Eerste keer zwanger willen worden

Afgelopen week erg bang geweest voor deze dag en helaas is die toch gekomen. Vandaag ongesteld geworden.
Ben teleurgesteld natuurlijk maar niet super verdrietig. Ergens diep van binnen wist ik misschien al dat ik niet zwanger zou zijn. Ben er deze maand ook teveel mee bezig geweest.
Binnkort gaan wij contact opnemen met de afdeling centrum voor geboortezorg in het ziekenhuis. Deze hebben een interne afdeling voor het begeleiden van mensen die zwanger willen worden. Hier kun je zonder doorverwijzing van een arts naar toe. Hopen dat zij ons verder kunnen helpen
 
Hoi!
Ik lees al een tijdje mee, de kinderwens hier is erg aanwezig bij mij en m'n vriend.
In september/oktober ga ik stoppen met de pil, dit omdat wij in januari nog 7 weken op reis gaan naar Nieuw-Zeeland en het nu dus niet heel handig zou zijn.
Toch lees ik alvast graag mee, ik ben zelf 21 en in mijn omgeving is er niet iemand waarmee ik mijn wens kan delen dus dit is een fijne uitlaatklep.
Succes aankomende tijd allemaal!
 
@amelody ik herken het gevoel dat je dit met niemand kunt delen. Ik ben 23 en onze kinderwens is ook heel groot. Ik weet ook al wat voor reacties er van mijn omgeving zal komen. Heel veel succes en ik hoop voor jullie dat het snel zal lukken!
 
Het gevoel van het niet kunnen delen is hier ook heel herkenbaar.
Ik vind het heel fijn om hier wel je verhaal te kunnen doen en dat je hier wel begrepen en naar je verhaal geluisterd wordt.
 
Inmiddels ben ik 28 en zwanger van m'n eerste kindje (ookal groeit het te langzaam en heeft de baarmoeder een gekke vorm). Vanaf juni 2017 zijn we gaan proberen, maar ik had een erg onregelmatige cyclus, dus het heeft lang geduurd. Iedere cyclus die langer dan 28 dagen duurde (meestal duurde mijn cyclus maar 25/25 dagen), kreeg ik hoop en ben ik gaan testen. Zelfs op dag 33 van mn cyclus was de test negatief. Uiteindelijk heb ik mezelf voorgenomen om pas te testen op NOD 8, dus dag 36 van mijn cyclus. Dan zou ik een hele week overtijd zijn... Maar die dag kwam maar niet, totdat ik de moed eigenlijk al had opgegeven en besloten had in juni een afspraak te regelen met een gynaecoloog. Toen ik op 1 mei testte, bleek ik zwanger!
 
Ik vind het ook fijn om hier verhalen van andere meiden te lezen. In mijn omgeving (24 jaar) is nog niemand met kinderen bezig. Dag is wel lastig omdat je het dan niet kan delen. 
Ben in april gestopt met de pil, daarna menstruatie gehad en vanaf nu gaan we het proberen. 
Nu het dichterbij komt, vind ik het ook erg spannend. Iedereen in mijn omgeving/dorp is eind 20/begin 30 als ze aan kinderen beginnen. En ik ben 24 met een sterke kinderwens. Ik vraag mij dan af waarom iedereen zo laat daarmee is (ik weet het, moet er niets van aantrekken maar wil het wel delen met jullie;))
 
Terug
Bovenaan