Ik hoop dat je cyclus wat stabieler wordt en je menstruatie snel op gang komt. Ik duim voor je!
 
Ik ben vandaag helaas ongesteld geworden... na cyclus van 26 dagen dus mag niet klagen (25-33-26 nu) we gaan dus op voor ronde 3...
Fijn dat de fb groep nu op geheim staat trouwens..  :)
 
@maudd, Welkom! Wat vervelend van die lange cyclusen. Ik zou het nog even afwacht. Ontpillen kan soms best heftig zijn. 
@Evietje, aaah balen joh! Echt heel jammer :(.
Ik zelf heb sinds gisteravond spierpijn in mijn buik. Alsof ik getraind heb, maar dat is niet zo. Ik ga meteen denken dat dit een eerste zwangerschap verschijnsel kan zijn, maar ik moet natuurlijk niet te snel van stapel lopen. Dat is wel erg lastig! 
 
Welkom Maudd, indd vervelend van je cyclus :( hopelijk man de huisarts je helpen. Wel leuk om het leeftijdsverschil tussen jou en je partner te zien. Ik ben zelf 25 en mijn man is 40. 
Lastig hè Visje die symptomen. Maar waas hoop is, is leven zeggen ze dan zo mooi 
 
Ik heb vanmorgen de huisarts gebeld omdat ik toch wel meer informatie wil over zwanger worden bij onregelmatige cyclus na het stoppen met de pil.
Helaas is de praktijk gesloten  vanwege langdurige ziekte.
Hier baal ik natuurlijk wel van, wordt nu zo onzeker van de onzekerheid. 
Nu is het wel prettig om hier je verhaal te kunnen delen en te lezen dat je niet alleen in deze situatie zit.
@Lisa Martin leuk om te lezen dat jij en je partner ook een leeftijdsverschil hebben 
 
Terug
Bovenaan