eerste kindje in augustus 2009

hallo allemaal

@Kammie
ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies.
het is heel erg. denk ook even aan jezelf, doe rustig aan!

morgen mag ik voor het eerst naar de verloskundige
samen met mijn schoonzusje die is dan bijna 17 weken zwanger
ben wel heel benieuwd, zal wel alleen maar vragen krijgen
maar ik vind het toch wel heel erg spannend
ik zal jullie morgenmiddag vertellen hoe het was.

liefs nicky

Hallo allemaal,

Kammie; Wat ontzettend klote zeg!!! Kan niet anders zeggen! Ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Ik hoop dat je genoeg lieve mensen om je heen hebt om te steunen!  Sterkte!

Vreemde tegenstelling, nieuwe meiden welkom!
Hier alles goed, weinig klachten dus mag niet klagen.
De al niet slanke buik begint ook al wat uit te puilen moet ik bekennen. Haha maar ja, met een tweeling mag dat wel toch? Gelukkig afgelopen dagen toch weer wat afgevallen. Maakte me wel zorgen dat ik zoveel was aangekomen ondanks het weinig eten.
Maar goed besef me door Kammie wel weer dat de volgende echo ook een vreselijke teleurstelling kan worden. Zucht....

Sterkte allemaal,
Groeten Nanda

Hallo allemaal

ik ben vandaag naar de verloskundige geweest. het was heel gezellig. alleen het bloedprikken vind ik helemaal niks. en we hebben een afspraak gemaakt voor de eerste echo. omdat de vorige keer een miskraam was mocht ik kiezen of ik snel een echo wilde om te zien of in ieder geval het hartje klopt of dat ik later zou gaan met een mooie echo. nou ik heb gekozen om snel een echo te hebben en te zien of het hartje klopt, zodat je wat meer gerustgesteld bent. en dan horen we ook gelijk hoelang we zwanger zijn precies. normaal ben ik morgen 9 weken, maar ja het verschilt nog wel is.
maar onze eerste echo hebben wij aanstaande woensdag dus dat is al heel snel. we zijn er ook blij mee dat het zo snel kon.

ik ben benieuw hoe het verder met iedereen gaat, zijn er ondertussen alweer mensen geweest voor een echo of naar de verloskundige?
en hoe vonden jullie dat?

ik merk wel nu ik zwanger ben dat ik sindsdien nog niet van de verkoudheid af ben, wat heel vervelend is mijn weerstand heeft een klap gehad. maar ik hoop op een goede echo en dat ik er dan volop van kan gaan genieten.

liefs nicky

Hallo allemaal,

Eerst maar even vertellen hoe oud ik ben, want ik zag dat het nog niet ingevuld is in het kolommetje   33 jaar. 14 Januari hadden we onze eerste afspraak met de vk, leuk en gezellig mens. 19 Januari gebeld met het ziekenhuis voor een prenatale screening en we konden 's middags al gelijk om 14.00 uur terecht. Dus gelijk maar deze afspraak vast gelegd. Alles zag er goed uit, ik was volgens de echo  9 weken en 5 dagen zwanger ipv 9 weken en 1 dag. Daarna bloed geprikt en nu 9 februari terug voor de laatste echo en dan is hopelijk ook alles in orde. En dan de 11e weer terug voor de 2e keer naar de vk. Dus we hebben het er maar druk mee   Nu ben ik het weekend daarna jarig, dus dat is een hele mooie gelegenheid om het dan iedereen te vertellen, mits het de 9e goed gaat natuurlijk. Maar dat denk ik wel.

Groetjes van mij

Gisteren een tweede echo gehad! Alles zag er goed uit. Je kon heel goed het hartje zien en horen kloppen. Wat gaat dat snel! Alles was goed, lengte al 51mm! Ik ben zoals ik zelf ook al had berekend inderdaad uitgerekend  op 10 augustus! Tegelijk met 2 anderen uit het rijtje zag ik! Ik kan het nu pas geloven allemaal! Ik heb echt hele mooie plaatjes gekregen! Superleuk!

Ik heb trouwens het gelukje een gyneacoloog in de familie te hebben en daarom kan ik net even wat vaker een echo krijgen!

Hoop dat het bij iedereen zo goed gaat!

hallo dames,

Ik hou het kort moet zo de deur uit.
Maar wilde even zeggen dat ik blij ben wat van je te horen krien.
Had gezien dat je de 14e al je eerste afspraak had maar daarna niets meer van je gelezen. Blij dat alles goed is en dat jullie al echo hebben gehad. Idd wel weer spannend tot de volgende.

Hallo dollygirl, welkom in ons midden! Gefeliciteerd!

Hier alles goed, mag nog steeds niet klagen!

Groeten Nanda

Terug
Bovenaan