Naam
Leeftijd
Uitg. datum
volgende belangrijke afspraak
Kwebbel
29
10 aug
Echo gehad
x eefje x
28
11 aug
19 jan; 2e echo
Daan26
27
15 aug
02 feb; 2e echo
BenB
27
16 aug
21 jan; Echo
Boefje6
17 aug
15 jan; Echo , 9 feb; afspr VK
VlinderB
27
21 aug
26 jan; Echo
Krien
23 aug
14 jan; Intake VK
Nan
29
24 aug
06 feb; 2e echo
Suus
27
24 aug
13 jan; Intake VK
Kammie
30
25 aug
07 jan; echo gehad
RvD1984
24
27 aug
23 jan; Intake VK & echo
SanPap
25
27 aug
13 februari; Controle en hardje luisteren
@Boefje6; Ja het is toch een spannend moment maar heel blij voor je dat het een goede echo was. Op naar de volgende.... 9 feb weer een echo?
Ik pas al even voor Moeders voor Moeders en toen ik die bussen kreeg heb ik echt nog geroken. Vond het niet lekker maar ook niet vies....
Maar nu...pfffff echt kokhalzend en puffend boven de bussen. Hoe meer urine erin zit hoe meer het ook gaat stinken hoor. Maar mijn reuk is sterk veranderd al hoor..
Hoop voor je dat je er minder last van hebt dan ik.
@SanPap; Ja misschien heel gek maar wij hebben het al heel snel aan familie en close friends verteld. Als het fout zou gaan zouden we dat ook met hen delen dus waarom niet vertellen. Onze families hebben we het op 1e kerstdag al verteld. Toen waren we 5 1/2 week zwanger. We vonden het ook wel erg vroeg maar het moment was gewoon zo mooi. Iedereen bij elkaar... En de fam vond het ook wel extra bijzonder zo. Met de echte vrienden hebben we iets langer gewacht maar de meeste weten het nu ook al.
Voor ons is het argument, mocht het fout gaan dan delen we dat ook met hen.
Maar wij zijn heel open, kan me goed voorstellen dat anderen daar niet voor kiezen.
Succes!
Groeten Nanda